Замовила доставку на самовивіз.М'ясо свиняча корейка на кістці.Дома відкрила воняє на всю кв.термін придатності закінчувався на наступний день. Ціна по акції була більше 200 гр.за кг. І це вже не перший раз таке,хочеться піти і по морді надавати за таке. Я ніколи не ходила і не повертала товар,завжди або нормально, або на мусорку. Зручно було по дорозі заходити і забирати... Читать отзыв Замовила доставку на самовивіз.М'ясо свиняча корейка на кістці.Дома відкрила воняє на всю кв.термін придатності закінчувався на наступний день. Ціна по акції була більше 200 гр.за кг. І це вже не перший раз таке,хочеться піти і по морді надавати за таке. Я ніколи не ходила і не повертала товар,завжди або нормально, або на мусорку. Зручно було по дорозі заходити і забирати замовлення. Но більше в Сільпо не піду.
Достоинства:
Продукти що в упаковці свіжі.
А м'ясо це велика лотерея особливо доставка чи самовивіз.
Недостатки:
М'ясо треба нюхати і самому вибирати.Тому що останні 3 раза то нарізка м'яса від шефа смердить викинула.
Потім м'ясо купила ошийок в 20.00 вечора забрала з магазину, і термін до 12.00 ночі закінчувався. А м'ясо просто на акції ціна на 10-20 гр.дешевше чим без акції.
Замовив товар на 1000 грн. Стався якийсь збій на сайті, кур'єр приїхав не туди, але поруч, завезти товар відмовився, мовляв, багато замовлень. Сказали повернуть кошти, на наступний день дивлюсь, кошти не повернули. Дзвоню, кажуть протягом трьох робочих днів, знову дзвоню, кажуть, що вже не протягом трьох робочих днів, а протягом трьох-п'яти робочих днів з моменту, як я подзвонив. Уроди.
Была в Le Silpo, в мясном отделе воняет тухлым мясом, вонь стоит по всему отделу мяса, молочки и сырном. Сотрудники делают вид, что они об этом не знаю. Воняет трупами.
Для чего у вас стоят охранники? Вот реально , для чего? Люди ходят без масок, колупаются в носу и потом трогают этими руками продукты (и не все потроганное естественно забирается), кашляют на продукты и тд. Пандемия, а Сильпо показало себя отвратительно. Говорю про Сильпо г. Киев, ТЦ Ривер молл. Позорище. Ещё и бегают при входе померять температуру бесполезным прибором,... Читать отзыв Для чего у вас стоят охранники? Вот реально , для чего? Люди ходят без масок, колупаются в носу и потом трогают этими руками продукты (и не все потроганное естественно забирается), кашляют на продукты и тд. Пандемия, а Сильпо показало себя отвратительно. Говорю про Сильпо г. Киев, ТЦ Ривер молл. Позорище. Ещё и бегают при входе померять температуру бесполезным прибором, который не является гарантом и показывает неверные данные (лично проверено). А вот отслеживать чтобы посетители по магазину ходили в маске, не их работа! Полицию на вас бы вызвать, пускай штрафуют. Позор. Ваша сеть также виновата в распространении вируса, как и бестолковые эгоистичные люди с наплевательским отношением к пандемии.
О Сильпо и Glovo г. Киев. Кидают на деньги в сговоре с глово. Собирают и везут заказ, когда не все позиции есть в наличии. Когда такая афера срабатывает, из-за безысходности ситуации. Карантин и т.д. Курьер глово просит перевести на карту банка и указывает, что оплата была наличными. Адрес специально через глово не указан.
Сьогодні ( 11.08.2019) об 11.48 год. я купила філе палтуса на 1180 грн. для дочки. ( На Басейній у Київі) Риба виявилася зіпсованою, мала неприємний запах, зокрема відчувався запах оцту. Цю інформацію щойно мені переказала телефоном моя дочка. Як можна наживатись на людях, псуючи їхнє здоров'я?! Що я маю зробити аби мені повернули кошти за зіпсовану рибу? Це жахливе... Читать отзыв Сьогодні ( 11.08.2019) об 11.48 год. я купила філе палтуса на 1180 грн. для дочки. ( На Басейній у Київі) Риба виявилася зіпсованою, мала неприємний запах, зокрема відчувався запах оцту. Цю інформацію щойно мені переказала телефоном моя дочка. Як можна наживатись на людях, псуючи їхнє здоров'я?! Що я маю зробити аби мені повернули кошти за зіпсовану рибу? Це жахливе ставлення до покупців! А позиціонуєте себе, як порядний магазин! Вже були випадки, коли я повертала зіпсовану продукцію. Та зараз я не в дочки, тому принести вам цю рибу не можу.
