Андрей Отзыв написан 29 июня, 2022 год7 просмотров
Жена решила оформить заказ не прочитав отзывы. То что товар оказался дороже чем указано уже не кого не удивить. С предоплатой 150грн то же можно смириться. Но вот после отправки начались чудеса: цена наложки оказалась на 50грн дороже, оказалось упаковка товара не входит в стоимость товара и оплачивается отдельно!!! Занимаясь торговлей в интернете первый раз услышал о такой системе развода где вы можете к стоимости добавить любую сумму не предупреждая покупателя!!! Далее заказ отправился совершенно на другое отделение чем был оформлен заказ, на что менеджер ответил что это не их проблема и разбирайтесь самостоятельно с новой почто!!! Как оказалось безграмотные работники скейт длинной 80см упаковали в свыше 120см упаковку которая не проходит по габаритам на отделение до 30кг, как можно работать в этом бизнесе без элементарных знаний математики не понимаю. По итогу решили забыть о предоплате 150грн и оформили заказ на другом магазине без предоплаты, без платы за упаковку, и с грамотной и очень сложной отправкой на нужное клиенту отделение. 14 согласны 5 не согласны
Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано. Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. . Ми транспортуємо вантажі з урахуванням всіх відповідних вимог від компанії Нова Пошта. Також рекомендуємо обов'язково здійснювати огляд під час отримання та разом з оператором фіксувати актом приймання-передачі всі невідповідності тощо.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти . Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Странная контора - Отзывы о kindlytech.com.ua
14 согласны 5 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук!
Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано. Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. . Ми транспортуємо вантажі з урахуванням всіх відповідних вимог від компанії Нова Пошта. Також рекомендуємо обов'язково здійснювати огляд під час отримання та разом з оператором фіксувати актом приймання-передачі всі невідповідності тощо.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти . Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!