Володимир Украина, Львів Отзыв написан 9 августа, 2017 год576 просмотров
На початку березня 2016 року я купив верстат STOMANA FS41N, в компанії КМА-Україна. При покупці продавець запевнив мене, що будь-які питання пов'язані з гарантією та сервісом верстата вони вирішують. Коли верстат мені доставили на майстерню і встановили гарантії не дали, сказали що бланки гарантії мають їм довести на протязі тижня. До сьогоднішнього дня гарантійного листа мені не передали. Після того як я підключив верстат до електромережі та почав працювати - побачив, що фуговальні плити виставлені не коректно, їх встановлювали в мене в майстерні - верстат приїхав не в зібраному вигляді. В режимі рейсмуса верстат працює чудово. Коли я пробував звязатися з компанією КМА-Україна вони ігнорували мої дзвінки, коли дзвонив з інших номерів телефонів обіцяли відправити наладчика, але не відправляли. Я навчився сам виставляти положення плит у верстаті, але після кожного переведення з режиму рейсмуса в режим фуговання подаюча плита опускалася і не ставала в потрібне положення, потрібно за кожним разом коригувати положення плити. Коли я звязався знову з представниками компанії КМА-Україна вони не виключили можливість того, що вони поміняли місцями мої плити з плитами на іншому верстаті, вони казали, що привезли ще три таких верстати. Обіцяли дати наладчика і поміняти плити на станку, але після обіцяного знову не виходять на звязок. 1 согласен 7 не согласны
Повна байдужість до клієнта - Отзывы о KMA-Ukraine
1 согласен 7 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву