Рейс із Франкфурту повинен відправитися о 12:15 . Менш ніж за 2 години прийшло смс з неоднозначним змістом про затримку рейсу на 12 годин. Гаряча лінія не відповідала взагалі !!!
Вимушений був зняти мамі з двома дітьми готель , так як у Франкфурті немісцеві.
Добре що не надіявся на перевізника - невдаху - шахрая лайк бас і купив білети на інший рейс , бо судячи з попереднього відгуку автобус запізнився не на 12 годин , а на 13 . При цьому звʼязку з перевізником немає , номеру платформи немає , є тільки колір автобусу і три цифри номеру .
Виходить що по логіці перевізника двоє дітей з мамою повинні були чекати 12 годин до 00:15 а потім ще годину без попередження , нервуючи і надіючись що рейс все таки буде . При цьому в першій годині ночі на автовокзалі Франкфурту не дуже безпечно !!!
На наступний день гаряча лінія запрацювала і на мою вимогу повернути гроші за проїзд - повідомили що квитки анульовані по причині неявки на рейс .
По логіку і лайк басу затримка рейсу на 13 годин - не привід відмовитися від поїздки , потрібно чекати 13 годин , а потім терпіти ще купу затримок і неприємностей по дорозі !!! ( див попередній відгук).
Незрозуміло чому ніхто не подав скаргу в захист споживачів , чи до суду . Давно не зустрічався з таким п#₽децьом , якщо побачу десь на парковці авиотоьус лай бас - обовʼязково віддячу !!! Ну і скаргу в податкову за нал водієві без чеків та захист прав споживачів організую .
Не вірте цій компанії ! Позитивні відгуки - це якесь чудо або куплені . 9 із 10 рейсів цієї компанії - це пекло .
Рейс Дортмунд Одеса ( із Франкфурту до Львова ) - Отзывы о Like Bus
Менш ніж за 2 години прийшло смс з неоднозначним змістом про затримку рейсу на 12 годин.
Гаряча лінія не відповідала взагалі !!!
Вимушений був зняти мамі з двома дітьми готель , так як у Франкфурті немісцеві.
Добре що не надіявся на перевізника - невдаху - шахрая лайк бас і купив білети на інший рейс , бо судячи з попереднього відгуку автобус запізнився не на 12 годин , а на 13 .
При цьому звʼязку з перевізником немає , номеру платформи немає , є тільки колір автобусу і три цифри номеру .
Виходить що по логіці перевізника двоє дітей з мамою повинні були чекати 12 годин до 00:15 а потім ще годину без попередження , нервуючи і надіючись що рейс все таки буде .
При цьому в першій годині ночі на автовокзалі Франкфурту не дуже безпечно !!!
На наступний день гаряча лінія запрацювала і на мою вимогу повернути гроші за проїзд - повідомили що квитки анульовані по причині неявки на рейс .
По логіку і лайк басу затримка рейсу на 13 годин - не привід відмовитися від поїздки , потрібно чекати 13 годин , а потім терпіти ще купу затримок і неприємностей по дорозі !!! ( див попередній відгук).
Незрозуміло чому ніхто не подав скаргу в захист споживачів , чи до суду . Давно не зустрічався з таким п#₽децьом , якщо побачу десь на парковці авиотоьус лай бас - обовʼязково віддячу !!! Ну і скаргу в податкову за нал водієві без чеків та захист прав споживачів організую .
Не вірте цій компанії !
Позитивні відгуки - це якесь чудо або куплені . 9 із 10 рейсів цієї компанії - це пекло .
отзыв
Комментарии к отзыву