Anni Отзыв написан 23 сентября, 2024 год1 просмотр
Більше, ніж 15 років отримували послуги від оператора Київстар. Це не єдиний оператор яким користуємося, але цей переконав, що краще скоротити перелік і не на користь Київстар:) Не зважаючи на те, що якість на рівні 5 із 10 та на часті списання коштів без погодження з абонентом, з оператором звʼязувалися рідко. Але коли почалися списання перманентно без зацікавленості абонента, то довелося звʼязатися. Щоб звʼязатися необхідно було докласти зусиль, так як йде постійне переадресування на додаток, всі оператори зайняті і на цьому все…так по колу, варіанту зачекати не пропонується, обовʼязково необхідно телефонувати знову та знову і слухати при цьому перелік можливих послуг) Таки пощастило після дуже довготривалих спроб. Але якщо хочеться зіпсованого настрою, то краще не звʼязуватися з оператором. Спілкування максимально не тактовне, у формі монологу, у грубій формі, таке відчуття, що людина як мінімум з самого початку незадоволена, що потурбували або хтось до цього зіпсував настрій. Навіть не вислухавши питання, не до кінця було сказано, що дана послуга по замовчуванню. В грубій формі відреагували на можливість уточнення і поклали слухавку. Добре, що є інші мобільні оператори і відмова від Київстар не принесе дискомфорту, але співробітникам підтримки Київстар хочеться порекомендувати бути тактовнішими, навчитися коректному спілкуванню і вести діалог з абонентом, ви в першу чергу повинні консультувати та допомагати. Київстар від відмови абонента користуватися їхніми послугами нічого не втратить, але і мої витрати скоротяться) 1 согласен
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Повна відсутність сервісу та нетактовність операторів - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Не зважаючи на те, що якість на рівні 5 із 10 та на часті списання коштів без погодження з абонентом, з оператором звʼязувалися рідко. Але коли почалися списання перманентно без зацікавленості абонента, то довелося звʼязатися. Щоб звʼязатися необхідно було докласти зусиль, так як йде постійне переадресування на додаток, всі оператори зайняті і на цьому все…так по колу, варіанту зачекати не пропонується, обовʼязково необхідно телефонувати знову та знову і слухати при цьому перелік можливих послуг)
Таки пощастило після дуже довготривалих спроб. Але якщо хочеться зіпсованого настрою, то краще не звʼязуватися з оператором. Спілкування максимально не тактовне, у формі монологу, у грубій формі, таке відчуття, що людина як мінімум з самого початку незадоволена, що потурбували або хтось до цього зіпсував настрій. Навіть не вислухавши питання, не до кінця було сказано, що дана послуга по замовчуванню. В грубій формі відреагували на можливість уточнення і поклали слухавку.
Добре, що є інші мобільні оператори і відмова від Київстар не принесе дискомфорту, але співробітникам підтримки Київстар хочеться порекомендувати бути тактовнішими, навчитися коректному спілкуванню і вести діалог з абонентом, ви в першу чергу повинні консультувати та допомагати. Київстар від відмови абонента користуватися їхніми послугами нічого не втратить, але і мої витрати скоротяться)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву