3 червня цього року з купе потягу у мене було вкрадено сумку з телефоном, грошима і документами, в першу чергу після поліції кинулась відновлювати карту, телефон нашої компанії, на який щодня телефонують наші клієнти і від якого залежить відповідно наш прибуток. У Київстар існує три способи відновити номер. 1. Назвати три останні набрані номери, але оскільки це телефон компанії і працює тільки на прийом звичайно назвати номери я не можу. 2. Надати коробку від телефона, але я приїхала потягом в інше місто на тиждень і не вожу з собою всі коробки від купленої техніки! 3. Надати пластик від сім карти. У мене в гаманці лежав пластик від сім карти я тут вже почалось в сервісний центр Київстар для заміни сім карти, але в заміні карти мене знову було відмовлено з причини, що я даю всього-на-всього оригінал пластикові карти а потрібна пластик відмінні карти на яку я міняла стандартну сімку кілька років тому... Як це можна назвати??? Після кражі ми не просто постраждали морально і матеріально, але завдяки надмірній тупості Київстар втрачаємо щодня клієнтів і свою репутацію. Я три дні вже кілька годин провела в поїздках по сервісним центрам і дзвінками оператору Киевстар с проханням знайти спосіб відновити карту нашої компанії, я можу назвати дату покупки карти всі дані по ній текст автовідповідача пакет за яким вона була оплачена все-все-все! Але ні тупість цинізм і непрофесійність системи Київстар не дає можливості власнику карти відновити її!!! Ніколи нічого важливого не довіряйте Київстар, я їх клієнт вже 21 рік і все, що маю "вибачте нічим не можемо вам допомогти" Я маю терміново їхати в інше місто о це відстань 845 км, шукати коробку від вкраденого телефона, щоб відновити карту компанії. Перевірити систему мій Київстар де вказано що власник цього номера я, моє прізвище ім'я з якого я пишу їм в facebook вже три дні вони нездатні, а я сама зайти не можу бо не можу отримати СМС підтвердження на вкрадений телефон! Від самої крадіжки я постраждала на 16 тисяч грн, а мерзенна політика Київстар нанесла мені і нашій компанії значно більшої шкоди. Не користуйтесь Київстар. Не довіряйте Київстар. 2 согласны 1 не согласен
Этим даунам лучше предоставьте МАС адрес телефона. Я с ними 2 недели воевал.заблокировали номер после пропажи телефона, и на все был только один ответ от недооператоров-напишите заявление. Писал 4 и ответ дальше - напишите заявление. Спасибо знакомым что подсказали как с ними бороться, бо там одни далекие остались
Спасибо, но не знаю что єто МАК адрес... Загуглю на всяк. случай мьі из Черновцов с мужем поехали в Днепр за коробкой! Ну так, "ерунда", день пути в одну сторону и полтори тисячи гривен автобус в одну сторону, вместе с коробкой зашли в отделение и за две минутки (!) просто реально за две мин. восстановили карту.
Всего из-за ужачающего непрофессионализма и деградации Киевстар ми потеряли три тисячи гривен на дорогу до Днепра и назад + в несколько раз больше неполученной прибили компани из-за отсутствия связи с клиентами.
Вот такая история. Обокрали одни мерзавцьі в поезде, а другие - киевстар - уже вне поезда.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Непрофесійно, тупо, цинічно - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
У Київстар існує три способи відновити номер.
1. Назвати три останні набрані номери, але оскільки це телефон компанії і працює тільки на прийом звичайно назвати номери я не можу.
2. Надати коробку від телефона, але я приїхала потягом в інше місто на тиждень і не вожу з собою всі коробки від купленої техніки!
3. Надати пластик від сім карти.
У мене в гаманці лежав пластик від сім карти я тут вже почалось в сервісний центр Київстар для заміни сім карти, але в заміні карти мене знову було відмовлено з причини, що я даю всього-на-всього оригінал пластикові карти а потрібна пластик відмінні карти на яку я міняла стандартну сімку кілька років тому...
Як це можна назвати???
Після кражі ми не просто постраждали морально і матеріально, але завдяки надмірній тупості Київстар втрачаємо щодня клієнтів і свою репутацію.
Я три дні вже кілька годин провела в поїздках по сервісним центрам і дзвінками оператору Киевстар с проханням знайти спосіб відновити карту нашої компанії, я можу назвати дату покупки карти всі дані по ній текст автовідповідача пакет за яким вона була оплачена все-все-все! Але ні тупість цинізм і непрофесійність системи Київстар не дає можливості власнику карти відновити її!!!
Ніколи нічого важливого не довіряйте Київстар, я їх клієнт вже 21 рік і все, що маю "вибачте нічим не можемо вам допомогти"
Я маю терміново їхати в інше місто о це відстань 845 км, шукати коробку від вкраденого телефона, щоб відновити карту компанії.
Перевірити систему мій Київстар де вказано що власник цього номера я, моє прізвище ім'я з якого я пишу їм в facebook вже три дні вони нездатні, а я сама зайти не можу бо не можу отримати СМС підтвердження на вкрадений телефон!
Від самої крадіжки я постраждала на 16 тисяч грн, а мерзенна політика Київстар нанесла мені і нашій компанії значно більшої шкоди.
Не користуйтесь Київстар.
Не довіряйте Київстар.
2 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Создается впечатление что это российский владелец Киевсραни (Альфагруп) так мстит всем украинцам...
Всего из-за ужачающего непрофессионализма и деградации Киевстар ми потеряли три тисячи гривен на дорогу до Днепра и назад + в несколько раз больше неполученной прибили компани из-за отсутствия связи с клиентами.
Вот такая история. Обокрали одни мерзавцьі в поезде, а другие - киевстар - уже вне поезда.