Їхали з Одеси до Каселя 26.07. В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не знають куди їхати, ми іхали вперед, потім поверталися і так усю дорогу. Поїхали на один кордон, не доїхали, повернули на інший, втратили ще декілька годин. На кордоні простояли 10 годин. Від Польщі їхали взагалі без зупинок бо запізднення складало вже більше 14 годин! У білеті орієнтовний час прибуття у Кассель був зазначений 27.07., 13:35, водій сказав що прибудемо о 22.30-23.00 але по факту були о 01.15. вже 28.08.!!! Замість зазначених в білеті 31 години ми їхали 44!!! Як у професіоналів з 25 річним досвідом, як вони позіціонують свою кампанію може бути відсутня логістика? Маршрут взагалі не вивірений за часом! Через дії цих аматорів я залишилась серед ночі з дитиною у чужому місті - мені до дому залишилось ще 150 км на потязі який починає ходити тільки з 5.00! Компанія відповіла на мою скаргу: це форсмажор, таке буває і ВСЕ! А мені довелося заплатити ще 120 Евро щоб дістатися серед ночі додому! Як можна так ставитись до клієнтів? Як можна давати не перевірену інформацію та вводити людей в оману з часом прибуття вже не кажучі про бесперезадковий рейс? Нікому цих перевізників не раджу!!!
Шановна пані Вікторіє, дякуємо за ваш зворотній зв'язок.
Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка не виправдала очікувань. Приносимо вибачення за спричинені незручності та затримки. На жаль, час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю. На рахунок зміни транспортного засобу, перевізник має право на технічну зміну транспортного засобу у любій точці маршруту.
Нам дуже прикро, що ви залишилися розчаровані, але щиро сподіваємось, що у вас буде нагода переконатись у нашій турботі за пасажирів під час майбутніх поїздок.
Просто жах. Якісь дилетанти. - Отзывы о Компания Euroclub
В білеті було вказано що рейс без пересадок, але пересадка в інший автобус відбулася в Києві і нас весь час підганяли тому що ми запізднювались на цю "стиковку". У другому автобусі водії також поспішали бо вже затримувались на 1,5 години в інші міста. І ще склалося враження що вони не знають куди їхати, ми іхали вперед, потім поверталися і так усю дорогу. Поїхали на один кордон, не доїхали, повернули на інший, втратили ще декілька годин. На кордоні простояли 10 годин. Від Польщі їхали взагалі без зупинок бо запізднення складало вже більше 14 годин! У білеті орієнтовний час прибуття у Кассель був зазначений 27.07., 13:35, водій сказав що прибудемо о 22.30-23.00 але по факту були о 01.15. вже 28.08.!!! Замість зазначених в білеті 31 години ми їхали 44!!!
Як у професіоналів з 25 річним досвідом, як вони позіціонують свою кампанію може бути відсутня логістика? Маршрут взагалі не вивірений за часом!
Через дії цих аматорів я залишилась серед ночі з дитиною у чужому місті - мені до дому залишилось ще 150 км на потязі який починає ходити тільки з 5.00!
Компанія відповіла на мою скаргу: це форсмажор, таке буває і ВСЕ!
А мені довелося заплатити ще 120 Евро щоб дістатися серед ночі додому!
Як можна так ставитись до клієнтів? Як можна давати не перевірену інформацію та вводити людей в оману з часом прибуття вже не кажучі про бесперезадковий рейс?
Нікому цих перевізників не раджу!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро шкодуємо, що ваша поїздка не виправдала очікувань. Приносимо вибачення за спричинені незручності та затримки. На жаль, час прибуття у кінцеву точку зазначається орієнтовно. Простої автобуса на кордоні не прогнозовані та прорахувати на 100% їх не можливо. У розклад руху автобуса закладено 2 години на проходження митнопаспортного контролю. На рахунок зміни транспортного засобу, перевізник має право на технічну зміну транспортного засобу у любій точці маршруту.
Нам дуже прикро, що ви залишилися розчаровані, але щиро сподіваємось, що у вас буде нагода переконатись у нашій турботі за пасажирів під час майбутніх поїздок.