Леся Гудзик Отзыв написан 10 мая, 2022 год18 просмотров
Замовила швабру з відром. Зробила невелику передоплату. Прийшло відро зі шваброю зовсім інше, ніж те, що замовляла. А саме дешевше. Подала заявку на обмін, але більше двох тижнів жодної відповіді. Хотіла написати відгук на сайті, але наскільки я розумію, там можна залишати лише хороші відгуки. Хто хоче замовляти в цьому магазині, подумайте, чи варто викидати кошти на вітер. 5 согласны 1 не согласен
Доброго дня, Лесю, шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Але наша команда може спробувати внести ясність у ситуацію, що склалася. Слід враховувати специфіку придбання товарів дистанційним способом. Характеристики, комплектація та колірна гама товару можуть змінюватися виробником залежно від серії поставки без попереднього повідомлення. Сторінка з такою інформацією існує у кожному інтернет-магазині. З інформацією щодо відхилення комплектації, кольору та характеристик Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://kindlytech.com.ua/tsvet-izdeliya/
В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти . Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
АЛЕ, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Через ситуацію у країні, на жаль, термін розгляду претензії може бути більшим, ніж зазвичай, тому радимо очікувати на зворотний зв'язок від відділу рекламації.
На рахунок відгуків у нашому інтернет-магазині: відгуки публікуються всі, крім тих, що порушують норми спілкування, або зачіпають гідність наших співробітників і якщо клієнта не вдалося ідентифікувати. З правилами публікації відгуків Ви також можете ознайомитись за посиланням: https://kindlytech.com.ua/pravila-publikatsii-kommentariev-i-otzyvov/
Я дуже перепрошую, я б зрозуміла, якщо б товар відрізнявся кольором, притензій навіть би не висувала, я вже навіть була згідна при замовленні товару на більшу ціну ніж на сайті. Але коли мені приходить зовсім інший товар, при чому дешевший, то вибачте мені, перед тим як я оформила замовлення мені телефонували, і про іншу комплектацію жодної мови не було. Я вже на електронну пошту писала, навіть прикріпляла фото, так що ідентифікувати мене дуже просто. І з розумінням чекала більше двох тижнів, думаю цього достатньо. Неодноразово робила покупки в Інтернеті, і з такою ситуацією стикаюсь вперше. Навіть попри те, що виникали якісь питання, дуже просто вирішувала їх в телефонному режимі, і не потрібно було писати якісь листи на електронку. А на рахунок відгуку на сайті, не порушила жодного з правил, просто описала свій неприємний досвід, але оскільки коментар як я зрозуміла негативний, його просто не виклали. І доречі вчора розмовляла з вашим менеджером, і він запевнив, що мені сьогодні зателефонують, і ситуація вирішиться, але на жаль знову обман. Так що вибачте, знову писати на електронку і чекати ще не знати скільки я не збираюсь. Просто кожному віддається по їх заслугах. А по коментарях я бачу, що я не одна обманута.
Доброго дня, Лесю, шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Наша команда кілька разів переглянула вхідні листи на пошту, але на превеликий жаль, Ваш лист ми так і не знайшли. Можливо, лист потрапив у папку Спам, або в Карантин. Будь ласка, продублюйте листа і відділ рекламації відповість Вам найближчим часом.
Замовляла вишневу а прийшла ось така, я вже не збираюсь витрачати час та нерви на вас, просто хочу, щоб всі знали, що ваш магазин- це обман, і по коментарях все більше переконуюсь, що я не помиляюсь. Зробила скін екрану, щоб показати, що лист на обмін був відправлений ще 21.04.2022 р. Сьогодні пішов 23 день, і найлегше написати, що не змогли знайти листа. І що мені дасть, якщо я ще раз вам напишу? Ви далі скажете, що на розгляд потрібно від 3 до 14 днів, а зважаючи на стан в нашій країні більше, і так буде безкінечно. Так що моя думка не міняється, ваш магазин обманює людей. І на завершення, шкода, що після співпраці з такими магазинами як ви, перестаєш довіряти дійсно порядним.
Товар не відповідає дійсності - Отзывы о kindlytech.com.ua
5 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Але наша команда може спробувати внести ясність у ситуацію, що склалася. Слід враховувати специфіку придбання товарів дистанційним способом. Характеристики, комплектація та колірна гама товару можуть змінюватися виробником залежно від серії поставки без попереднього повідомлення. Сторінка з такою інформацією існує у кожному інтернет-магазині. З інформацією щодо відхилення комплектації, кольору та характеристик Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://kindlytech.com.ua/tsvet-izdeliya/
В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти . Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
АЛЕ, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! Через ситуацію у країні, на жаль, термін розгляду претензії може бути більшим, ніж зазвичай, тому радимо очікувати на зворотний зв'язок від відділу рекламації.
На рахунок відгуків у нашому інтернет-магазині: відгуки публікуються всі, крім тих, що порушують норми спілкування, або зачіпають гідність наших співробітників і якщо клієнта не вдалося ідентифікувати. З правилами публікації відгуків Ви також можете ознайомитись за посиланням: https://kindlytech.com.ua/pravila-publikatsii-kommentariev-i-otzyvov/
З Повагою, команда Kindly Tech!
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Наша команда кілька разів переглянула вхідні листи на пошту, але на превеликий жаль, Ваш лист ми так і не знайшли. Можливо, лист потрапив у папку Спам, або в Карантин. Будь ласка, продублюйте листа і відділ рекламації відповість Вам найближчим часом.
З Повагою, команда Kindly Tech!
Замовляла вишневу а прийшла ось така, я вже не збираюсь витрачати час та нерви на вас, просто хочу, щоб всі знали, що ваш магазин- це обман, і по коментарях все більше переконуюсь, що я не помиляюсь. Зробила скін екрану, щоб показати, що лист на обмін був відправлений ще 21.04.2022 р. Сьогодні пішов 23 день, і найлегше написати, що не змогли знайти листа. І що мені дасть, якщо я ще раз вам напишу? Ви далі скажете, що на розгляд потрібно від 3 до 14 днів, а зважаючи на стан в нашій країні більше, і так буде безкінечно. Так що моя думка не міняється, ваш магазин обманює людей. І на завершення, шкода, що після співпраці з такими магазинами як ви, перестаєш довіряти дійсно порядним.