Валерія Отзыв написан понедельник, 8 сентября13 просмотров
Не встигли скористуватися повноцінно послугами цього перевізника, але мали дуже неприємний досвід. Забронювали 4 квитки на 23.08 рейс Бухарест-Київ, повинні були прилетіти з Єгипту в Бухарест і через декілька годин вже сісти в автобус. По правилам за добу до виїзду треба повністю оплатити квитки для зберігання броні. Так і зробили. 23.08 за 4 години до виліту стало відомо про велику затримку авіарейса. Зрозуміли, що на автобус ми не встигаємо, це був ще глибокий ранок, і я зробила велику помилку, що скасувала поїздку, думаючи «ну ми ж точно не встигнемо» і вирішив що її можна буде перенести. І тут пішли перемовини з менеджерами онлайн чатів. Відповідають неймовірно довго і мабуть коли є бажання. Клієнтоорієнтованість нульова. Рейс не перенесемо, бо ви відмінили, кошти ні в якому розмірі не відшкодуємо, бо по правилам за 12 год відміна-без відшкодування. Форс-мажор незалежний від нас у вигляді затримки рейсу-абсолютна байдужість. Ну ок, якщо 8,500 грн для Лайкбас важливіщі ніж клієнти та їх рекомендації своєму оточенню, то висновки зроблені. Благо, що туди ми їхали перевізником GAL Trans, все було чудово, і в цей раз вони нас врятували, тому що оплата можлива вже по факту посадки. Автобуси нові, зручні, з усім необхідним (вай-фай, розʼєм для зарядки біля кожного місця). І до речі значно дешевші квитки, єдине що у них є прописана пересадка, тому на зворотньому шляху вирішили спробувати LikeBus, бо там пересадки не має (або може просто не прописана). І це була фатальна помилка, тим паче коли є привʼязка під прильоту. Так що не будьте як я, обирайте GAL Trans одразу
Велика помилка у виборі перевізника! - Отзывы о Like Bus
Забронювали 4 квитки на 23.08 рейс Бухарест-Київ, повинні були прилетіти з Єгипту в Бухарест і через декілька годин вже сісти в автобус. По правилам за добу до виїзду треба повністю оплатити квитки для зберігання броні. Так і зробили.
23.08 за 4 години до виліту стало відомо про велику затримку авіарейса. Зрозуміли, що на автобус ми не встигаємо, це був ще глибокий ранок, і я зробила велику помилку, що скасувала поїздку, думаючи «ну ми ж точно не встигнемо» і вирішив що її можна буде перенести. І тут пішли перемовини з менеджерами онлайн чатів. Відповідають неймовірно довго і мабуть коли є бажання. Клієнтоорієнтованість нульова. Рейс не перенесемо, бо ви відмінили, кошти ні в якому розмірі не відшкодуємо, бо по правилам за 12 год відміна-без відшкодування. Форс-мажор незалежний від нас у вигляді затримки рейсу-абсолютна байдужість.
Ну ок, якщо 8,500 грн для Лайкбас важливіщі ніж клієнти та їх рекомендації своєму оточенню, то висновки зроблені.
Благо, що туди ми їхали перевізником GAL Trans, все було чудово, і в цей раз вони нас врятували, тому що оплата можлива вже по факту посадки. Автобуси нові, зручні, з усім необхідним (вай-фай, розʼєм для зарядки біля кожного місця).
І до речі значно дешевші квитки, єдине що у них є прописана пересадка, тому на зворотньому шляху вирішили спробувати LikeBus, бо там пересадки не має (або може просто не прописана). І це була фатальна помилка, тим паче коли є привʼязка під прильоту. Так що не будьте як я, обирайте GAL Trans одразу
отзыв
Комментарии к отзыву