Alex Отзыв написан 26 февраля, 2023 год28 просмотров
29 грудня 2022 перевірив стан рахунку свого контрактного номеру и побачив що я у мінусі пару десятків грн. сплатив всю суму згідно умов контракту раніше. зателефонував оператору, сказали що це спостерігається не тільки у мене і фахівці працюють. телефонував з 5січня повторно, отримуав приблизно таку ж відповідь. иакож отримав смс що до 6 січня отримаю відповідь, 6 січня отримав смс що відповідь буде 9 січня. телефонував ще, оператор схоже дуже не освідчений щось почала казати що у системі вона бачить компенсацію мені що перевищую чомусь мою претензію. Я запропонував їй скласти цифри у стовпчик і відповвісти чому тоді я не бачу змін у балансі. почала дратуватися, я теж відповідно, без матюків але вимовив підозру, що арифметику вона в школі пропустила. із тону операторів після тої розмови відчуваю що отримав у їх базу якусь позначку скандаліста. 20 січня звернувся з письмомю заявою до ЦО, там же попросив переглянути звідки у мене мінус, сказали що мінус зайшов з листопада, але їх робоче місце не дозволяє переглянути нарахування раніше середини листопада. я показав майкиївстар з мого телефону, де вказано що відрахування листопада були 150грн і поповнення 150грн. Дуже жаль що киїстар припинив підтримку особового кабінту в інеті з повним функціоналом. Додаток якийсь куций та з помилками. 6 лютого отримав відвовідь смс та на ел сриньку загального змісту, хоча розгляд обіцяли протягом 10 днів. на скриньку теж відповідають "наразі має місце аварія, що могла спричинити ситуацію, на яку Ви посилаєтесь.." Оскільки вхідного в ЦО на моє звернення не поставили тому що цее у них не передбачено, то цей лист відповіді сприймати як офіційний не можна, можуть скажуть це помилково вам надіслали. Сьогодні знов дзвонив, розмовляють огризливо і знову нічого конкретного. Питаю де можна вхідний поставити на лист, відповідають що письмові заяви подавати у ЦО , я кажу мені вхідний треба, відповідь майже "да пішов ти". мав таку проблему в 2018. Тоді побачив мінус плата за пакет інтернету. Звернувся, голос же до початку голосового меню сказав з вас знята така сума за помилкового несписання в попередні місяці. Але тоді був повнофункціональний кабінет у інтернеті і підтвердив що я не використовуав той пакет і взагалі так можні задній числом списати що завгодно. кошти повернули швидко. Якщо бувають такі збої в системі то чому у моєму випадку завжди в мінус. Як мабуть і інших користувачів. Не кожний буде заморачуватися за пару десятків гривень. З кожного по нитці, комусь на авто. може у них в Київстар backdoor у софті і хтось крисятничає. Верхівка може і не знати.
В мене те саме пару днів тому. Треба йти в регіональний центр КС, там дадуть заповнювати форми , хоча не дуже хотять це робити (треба Вам наполягати). Після того, як форми Вами заповнені та всі підписи стоять - треба самому фотографувати ті всі форми (не треба їх запитувати чи можна це зробити). Потім це почне діяти... Механізми цього усього ми не можемо вияснити, але це система, - так зникають мільйони гривень увесь час. КС - велика компанія, абонентів мільйони
я мабуть погано описав ситуацію, але я саме те і зробив, що ви радите.
заповнив заяву в ЦО на їх бланку, і сфотографував разом з підписом менеджера червоним чорнилом, але на руках я не маю копії із вхідним бо це їх поцедурою не передбачено. хехе
зараз отримую знову ті ж, що і у минулому відписки у смс, сьогодні зранку - про перенесення розгляду на 03 лютого 2023, сьогодні ввечері - про перенесення розгляду на 06 лютого 2023. це динамо... і це є ганебним... із боку оператора київстар
в перемовинах в чаті з КС - брати табельні номери співробітників. Потім на них просилатися при зверненнях до КС [email protected]
Рубіжний контроль - призупинення контракту - коштукє 10 грн (треба робити це якщо Ви контрактник),, це корисне тим що Ви перед банком показуєте практично стан Вашо рахунку КС на дату призупинення (бо КС призупиняє при нульовому балансі)
Після призупинення колнтракту Ви звертаєтесь до Вашого банку. Банк повинен оформити звернення до КС на повернення коштів і дати Вам номер Вашого звернення. Далі (в переписці з банком Ви будете вже посилатися на той номер). Далі - чекати.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Зникають кошти з балансу - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
сплатив всю суму згідно умов контракту раніше.