Достоинства:
жодних!
Недостатки:
зіпсована риба, вживання якої може призвести до смерті!!!
В суботу 15.06.19 р. В сільпо в торговому центрі Форум (м.Львів) відвідала магазин близько 15:40 год На касі опинилась швидко, розраховуючись купюрою 200 грн. мій рахунок складав 23,48 коп., решту мені видали 176,00 грн, з рваною купюрою 50 грн, я все розумію в касі такого магазину немає копійок на решту...нехай, ну на прохання поміняти рвану 50 грн, почула підвищений голос... Читать отзыв В суботу 15.06.19 р. В сільпо в торговому центрі Форум (м.Львів) відвідала магазин близько 15:40 год На касі опинилась швидко, розраховуючись купюрою 200 грн. мій рахунок складав 23,48 коп., решту мені видали 176,00 грн, з рваною купюрою 50 грн, я все розумію в касі такого магазину немає копійок на решту...нехай, ну на прохання поміняти рвану 50 грн, почула підвищений голос касира (Кіргізова Олена), що вона немає права міняти гроші в касі , але я їх не з кишені витягнула, це решта яку вручила мені касир, пізніше на це саме прохання був повний ігнор .... зі сторони це досить смішно, якщо я б опинилась десь на ринку, або в якомусь кіоску на окраїні міста, але не в такій мережі...такому касиру, не місце в мережі Ле Сільпо
Чек в мене є, ну і камери у вас як мінімум, для пітвердження інформації)
Достоинства:
Без питань мені допомогли касир зміни)
Недостатки:
Касир, яка обслуговувала: хамське відношення, зверхнє ставлення, і не коректний тон звернення
Очень люблю ваш магазин, но сегодня случилась большая неприятность для меня. В магазине на Сагайдачного 41 мне неправильно дали сдачу. К сожалению, я заметила это уже отойдя от кассы. Но чтобы восстановить хоть какую-то справедливость, пишу отзыв. 6 мая 2019 в 17:53, Касса первая у входа (если не считать кассу, где продают сигареты). В чеке написано Видерко Ю.О. Я дала... Читать отзыв Очень люблю ваш магазин, но сегодня случилась большая неприятность для меня. В магазине на Сагайдачного 41 мне неправильно дали сдачу. К сожалению, я заметила это уже отойдя от кассы. Но чтобы восстановить хоть какую-то справедливость, пишу отзыв.
6 мая 2019 в 17:53, Касса первая у входа (если не считать кассу, где продают сигареты). В чеке написано Видерко Ю.О. Я дала купюру 200грн. (В чем уверена на все сто, так как других купюр у меня не было. Она была вообще одна) А в чек внесли 100грн и сдачу дали как со 100грн. Я очень спешила, поэтому проверила чек и сдачу только в транспорте. О чем сильно жалею.
Честно скажу, очень удивлена. Думала, что такое может случится где угодно, но не в чистом и мною любимом Сильпо на Сагайдачного.
Наталья (Украина, Dneprodzerzhinsk)18 ноября, 2018 год
Используют канарейку для развлечения покупателей. Канарейка находится в торговом зале в постоянном стрессе - клетка в полном доступе посетителям и каждый тычет туда пальцами. Гравия и минерального камня в клетке просто нет! (что это и зачем он нужен птицам можно легко найти в инете). На мою просьбу его добавить мне грубо ответили, что их ветеринара все устраивает... Читать отзыв Используют канарейку для развлечения покупателей. Канарейка находится в торговом зале в постоянном стрессе - клетка в полном доступе посетителям и каждый тычет туда пальцами.
Гравия и минерального камня в клетке просто нет! (что это и зачем он нужен птицам можно легко найти в инете).
На мою просьбу его добавить мне грубо ответили, что их ветеринара все устраивает (класный "ветеринар", правда?)
За свои деньги я купила песок для наполнителя клетки и доп кормушку (куда впоследствии, надеялась, они поместят гравий). В кормушку был высыпан песок и "от меня открестились". Птица никогда не видела купалку (со слов администратора)
В ходе линьки птица находилась просто полулысая! Витамины? Никогда "Зачем, она уже старая" - Ответ от сотрудников магазина. А птичке всего 3 года....
Вот так, элитный супермаркет демонстрирует "хорошее" отношение к животным. На все мои обращения на горячую линии и записи в жалобной книги магазина, сеть демонстрирует полнейший игнор.
Касир нова чорна
Київ .Борщагівська 154а М'ясо майже завжди з ароматом тухлятини.
Ціна по акції була більше 200 гр.за кг.
І це вже не перший раз таке,хочеться піти і по морді надавати за таке.
