Олег Отзыв написан 26 декабря, 2022 год17 просмотров
Заказ сделал 21 числа. Сразу кинул предоплату (так потребовали ). Нахожусь рядом с интернет магазином, самовывоза нет. Дошло до абсурда, отправка на отделение с которого я буду забирать. Но на этом все не закончилось. Отправку жду до сих пор (26 число уже). Звонил уже 2 раза, в ответ только - отправка сегодня. При чем, номер заказа или фамилию даже не узнают. Наверное всем подряд говорят одно и тоже. 8 согласны
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Ужасный сервис ! - Отзывы о kindlytech.com.ua
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!