Хотілось би написати подяку за прекрасний трансфер з Кракова до Черкас, але з таким ставленням до пасажирів цього не станеться ніколи. Ні комфорту, ні сервісу, ні комунікації. Брехня на брехні. Якщо Вам повідомлять, що Вас буде вести бірюзовий мерседес спринтер СА 8286 КІ - відмовляйтесь.
Їхали 25.07 з аеропорту Кракова до Черкас. Замовляли і вносили передплату завчасно. Нас запевнили, що будуть старатись підлаштовуватись під наш приліт близько 8.00 (номер рейсу і час прильоту був вказаний).
За день до надання послуги нам повідомили, що машина нас забере 25.07 о 18.00. Класно підлаштувались - 8 годин очікування в аеропорту. Непоганий привід прогулятись Краковом, але навіщо обіцяти і не виконувати?
В день трансферу ми передзвонили водієві і нам повідомили, що заберуть нас вже о 17.00 (водій Ірина). Це вже непогано. Але в 16.45 передзвонивши водієві знову (вже був другий водій - Сергій) нам повідомили, що їм до нас їхати близько 1 години і 40 хвилин. Чому вони між собою ніяк це питання не узгодили, це вже на їх відповідальності і вмінні комунікувати між собою. З клієнтами вони також особливо спілкуватись не вміють.
У 18.10 ми зайшли до автобуса і були в шоці від того, що побачили. Стара прокурена маршрутка, задні крісла не розкладаються, ремені безпеки просто для галочки, вони як в жигулях були, зарядок для телефону не було (хоча на сайті компанії вказано про їх наявність). Про який комфорт іде мова? Зовнішній вигляд автобуса - старе іржаве корито. Хто випускає такі машини на дальні відстані? Це просто перероблена грузова маршрутка. Всі фото додаю.
На сайті компанії вказано «Надійний транспорт» - автобуси авторитетних світових виробників, які проходять технічний огляд перед кожною поїздкою. Питання хто його проводить і як цей автобус випустили на маршрут?
Водій в автобусі палив…клас, при тому, що в автобусі була маленька дитина. Сервіс - ні, не чули.
Про зовнішній вигляд водіїв - мовчу, таке відчуття, що в рейс вони вирушили прямо з пляжу.
Під Житомиром в автобусі лопнуло переднє праве колесо, з ким не буває, це дорога. Але спочатку вирішувалось питання не що робити, а хто винний. Плюс до того, в машині не було необхідного інструменту, для того, щоб оперативно змінити колесо. Ну хоч додумались викликати тех.підтримку, півтори години часу ми простояли.
У висновку, час в дорозі - 25.07 о 18.10 ми (була з батьками) сіли в автобус і додому, прибули близько 15.00 26.07, при тому, що на кордоні ми були близько години часу.
1 зірочка - за чисті чохли на сидіннях і подушку під шию.
Фото додаю - висновки робіть самі. На зворотній зв'язок не очікую, бо знаю, що в цій компанії працювати із скаргами і врегульовувати подібні ситуації не вміють.
Ні комфорту, ні сервісу, ні комунікації. Брехня на брехні. - Отзывы о LeoBus
Їхали 25.07 з аеропорту Кракова до Черкас.
Замовляли і вносили передплату завчасно.
Нас запевнили, що будуть старатись підлаштовуватись під наш приліт близько 8.00 (номер рейсу і час прильоту був вказаний).
За день до надання послуги нам повідомили, що машина нас забере 25.07 о 18.00. Класно підлаштувались - 8 годин очікування в аеропорту. Непоганий привід прогулятись Краковом, але навіщо обіцяти і не виконувати?
В день трансферу ми передзвонили водієві і нам повідомили, що заберуть нас вже о 17.00 (водій Ірина). Це вже непогано. Але в 16.45 передзвонивши водієві знову (вже був другий водій - Сергій) нам повідомили, що їм до нас їхати близько 1 години і 40 хвилин. Чому вони між собою ніяк це питання не узгодили, це вже на їх відповідальності і вмінні комунікувати між собою. З клієнтами вони також особливо спілкуватись не вміють.
У 18.10 ми зайшли до автобуса і були в шоці від того, що побачили. Стара прокурена маршрутка, задні крісла не розкладаються, ремені безпеки просто для галочки, вони як в жигулях були, зарядок для телефону не було (хоча на сайті компанії вказано про їх наявність). Про який комфорт іде мова? Зовнішній вигляд автобуса - старе іржаве корито. Хто випускає такі машини на дальні відстані? Це просто перероблена грузова маршрутка. Всі фото додаю.
На сайті компанії вказано «Надійний транспорт» - автобуси авторитетних світових виробників, які проходять технічний огляд перед кожною поїздкою. Питання хто його проводить і як цей автобус випустили на маршрут?
Водій в автобусі палив…клас, при тому, що в автобусі була маленька дитина. Сервіс - ні, не чули.
Про зовнішній вигляд водіїв - мовчу, таке відчуття, що в рейс вони вирушили прямо з пляжу.
Під Житомиром в автобусі лопнуло переднє праве колесо, з ким не буває, це дорога. Але спочатку вирішувалось питання не що робити, а хто винний. Плюс до того, в машині не було необхідного інструменту, для того, щоб оперативно змінити колесо. Ну хоч додумались викликати тех.підтримку, півтори години часу ми простояли.
У висновку, час в дорозі - 25.07 о 18.10 ми (була з батьками) сіли в автобус і додому, прибули близько 15.00 26.07, при тому, що на кордоні ми були близько години часу.
1 зірочка - за чисті чохли на сидіннях і подушку під шию.
Фото додаю - висновки робіть самі.
На зворотній зв'язок не очікую, бо знаю, що в цій компанії працювати із скаргами і врегульовувати подібні ситуації не вміють.
отзыв
Комментарии к отзыву