Hanna Отзыв написан 4 сентября, 2024 год31 просмотр
19.08 поверталися рейсом Прага-Краматорськ. Ми їхали з Кракова до Луцька, при посадці водій вказав місця, хоча при покупці заявлялося що вільна розсадка. Місця були останній ряд кінця автобуса. На коментарі що з нами діти і люди з хворою спиною були претензії в наш бік, що якщо нам не подобається можемо не їхати. На останньому ряді працює мотор тому ми їхали як в сауні і не допомагали ні кондиціонери ні роздягання. На коментар оператору про дану ситуацію був неловольний подих і коментар я передам керівництву і оператор поклала трубку З таким ставленням дуже не рекомендую і враховуючи що місця вам можуть вибрати самі в кінці автобуса
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час вашої подорожі рейсом Прага–Краматорськ. Ваші зауваження щодо некоректного вибору місць, умов у салоні, поведінки водія та оператора є важливими для нас.
Ми вже передали ваш відгук до відповідних відділів для детального розгляду. Подібна ситуація неприпустима, особливо коли йдеться про пасажирів із дітьми та осіб із проблемами здоров’я. Ми зробимо все можливе, щоб запобігти подібним випадкам у майбутньому.
Будь ласка, якщо у вас є номер квитка чи додаткові деталі про рейс, надішліть їх на [email protected], щоб ми могли надати відповідь та запропонувати можливе рішення.
Ще раз щиро перепрошуємо за ваш негативний досвід. Ми врахуємо ваші зауваження для покращення нашого сервісу.
Не рекомендую перевізника - Отзывы о Like Bus
З таким ставленням дуже не рекомендую і враховуючи що місця вам можуть вибрати самі в кінці автобуса
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час вашої подорожі рейсом Прага–Краматорськ. Ваші зауваження щодо некоректного вибору місць, умов у салоні, поведінки водія та оператора є важливими для нас.
Ми вже передали ваш відгук до відповідних відділів для детального розгляду. Подібна ситуація неприпустима, особливо коли йдеться про пасажирів із дітьми та осіб із проблемами здоров’я. Ми зробимо все можливе, щоб запобігти подібним випадкам у майбутньому.
Будь ласка, якщо у вас є номер квитка чи додаткові деталі про рейс, надішліть їх на [email protected], щоб ми могли надати відповідь та запропонувати можливе рішення.
Ще раз щиро перепрошуємо за ваш негативний досвід. Ми врахуємо ваші зауваження для покращення нашого сервісу.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus