Марина Райко Отзыв написан 7 июня, 2022 год45 просмотров
Ми замовили 10 біноклів 50х40 Canon за 915 грн/шт, а отримали біноклі 8х40. Вже майже 2 тижні тепер намагаємось повернути дані біноклі! До сплати також включили +40грн за пакування (як виявилось, цю опцію не можливо відключить), посилка прийшла замотана в 2 мусорні пакети!
По перше, чомусь в даному магазині не працює закон України щодо повернення товару на протязі 14 днів, пропонують тільки обмін! Хоча самі прислали зовсім не те, що ми замовляли! По друге, Вже майже два тижні я кожного дня телефоную в даний магазин, щоб хоча б зробити обмін на інший товар , а мене просто ігнорують. Я попадаю на менеджера, який нічого не знає і тільки передає мої претензії керівництву, яке не знаходить часу навіть відповісти! Я ЧЕКАЮ НА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ, ЯКУ СТВОРИВ МЕНІ ЦЕЙ МАГАЗИН!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
1.До ціни додаються не зрозумілі суми, про які не попереджують при оформленні замовлення
2. Немає повернення товару, навіть з вини магазину!
3. Не компетентність працівників: менеджери нічого не знають, відділ рекламації не реагує на претензії та проблеми покупців!
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося. З повагою команда Kindly Tech.
По перше, Ви мене чудово ідентифікували! Через 5хв після публікування відгуку, мені перетелефонував Ваш директор, почав кричати, розмовляти МАТОМ! (є аудізаписи з розмовою), погрожувати мені, щоб я видалила даний відгук або написала, що помилилась магазином! Інакше, мене просто заблокують!
По друге, після того, як ви відправили мені не той товар, цілий тиждень мене ігнорували, а потім щей погрожували мені, логічною розв*язкою даної ситуації для Вас було, щоб ми СПОЧАТКУ ВИДАЛИЛИ ПРАВДИВИЙ ВІДГУК, відправили вам ваш помилковий товар БЕЗ НАЛОЖКИ і потім сподівались на вашу порядність
По третє, крізь крики, погрози і неадекватні вимоги, ми все таки спробували домовитись, що і ви і ми відправляємо товар Новою поштою накладним платежем, перевіряємо на відділенні і потім одночасно знімаємо накладний платіж і забуваємо про цю ситуацію ,як про страшний сон!
Ви відправили товар, потім ми відправили, здавалось, що кінець цієї жахливої співпраці вже не за горами!
Але ні, ви знову почали вимагати спочатку написати БРЕХЛИВЕ спростування до ПРАВДИВОГО відгуку, а потім начеб то зняли б накладний платіж!
Після нашої відмови і пропозиції спочатку завершити попередню домовленість, все почалось знову: нам телефонують неадекватні працівники цього магазину, погрожують, щось вимагають, обвинувачують в некомпетентності!
В результаті, ми втратили час, нерви і залишись з дешевим китайським товаром!
Хто сумнівається в правдивості відгуку, перевірте номери магазину в Getcontact! Там різні люди в різний час писали свої враження від співпраці!
Додаю також фото з товаром, що отримали і що замовляли!
Прислали не той товар і не відповідають на дзвінки! - Отзывы о kindlytech.com.ua
До сплати також включили +40грн за пакування (як виявилось, цю опцію не можливо відключить), посилка прийшла замотана в 2 мусорні пакети!
По перше, чомусь в даному магазині не працює закон України щодо повернення товару на протязі 14 днів, пропонують тільки обмін! Хоча самі прислали зовсім не те, що ми замовляли!
По друге, Вже майже два тижні я кожного дня телефоную в даний магазин, щоб хоча б зробити обмін на інший товар , а мене просто ігнорують. Я попадаю на менеджера, який нічого не знає і тільки передає мої претензії керівництву, яке не знаходить часу навіть відповісти!
Я ЧЕКАЮ НА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ, ЯКУ СТВОРИВ МЕНІ ЦЕЙ МАГАЗИН!
отзыв
Комментарии к отзыву
По друге, після того, як ви відправили мені не той товар, цілий тиждень мене ігнорували, а потім щей погрожували мені, логічною розв*язкою даної ситуації для Вас було, щоб ми СПОЧАТКУ ВИДАЛИЛИ ПРАВДИВИЙ ВІДГУК, відправили вам ваш помилковий товар БЕЗ НАЛОЖКИ і потім сподівались на вашу порядність
По третє, крізь крики, погрози і неадекватні вимоги, ми все таки спробували домовитись, що і ви і ми відправляємо товар Новою поштою накладним платежем, перевіряємо на відділенні і потім одночасно знімаємо накладний платіж і забуваємо про цю ситуацію ,як про страшний сон!
Ви відправили товар, потім ми відправили, здавалось, що кінець цієї жахливої співпраці вже не за горами!
Але ні, ви знову почали вимагати спочатку написати БРЕХЛИВЕ спростування до ПРАВДИВОГО відгуку, а потім начеб то зняли б накладний платіж!
Після нашої відмови і пропозиції спочатку завершити попередню домовленість, все почалось знову: нам телефонують неадекватні працівники цього магазину, погрожують, щось вимагають, обвинувачують в некомпетентності!
В результаті, ми втратили час, нерви і залишись з дешевим китайським товаром!
Хто сумнівається в правдивості відгуку, перевірте номери магазину в Getcontact! Там різні люди в різний час писали свої враження від співпраці!
Додаю також фото з товаром, що отримали і що замовляли!