Я ніколи не ходила і не повертала товар,завжди або нормально, або на мусорку.
Зручно було по дорозі заходити і забирати... Читать отзыв Замовила доставку на самовивіз.М'ясо свиняча корейка на кістці.Дома відкрила воняє на всю кв.термін придатності закінчувався на наступний день.
Ціна по акції була більше 200 гр.за кг.
І це вже не перший раз таке,хочеться піти і по морді надавати за таке.
Я ніколи не ходила і не повертала товар,завжди або нормально, або на мусорку.
Зручно було по дорозі заходити і забирати замовлення. Но більше в Сільпо не піду.
Сільпо не повертає кошти
Вонь в мясном отделе
Пора вас наказывать
Кидают на деньги. О Сильпо и Глово г. Киев.
Зіпсований палтус
Хамство касира
На касі опинилась швидко, розраховуючись купюрою 200 грн. мій рахунок складав 23,48 коп., решту мені видали 176,00 грн, з рваною купюрою 50 грн, я все розумію в касі такого магазину немає копійок на решту...нехай, ну на прохання поміняти рвану 50 грн, почула підвищений голос... Читать отзыв В суботу 15.06.19 р. В сільпо в торговому центрі Форум (м.Львів) відвідала магазин близько 15:40 год
На касі опинилась швидко, розраховуючись купюрою 200 грн. мій рахунок складав 23,48 коп., решту мені видали 176,00 грн, з рваною купюрою 50 грн, я все розумію в касі такого магазину немає копійок на решту...нехай, ну на прохання поміняти рвану 50 грн, почула підвищений голос касира (Кіргізова Олена), що вона немає права міняти гроші в касі , але я їх не з кишені витягнула, це решта яку вручила мені касир, пізніше на це саме прохання був повний ігнор .... зі сторони це досить смішно, якщо я б опинилась десь на ринку, або в якомусь кіоску на окраїні міста, але не в такій мережі...такому касиру, не місце в мережі Ле Сільпо
Чек в мене є, ну і камери у вас як мінімум, для пітвердження інформації)
Обсчитали на кассе :(
В магазине на Сагайдачного 41 мне неправильно дали сдачу.
К сожалению, я заметила это уже отойдя от кассы.
Но чтобы восстановить хоть какую-то справедливость, пишу отзыв.
6 мая 2019 в 17:53, Касса первая у входа (если не считать кассу, где продают сигареты).
В чеке написано Видерко Ю.О.
Я дала... Читать отзыв Очень люблю ваш магазин, но сегодня случилась большая неприятность для меня.
В магазине на Сагайдачного 41 мне неправильно дали сдачу.
К сожалению, я заметила это уже отойдя от кассы.
Но чтобы восстановить хоть какую-то справедливость, пишу отзыв.
6 мая 2019 в 17:53, Касса первая у входа (если не считать кассу, где продают сигареты).
В чеке написано Видерко Ю.О.
Я дала купюру 200грн. (В чем уверена на все сто, так как других купюр у меня не было. Она была вообще одна)
А в чек внесли 100грн и сдачу дали как со 100грн.
Я очень спешила, поэтому проверила чек и сдачу только в транспорте. О чем сильно жалею.
Честно скажу, очень удивлена. Думала, что такое может случится где угодно, но не в чистом и мною любимом Сильпо на Сагайдачного.
Le silpo Жестокое обращение с жтивотыми
Канарейка находится в торговом зале в постоянном стрессе - клетка в полном доступе посетителям и каждый тычет туда пальцами.
Гравия и минерального камня в клетке просто нет! (что это и зачем он нужен птицам можно легко найти в инете).
На мою просьбу его добавить мне грубо ответили, что их ветеринара все устраивает... Читать отзыв Используют канарейку для развлечения покупателей.
Канарейка находится в торговом зале в постоянном стрессе - клетка в полном доступе посетителям и каждый тычет туда пальцами.
Гравия и минерального камня в клетке просто нет! (что это и зачем он нужен птицам можно легко найти в инете).
На мою просьбу его добавить мне грубо ответили, что их ветеринара все устраивает (класный "ветеринар", правда?)
За свои деньги я купила песок для наполнителя клетки и доп кормушку (куда впоследствии, надеялась, они поместят гравий).
В кормушку был высыпан песок и "от меня открестились".
Птица никогда не видела купалку (со слов администратора)
В ходе линьки птица находилась просто полулысая! Витамины? Никогда "Зачем, она уже старая" - Ответ от сотрудников магазина. А птичке всего 3 года....
Вот так, элитный супермаркет демонстрирует "хорошее" отношение к животным.
На все мои обращения на горячую линии и записи в жалобной книги магазина, сеть демонстрирует полнейший игнор.