Наталія Отзыв написан 21 мая, 2022 год15 просмотров
Замовила у магазині ваги кухонні Benson KB-1997 (ціна на сайті 132 грн) і вафельницю Domotec MS-7710 (ціна сайті 388 грн). Мені перетелефонували і сказали, що ціна вагів трохи дорожча (155грн). Я уточнила ціну вафельниці, запитала, чи вона така, як на сайті (388грн), менеджер відповів, що так, ціна на вафельницю 388грн, як вказано. На прохання магазина внесла передплату у розмірі 150 грн. Замовлення приїхало в понеділок, поїхати у відділення пошти є змога лише у вихідні. Вранці в суботу зателефонував менеджер, щоб у підвищеному тоні повідомити про те, що товар я забрати не зможу, бо вони його відкликають назад. Дуже дивно. Мене не спитали, чи планую я забирати його, а просто зателефонували, щоб поставити перед фактом. Хоча безкоштовне зберігання мало бути ще три дні. Коли я запитала у менеджера, чому вартість товару на 50 грн вища за ту, що була на сайті, мені відповіли, що у вафельниці інша ціна. І при мені (через 7 днів після замовлення швиденько змінили ціну на сайті). Дуже дешевий трюк і надзвичайно неприємний осад від спілкування. Вирішуйте самі, чи варто робити замовлення в Kindly Tech. Я для себе вже вирішила. 6 согласны
Доброго дня, Наталія, шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності.
Ми поступово розвиваємося, стаємо кращими і намагаємося щоб незручностей для клієнтів під час здійснення покупок у нашому інтернет-магазині було якнайменше. Наша команда старанно працює над тим, щоб наявність та ціни товарів були завжди актуальні, але у зв'язку з останніми подіями, курс долара не постійний. Наша команда частково знаходиться у різних містах країни, у тому числі й у місцях, де ведуться активні бойові дії. Ми працюємо над сайтом, і надалі всі ціни та наявність будуть актуальними.
Щодо дзвінка від нашого менеджера, то наш інтернет-магазин завжди дбає, щоб наші клієнти отримали свої замовлення вчасно, не переплачуючи за збереження посилки на відділенні пошти. Менеджери які сидять на гарячій лінії завжди намагаються бути ввічливими та привітними.
Шарлатанство - Отзывы о kindlytech.com.ua
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми поступово розвиваємося, стаємо кращими і намагаємося щоб незручностей для клієнтів під час здійснення покупок у нашому інтернет-магазині було якнайменше. Наша команда старанно працює над тим, щоб наявність та ціни товарів були завжди актуальні, але у зв'язку з останніми подіями, курс долара не постійний. Наша команда частково знаходиться у різних містах країни, у тому числі й у місцях, де ведуться активні бойові дії. Ми працюємо над сайтом, і надалі всі ціни та наявність будуть актуальними.
Щодо дзвінка від нашого менеджера, то наш інтернет-магазин завжди дбає, щоб наші клієнти отримали свої замовлення вчасно, не переплачуючи за збереження посилки на відділенні пошти. Менеджери які сидять на гарячій лінії завжди намагаються бути ввічливими та привітними.
З Повагою, команда Kindly Tech!