Джора Отзыв написан 1 сентября, 2023 год19 просмотров
Користуюся послугами цієї компанії досить давно. І в мене, жодного разу не було проблем зі службою підтримки. Усе пояснювали, допомогали, та навіть передзвонювали щодо уточнень проблем. Втім, таких ненажерливих, жадібних 'еффективних' менеджерів годі шукати. Цілі які ставляться працівникам - це зразок безглуздя. Великі перегони за скарбами Скруджа Маккдака мабуть веселі, але не для користувачів. Постійно, кляті пропозиції все більш і біліш дорогих тарифів, як у смс так і завдяки дзвоникам.Блокування не допомогає, це бісове лайно приходить з інших номерів, відчуваєш себе містером Дурслем, який хоче здихатися клятих листів для Гаррі, але ніякі міри не допомогають, знаходяться усе нові, і нові отвори. На що дзвонити і пропонувати мені домашній інтернет, якщо я деякий час не користуюся мобільним? Із запитаннями - А що то ви не користуєтесь нашим інтернетом? Може вам ліпше провести домашній? Та йдіть до дідька зі своїм інтернетом, якщо мені він вас щось знадобиться я сам подзвоню.
Тарифи зникають прямо на очах. Тіки но я поповнив рахунок для активації, і він зник. Дзвоню, питаю - Куди дівся? - За вашим номером нема цього тарифу - Так як це нема, тіки но був. -Візьміть інший. Гаразд, ще поповнюю щоб активувати інший, та ба, грошей від першого поповнення вже немає. Їх списали за той пакет, якого 'нема за моїм номером' і який я навіть не активував. Налагодіть ваш застосунок. Сором!!!
У моєї матері, досить часто не працює автоматична активація тарифу. Тобто, при поповненні знімається по 10 гривень у день поки грошей не стане 0. Це стара людина, яка ледве бачить, то ж я, повинен кожного місяця це контролювати. Але в мене, все працює як треба, активується автоматично... Що це за дискримінація старих?
Штрафи - це вже апогей дурісті. Дайте тоді можливість вас штрафувати: за кожен день поганого зв'язку, відсутності інтернету, та нескінченого спасу сумнівними пропозиціями. Бо ніяких компенсацій не приходить, а місяць закінчився - сплачуй. Хай вам грець))
Отже, зберігаймо контакти в телефоні, та змінюємо оператора. Тому що, компанія називаються - Kyivstar, а на ділі Kyivsran. Ніякої зірки зараз немає. Не соромте назву нашої столиці. Виправляйтесь!!!
Пробачте, я не взмозі поставити мінусову оцінку, як на показнику мого рахунку...
Достоинства:
Ввічливі та старанні оператори(по моєму досвіду)
Недостатки:
Некомпетентні менеджери, з усіма наслідками від цього. Орієнтація виключно на комерцію.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Незабутній досвіт - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Втім, таких ненажерливих, жадібних 'еффективних' менеджерів годі шукати. Цілі які ставляться працівникам - це зразок безглуздя.
Великі перегони за скарбами Скруджа Маккдака мабуть веселі, але не для користувачів. Постійно, кляті пропозиції все більш і біліш дорогих тарифів, як у смс так і завдяки дзвоникам.Блокування не допомогає, це бісове лайно приходить з інших номерів, відчуваєш себе містером Дурслем, який хоче здихатися клятих листів для Гаррі, але ніякі міри не допомогають, знаходяться усе нові, і нові отвори.
На що дзвонити і пропонувати мені домашній інтернет, якщо я деякий час не користуюся мобільним? Із запитаннями - А що то ви не користуєтесь нашим інтернетом? Може вам ліпше провести домашній?
Та йдіть до дідька зі своїм інтернетом, якщо мені він вас щось знадобиться я сам подзвоню.
Тарифи зникають прямо на очах.
Тіки но я поповнив рахунок для активації, і він зник. Дзвоню, питаю - Куди дівся?
- За вашим номером нема цього тарифу
- Так як це нема, тіки но був.
-Візьміть інший.
Гаразд, ще поповнюю щоб активувати інший, та ба, грошей від першого поповнення вже немає. Їх списали за той пакет, якого 'нема за моїм номером' і який я навіть не активував. Налагодіть ваш застосунок. Сором!!!
У моєї матері, досить часто не працює автоматична активація тарифу. Тобто, при поповненні знімається по 10 гривень у день поки грошей не стане 0. Це стара людина, яка ледве бачить, то ж я, повинен кожного місяця це контролювати. Але в мене, все працює як треба, активується автоматично... Що це за дискримінація старих?
Штрафи - це вже апогей дурісті.
Дайте тоді можливість вас штрафувати: за кожен день поганого зв'язку, відсутності інтернету, та нескінченого спасу сумнівними пропозиціями. Бо ніяких компенсацій не приходить, а місяць закінчився - сплачуй. Хай вам грець))
Отже, зберігаймо контакти в телефоні, та змінюємо оператора.
Тому що, компанія називаються - Kyivstar, а на ділі Kyivsran. Ніякої зірки зараз немає. Не соромте назву нашої столиці. Виправляйтесь!!!
Пробачте, я не взмозі поставити мінусову оцінку, як на показнику мого рахунку...
отзыв
Комментарии к отзыву