2 неділі ігнорують, що до бракованого товару, не хочуть вирішувати це питання, хотя при замовленні говорили наші менеджери все перевіряють, я так розумію вони цей товар в очі не бачили. Як виявили брак, нічого не хочуть вирішувати, тільки пишуть, що іх засмутило що відгук їм поганий залишили. Люди не купуйте у них товар та будьте обережні.
Доброго дня, Vadim! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Менеджера не перевіряють товар перед відправкою, цим займаються комплектувальники заказів. Менеджер тільки опрацьовує вхідні заявки.
Товар дорожчий, у зв’язку з нестабільним курсом долара. Над сайтом працюють регулярно.
На рахунок відправки, Вас попереджали про те, що в даний час відправки відбуваються з затримкою.
Кожного покупця інформують про терміни відправки та актуальність цін, тим самим кожен покупець вирішує погоджуватись, чи відмовитись від замовлення.
Забравши посилку та підписавши чек, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису та він належної якості. Наголошуємо, що процес отримання та перевірка товару є одним з найважливішим й у випадку, якщо Вам щось не підходить, Ви на місці можете відмовитись або змінити свій вибір.
Добре ознайомившись з регламентом роботи інтернет-магазину, Ви самостійно можете ознайомитись з інформацією: «* Якщо товар було забрано з відділення, а після оглянуто та виявлено механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару», про що свідчить примітка в кожній карточці товару, під час роздумів перед замовленням.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Продають не якісний товар - Отзывы о kindlytech.com.ua
Як виявили брак, нічого не хочуть вирішувати, тільки пишуть, що іх засмутило що відгук їм поганий залишили.
Люди не купуйте у них товар та будьте обережні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Менеджера не перевіряють товар перед відправкою, цим займаються комплектувальники заказів. Менеджер тільки опрацьовує вхідні заявки.
Товар дорожчий, у зв’язку з нестабільним курсом долара. Над сайтом працюють регулярно.
На рахунок відправки, Вас попереджали про те, що в даний час відправки відбуваються з затримкою.
Кожного покупця інформують про терміни відправки та актуальність цін, тим самим кожен покупець вирішує погоджуватись, чи відмовитись від замовлення.
Забравши посилку та підписавши чек, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису та він належної якості. Наголошуємо, що процес отримання та перевірка товару є одним з найважливішим й у випадку, якщо Вам щось не підходить, Ви на місці можете відмовитись або змінити свій вибір.
Добре ознайомившись з регламентом роботи інтернет-магазину, Ви самостійно можете ознайомитись з інформацією: «* Якщо товар було забрано з відділення, а після оглянуто та виявлено механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару», про що свідчить примітка в кожній карточці товару, під час роздумів перед замовленням.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!