Ярослав Отзыв написан 17 марта, 2023 год36 просмотров
Приймають замовлення. Потім дзвонять кажуть, що буде дорожче. Ок дорожче. Ну всяке буває. Далі внесіть 200 грн передоплати, бо річ не мала , а ви не заберете. Ну й на це добре , буває. А далі почалося... То вони не бачать передоплату, то вони відправлять завтра, 100%. І так цілий тиждень. Як результат зіпсоване свято та настрій. Вихід: тільки писати заяву до Кіберполіції, благо всі розмови записував. P.s. замовлення 134948, щоб продавці не казали , що видумав. 12 согласны
Шановний КлІєнт, шкодуємо, що замовлення на нашому сайті залишило неприємне враження, але на сторінці товару, на нашому сайті, вказано, що доставка здійснюється Новою Поштою за вказаною адресою у строк до 3-5 робочих днів.
Планована дата відвантаження замовлення, на момент оформлення, була вказана 17 березня, але через технічний збій. Відправка товару буде протягом доби. Ви 18 березня з нашим менеджером спілкувалися, про що він Вас і поінформував.
Доброго дня. Зробила в вашому інтернет магазині замовлення № 186300. Ви приймаєте замовлення. Потім дзвоните і кажите, що буде дорожче. Ну всяке буває. Далі зробила передоплату 100%,а далі почалося... не можемо відправити , йде з центрального складу, І так майже цілий місяць йде. Потім перезвонили 08.03.23, сказали, що товар нажаль відсутній. Обіцяли повернути кошти на протязі 14 днів, коштів так і не має. Звоню через 15 днів і кажуть чомусь заявка на повернення коштів пуста. Дуже дивно, бо дівчина записувала номер картки на яку повертати гроші. тепер кажуть ще 2 дні зачекайте. Висновок : другий місяць незрозумілих відносин з вашим магазином.
Як хлопці з Одеси дурять людей. - Отзывы о kindlytech.com.ua
12 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Планована дата відвантаження замовлення, на момент оформлення, була вказана 17 березня, але через технічний збій. Відправка товару буде протягом доби. Ви 18 березня з нашим менеджером спілкувалися, про що він Вас і поінформував.
З Повагою, Kindly Tech.