Ярослав Відгук додано 17 березня, 2023 год36 переглядів
Приймають замовлення. Потім дзвонять кажуть, що буде дорожче. Ок дорожче. Ну всяке буває. Далі внесіть 200 грн передоплати, бо річ не мала , а ви не заберете. Ну й на це добре , буває. А далі почалося... То вони не бачать передоплату, то вони відправлять завтра, 100%. І так цілий тиждень. Як результат зіпсоване свято та настрій. Вихід: тільки писати заяву до Кіберполіції, благо всі розмови записував. P.s. замовлення 134948, щоб продавці не казали , що видумав. 12 згодні
Шановний КлІєнт, шкодуємо, що замовлення на нашому сайті залишило неприємне враження, але на сторінці товару, на нашому сайті, вказано, що доставка здійснюється Новою Поштою за вказаною адресою у строк до 3-5 робочих днів.
Планована дата відвантаження замовлення, на момент оформлення, була вказана 17 березня, але через технічний збій. Відправка товару буде протягом доби. Ви 18 березня з нашим менеджером спілкувалися, про що він Вас і поінформував.
Доброго дня. Зробила в вашому інтернет магазині замовлення № 186300. Ви приймаєте замовлення. Потім дзвоните і кажите, що буде дорожче. Ну всяке буває. Далі зробила передоплату 100%,а далі почалося... не можемо відправити , йде з центрального складу, І так майже цілий місяць йде. Потім перезвонили 08.03.23, сказали, що товар нажаль відсутній. Обіцяли повернути кошти на протязі 14 днів, коштів так і не має. Звоню через 15 днів і кажуть чомусь заявка на повернення коштів пуста. Дуже дивно, бо дівчина записувала номер картки на яку повертати гроші. тепер кажуть ще 2 дні зачекайте. Висновок : другий місяць незрозумілих відносин з вашим магазином.
Як хлопці з Одеси дурять людей. - Відгуки про kindlytech.com.ua
12 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Планована дата відвантаження замовлення, на момент оформлення, була вказана 17 березня, але через технічний збій. Відправка товару буде протягом доби. Ви 18 березня з нашим менеджером спілкувалися, про що він Вас і поінформував.
З Повагою, Kindly Tech.