зателефонував оператору, сказали що це спостерігається не тільки у мене і фахівці працюють.
телефонував з 5січня повторно, отримуав приблизно таку ж відповідь.
иакож отримав смс що до 6 січня отримаю відповідь, 6 січня отримав смс що відповідь буде 9 січня.
телефонував ще, оператор схоже дуже не освідчений щось почала казати що у системі вона бачить компенсацію мені що перевищую чомусь мою претензію. Я запропонував їй скласти цифри у стовпчик і відповвісти чому тоді я не бачу змін у балансі. почала дратуватися, я теж відповідно, без матюків але вимовив підозру, що арифметику вона в школі пропустила. із тону операторів після тої розмови відчуваю що отримав у їх базу якусь позначку скандаліста.
20 січня звернувся з письмомю заявою до ЦО, там же попросив переглянути звідки у мене мінус, сказали що мінус зайшов з листопада, але їх робоче місце не дозволяє переглянути нарахування раніше середини листопада. я показав майкиївстар з мого телефону, де вказано що відрахування листопада були 150грн і поповнення 150грн.
Дуже жаль що киїстар припинив підтримку особового кабінту в інеті з повним функціоналом. Додаток якийсь куций та з помилками.
6 лютого отримав відвовідь смс та на ел сриньку загального змісту, хоча розгляд обіцяли протягом 10 днів. на скриньку теж відповідають "наразі має місце аварія, що могла спричинити ситуацію, на яку Ви посилаєтесь.." Оскільки вхідного в ЦО на моє звернення не поставили тому що цее у них не передбачено, то цей лист відповіді сприймати як офіційний не можна, можуть скажуть це помилково вам надіслали.
Сьогодні знов дзвонив, розмовляють огризливо і знову нічого конкретного. Питаю де можна вхідний поставити на лист, відповідають що письмові заяви подавати у ЦО , я кажу мені вхідний треба, відповідь майже "да пішов ти".
мав таку проблему в 2018. Тоді побачив мінус плата за пакет інтернету. Звернувся, голос же до початку голосового меню сказав з вас знята така сума за помилкового несписання в попередні місяці. Але тоді був повнофункціональний кабінет у інтернеті і підтвердив що я не використовуав той пакет і взагалі так можні задній числом списати що завгодно. кошти повернули швидко.
Якщо бувають такі збої в системі то чому у моєму випадку завжди в мінус. Як мабуть і інших користувачів. Не кожний буде заморачуватися за пару десятків гривень. З кожного по нитці, комусь на авто. може у них в Київстар backdoor у софті і хтось крисятничає. Верхівка може і не знати.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дзвоню, відповідають що попередні заяви "закриті", що це означає поянити не можуть.
Сьогодні оператора вдалось якось поскладати надходження та списання в стовпчик.
А по новій сумі назрозумілих списань додають коментар жо заявки що ще в розгляді.
Останнє смс було, що термін розгляду подовжений до 06.03.2023. Це 06 березня чи це 03 червня? :-)
Номеру звернення в смс не вказують.
заповнив заяву в ЦО на їх бланку, і сфотографував разом з підписом менеджера червоним чорнилом, але на руках я не маю копії із вхідним бо це їх поцедурою не передбачено. хехе
зараз отримую знову ті ж, що і у минулому відписки у смс, сьогодні зранку - про перенесення розгляду на 03 лютого 2023, сьогодні ввечері - про перенесення розгляду на 06 лютого 2023. це динамо... і це є ганебним... із боку оператора київстар
в перемовинах в чаті з КС - брати табельні номери співробітників. Потім на них просилатися при зверненнях до КС [email protected]
Рубіжний контроль - призупинення контракту - коштукє 10 грн (треба робити це якщо Ви контрактник),, це корисне тим що Ви перед банком показуєте практично стан Вашо рахунку КС на дату призупинення (бо КС призупиняє при нульовому балансі)
Після призупинення колнтракту Ви звертаєтесь до Вашого банку. Банк повинен оформити звернення до КС на повернення коштів і дати Вам номер Вашого звернення. Далі (в переписці з банком Ви будете вже посилатися на той номер). Далі - чекати.