Ірина Т. Отзыв написан 15 февраля, 2023 год31 просмотр
Не робіть передплату у цьому магазині «kindlytech», як я, а платіть за товар, якщо він все-таки прийде, післяплатою. Так збережете свої нерви. Чому? Читайте відгуки «за зростанням рейтингу» тут на сайті про цей магазин «kindlytech».
Моя історія з цим магазином така: 23 січня 2023 р. я замовила й заплатила FOP Alekseeva I. V. 887 грн за 2 пледи з капюшоном у цьому магазині «kindlytech», замовлення № 126626, 23 січня 2023 р. мені перетелефонував менеджер і сказав, що товари «подорожчали» (до речі, ціни на сайті цього магазину «kindlytech» так і не змінились: станом на 15 лютого 2023 р. блакитний плед так і коштує 482 грн (хоча менеджер сказав, що віднині він коштує «530 грн»), а рожевий з зірками так і коштує 405 грн (менеджер сказав, що «тепер коштує 450 грн»)). Я не отримала накладної, тому подзвонила 30 січня 2023 р., й мені повідомив менеджер цього магазину «kindlytech», що «сьогодні надішлють товар». Цього не сталося. 31 січня 2023 р. менеджер магазину «kindlytech», знову сказав, що «сьогодні надішлемо». 03 лютого 2023 р. мені менеджер сказав, що 04 лютого 2023 р. точно надішлють пополудні. Цього не сталося. 04 лютого 2023 р. ввечері я ледве додзвонилась до цього магазину «kindlytech», взяв слухавку менеджер і сказав, що зараз оформить скасування моого замовлення і мені або перетелефонує, або надішле форму для реквізитів. Звісно, що ні того, ні іншого не сталося. 06 лютого 2023 р. я знову не могла додзвонитись. Потелефонувала вже з іншого номера, тут вже швидко взяли слухавку й нарешті записали номер моєї картки. Через 1-2 години телефонує інший менеджер щодо пропущеного дзвінка з мого номера. Я сказала, що я вже додзвонилась і залишила номер свої картки. Він зі здивуванням запитав: «Взяли?» Наступного дня я поцікавилась, коли повернуть кошти. Вони сказали через 14 днів. І це дивно. Це ж не повернення товару. Інші магазини повертають максимум до 7-ми днів, якщо замовлення скасовано. Потім після 2-го мого відгуку, залишеного на цьому сайті про магазин «kindlytech», 10 лютого 2023 р. мені потелефонував менеджер з претензією, що мій відгук «не відповідає дійсності». Коли я повідомила про інші відгуки, у тому числі в TikTok, мені менеджер повідомив, де це я в TikTok бачила, там він «тільки знаходив котиків і собачок». Смішно й сумно. Тепер вони скаржаться на мої коментарі, і мої відгуки видаляються. Я буду тут писати, доки не отримаю свої кошти.
Будьте уважні, залишаючи відгуки про цей магазин «kindlytech». Магазин скаржиться на відгуки, тому вони зникають. Так тепер тут видалені мої відгуки за 11, 12, 13, 14 лютого. Також видалені негативні відгуки про цей магазин «kindlytech» за 12 лютого 2023 р. однієї пані та двох чоловіків. Надсилаю скрін з цього магазину «kindlytech» на підтвердження того, що станом на 15 лютого 2023 р. ціни не змінились: 8 согласны
Не робіть передплату в цьому магазині «kindlytech» - Отзывы о kindlytech.com.ua
Моя історія з цим магазином така: 23 січня 2023 р. я замовила й заплатила FOP Alekseeva I. V. 887 грн за 2 пледи з капюшоном у цьому магазині «kindlytech», замовлення № 126626, 23 січня 2023 р. мені перетелефонував менеджер і сказав, що товари «подорожчали» (до речі, ціни на сайті цього магазину «kindlytech» так і не змінились: станом на 15 лютого 2023 р. блакитний плед так і коштує 482 грн (хоча менеджер сказав, що віднині він коштує «530 грн»), а рожевий з зірками так і коштує 405 грн (менеджер сказав, що «тепер коштує 450 грн»)). Я не отримала накладної, тому подзвонила 30 січня 2023 р., й мені повідомив менеджер цього магазину «kindlytech», що «сьогодні надішлють товар». Цього не сталося. 31 січня 2023 р. менеджер магазину «kindlytech», знову сказав, що «сьогодні надішлемо». 03 лютого 2023 р. мені менеджер сказав, що 04 лютого 2023 р. точно надішлють пополудні. Цього не сталося. 04 лютого 2023 р. ввечері я ледве додзвонилась до цього магазину «kindlytech», взяв слухавку менеджер і сказав, що зараз оформить скасування моого замовлення і мені або перетелефонує, або надішле форму для реквізитів. Звісно, що ні того, ні іншого не сталося. 06 лютого 2023 р. я знову не могла додзвонитись. Потелефонувала вже з іншого номера, тут вже швидко взяли слухавку й нарешті записали номер моєї картки. Через 1-2 години телефонує інший менеджер щодо пропущеного дзвінка з мого номера. Я сказала, що я вже додзвонилась і залишила номер свої картки. Він зі здивуванням запитав: «Взяли?» Наступного дня я поцікавилась, коли повернуть кошти. Вони сказали через 14 днів. І це дивно. Це ж не повернення товару. Інші магазини повертають максимум до 7-ми днів, якщо замовлення скасовано. Потім після 2-го мого відгуку, залишеного на цьому сайті про магазин «kindlytech», 10 лютого 2023 р. мені потелефонував менеджер з претензією, що мій відгук «не відповідає дійсності». Коли я повідомила про інші відгуки, у тому числі в TikTok, мені менеджер повідомив, де це я в TikTok бачила, там він «тільки знаходив котиків і собачок». Смішно й сумно. Тепер вони скаржаться на мої коментарі, і мої відгуки видаляються. Я буду тут писати, доки не отримаю свої кошти.
Будьте уважні, залишаючи відгуки про цей магазин «kindlytech». Магазин скаржиться на відгуки, тому вони зникають. Так тепер тут видалені мої відгуки за 11, 12, 13, 14 лютого. Також видалені негативні відгуки про цей магазин «kindlytech» за 12 лютого 2023 р. однієї пані та двох чоловіків.
Надсилаю скрін з цього магазину «kindlytech» на підтвердження того, що станом на 15 лютого 2023 р. ціни не змінились:
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву