Анна Отзыв написан 12 сентября, 2024 год18 просмотров
Жахливий старий автобус з відірваними шторами, без кондиціонера!! На прохання відкрити вікно налетіли жінки, яким холодно (28 градусів на дворі). Автобус двоповерховий, вентиляції або прохолоди нуль. Мені стало погано та я почала втрачати свідомість, я сказала про це водію. Відповідь: «мені що, піти посваритись з ними через вікно?». Питання не вирішили, запропонувати зупинитись десь також, іншому чоловікові сказали повернутись на його місце, коли він також скаржився. На 7 годин поїздки тільки одна зупинка на 10 хвилин.
Кондиціонери не працюють. На фото одне маленьке віконце, через який був скандал з жіночками і який все одно зачинили, на двоповерховий автобус з повною посадкою! Ви дно, товариші)
Достоинства:
Доїхала до Одеси і на цьому дякую, хоча це було під питанням, так як один з водіїв порушував правила дорожнього руху, про який йому ж казав і інший водій.
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої поїздки. Ваші зауваження щодо несправності кондиціонера, недостатньої вентиляції, відсутності належної реакції з боку водія та незручностей через недостатню кількість зупинок є абсолютно виправданими.
Ми розуміємо, наскільки важливо забезпечувати комфортні умови для пасажирів, особливо у тривалих поїздках. Ваш відгук вже передано до відповідальних відділів для детального розгляду та вжиття заходів щодо технічного стану автобусів і поведінки персоналу.
Будь ласка, якщо у вас є додаткова інформація про рейс (номер квитка, дата), надішліть її на [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися в цій ситуації.
Ще раз щиро перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваші зауваження, щоб покращити якість наших послуг.
Дно українського сервісу - Отзывы о Like Bus
Кондиціонери не працюють. На фото одне маленьке віконце, через який був скандал з жіночками і який все одно зачинили, на двоповерховий автобус з повною посадкою! Ви дно, товариші)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої поїздки. Ваші зауваження щодо несправності кондиціонера, недостатньої вентиляції, відсутності належної реакції з боку водія та незручностей через недостатню кількість зупинок є абсолютно виправданими.
Ми розуміємо, наскільки важливо забезпечувати комфортні умови для пасажирів, особливо у тривалих поїздках. Ваш відгук вже передано до відповідальних відділів для детального розгляду та вжиття заходів щодо технічного стану автобусів і поведінки персоналу.
Будь ласка, якщо у вас є додаткова інформація про рейс (номер квитка, дата), надішліть її на [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися в цій ситуації.
Ще раз щиро перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваші зауваження, щоб покращити якість наших послуг.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus