Олена Отзыв написан 17 октября, 2022 год77 просмотров
Вимагаю пояснення та повернення коштів за придбаний квиток!
11.10.22 на сайті busfor.ua брат для мене придбав квиток з Любліна до Житомира на рейс №24352689, EKS004 Познань - Запоріжжя.
Відправлення: з автовокзалу Люблін (алея Тисячоліття; будинок 6) до Житомира. Час відправлення 16-50. Перевізник: ТОВ "КОМФОРТ ЕКСПРЕС ЮА".
Отож, моя історія. За годину до відправлення прибула на автовокзал. Чекала на свій автобус на платформі "0" - міжнародні перевезення. В зазначений час відправлення,16-50 автобусу не було. О 17-00 я запитала у чоловіка-контролера за в'їздом автобусів на вокзал, який підходив до кожного автобуса і фіксував прибуття автобусів, де і коли буде автобус "Познань - Запоріжжя". На що мені відповіли: "Він затримується. Чекайте". Через 30 хв та годину я знову повторила спробу. Відповідь була однакова "Чекайте, автобус запізнюється." А також він запропонував сходити в касу і запитати там детальну інформацію. В касі о 18-00, мені відповіли " Чекайте, автобус затримується". І всі три години я чекала на вулиці, періодично підходячи до чоловіка, який фіксує рейси. Відповідь була однанакова "Чекайте". Брат бувши обізнаний із ситуацією, дзвонив на зазначені в квитку телефони перевізника - але відповіді теж не було.
Після 3 годин очікування на свій рейс я підійшла в касу, щоб дізнатись, де фізично перебуває автобус, сподіваючись що мені запропонують зміну квитка. А там касир (та сама жінка до якої вже підходила) надає мені іншу інформацію: "Автобус був на автостанції вчасно і поїхав в 16-50". А так, як не в касі був куплений квиток, а через сайт busfor.ua це не їх проблеми. Сказали, щоб я поїхала додому є тільки одне рішення - купити квиток повторно. На автовокзалі стоять камери, в касі на моніторі транслюється відео з них. Коли я попросила, показати мені рейс "Познань - Запоріжжя" на 16-50 на автовокзалі - працівники почали запинатись і сказали, що мені цю інформацію не покажуть. Повідомили, що касир по камерам може передивитись і мені повідомити. Як я можу вірити касиру, який о 18-00 каже: "Автобус затримується чекайте", а о 20:00 -" Автобус був вчасно, це Ваші проблеми" ?!
На прохання визвати поліцію і показати факт присутності автобуса на автовокзалі - мені відмовили.
Висновок такий: автобус "Познань - Запоріжжя" фізично не заїжджав на автовокзал у Любліні або був без ідентифікації / тобто без таблички "Познань - Запоріжжя" .
В мене питання: " Чому працівники автостанції подають некоректну та неправдиву інформацію? І хто за неналежне виконання службових обов'язків мені поверне кошти за вдруге куплений квиток? І чому я зараз маю хворіти, після очікування свого автобусу 4 години на вулиці та на холоді?
Жахливий перевізник - Отзывы о Комфорт Експрес Юа Ковель
11.10.22 на сайті busfor.ua брат для мене придбав квиток з Любліна до Житомира на рейс №24352689, EKS004 Познань - Запоріжжя.
Відправлення: з автовокзалу Люблін (алея Тисячоліття; будинок 6) до Житомира.
Час відправлення 16-50. Перевізник: ТОВ "КОМФОРТ ЕКСПРЕС ЮА".
Отож, моя історія. За годину до відправлення прибула на автовокзал. Чекала на свій автобус на платформі "0" - міжнародні перевезення. В зазначений час відправлення,16-50 автобусу не було. О 17-00 я запитала у чоловіка-контролера за в'їздом автобусів на вокзал, який підходив до кожного автобуса і фіксував прибуття автобусів, де і коли буде автобус "Познань - Запоріжжя".
На що мені відповіли: "Він затримується. Чекайте". Через 30 хв та годину я знову повторила спробу. Відповідь була однакова "Чекайте, автобус запізнюється." А також він запропонував сходити в касу і запитати там детальну інформацію. В касі о 18-00, мені відповіли " Чекайте, автобус затримується".
І всі три години я чекала на вулиці, періодично підходячи до чоловіка, який фіксує рейси. Відповідь була однанакова "Чекайте".
Брат бувши обізнаний із ситуацією, дзвонив на зазначені в квитку телефони перевізника - але відповіді теж не було.
Після 3 годин очікування на свій рейс я підійшла в касу, щоб дізнатись, де фізично перебуває автобус, сподіваючись що мені запропонують зміну квитка. А там касир (та сама жінка до якої вже підходила) надає мені іншу інформацію: "Автобус був на автостанції вчасно і поїхав в 16-50". А так, як не в касі був куплений квиток, а через сайт busfor.ua це не їх проблеми. Сказали, щоб я поїхала додому є тільки одне рішення - купити квиток повторно. На автовокзалі стоять камери, в касі на моніторі транслюється відео з них. Коли я попросила, показати мені рейс "Познань - Запоріжжя" на 16-50 на автовокзалі - працівники почали запинатись і сказали, що мені цю інформацію не покажуть. Повідомили, що касир по камерам може передивитись і мені повідомити. Як я можу вірити касиру, який о 18-00 каже: "Автобус затримується чекайте", а о 20:00 -" Автобус був вчасно, це Ваші проблеми" ?!
На прохання визвати поліцію і показати факт присутності автобуса на автовокзалі - мені відмовили.
Висновок такий: автобус "Познань - Запоріжжя" фізично не заїжджав на автовокзал у Любліні або був без ідентифікації / тобто без таблички "Познань - Запоріжжя" .
В мене питання: " Чому працівники автостанції подають некоректну та неправдиву інформацію? І хто за неналежне виконання службових обов'язків мені поверне кошти за вдруге куплений квиток? І чому я зараз маю хворіти, після очікування свого автобусу 4 години на вулиці та на холоді?
отзыв
Комментарии к отзыву