Kievlinza отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, ул. Героев Днепра, д. 35
kievlinza.ua
Kievlinza
4.7 5
34 отзыва / 8807 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Отримала лінзи на які не бачу,гроші не повертають

Олена Олена 15 июля, 2025 год
Підібрали мені лінзи,я замовила дві пари,на одне око не бачу в них,зато у Київлінза всі параметри коректні. Гроші не повертають,вимагають за свій рахунок пройти в іншій оптиці діагностику ,тоді як що я докажу що виміри не правильні - повернуть.Як що не хочете опинитися в моїй ситуації,заплатити гроші в результаті отримати не коректні «правильно» підібрані лінзи і на претензію що я... Читать отзыв Підібрали мені лінзи,я замовила дві пари,на одне око не бачу в них,зато у Київлінза всі параметри коректні. Гроші не повертають,вимагають за свій рахунок пройти в іншій оптиці діагностику ,тоді як що я докажу що виміри не правильні - повернуть.Як що не хочете опинитися в моїй ситуації,заплатити гроші в результаті отримати не коректні «правильно» підібрані лінзи і на претензію що я в них не бачу ,вони говорять що в них показники всі коректні(за результат підібраних лінз абсолютно не відповідають) не раджу.Вибирайте хорошу оптику що відповідає за результат!

Директор - ?

Очевидець Очевидець 24 июня, 2025 год
Сказати та описати поведінку директора дуже складно, бо підібрати слова без матів -нереально.
Збоченець що сидить на Баду та підшукує собі дівчат орієнтовно 25 років. Чоловіків на роботу не бере, бо за його вирази вже без зубів ходив би, жахливе відношення до працівниць (мабуть ніхто не ведеться на нього).
Враження що у людини реально щось не те з... Читать отзыв
Сказати та описати поведінку директора дуже складно, бо підібрати слова без матів -нереально.
Збоченець що сидить на Баду та підшукує собі дівчат орієнтовно 25 років. Чоловіків на роботу не бере, бо за його вирази вже без зубів ходив би, жахливе відношення до працівниць (мабуть ніхто не ведеться на нього).
Враження що у людини реально щось не те з головою. Це обʼєктивний відгук!
Може привезти бутилку коняку, намазку, та батон, вважаючи що накрив офігенну поляну на якийсь сабантуй 😂 і вважати що це в прямому контексті ,,шикарний святковий стіл,, та вихвалятись цим ще декілька місяців.
Штрафи, мати такі що навіть не всі знаєш, кричить так що аж слюна ляпає на тих хто ближче до нього стоїть.
Краще не ведіться на розмови про класну заробітню платню та не роздивляйтесь цей варіант!

Токсичне місце роботи з харасментом

Анастасія Анастасія 18 апреля, 2025 год
Хочеться залишити свій відгук зі сторони колишнього працівника цієї компанії. Це дуже токсичне місце роботи. Директор доволі агресивний, не коректно спілкується з персоналом, використовує ненормативну лексику в робочих переписках, цькує постійно приниженнями та штрафами. Текучість персоналу дуже велика, саме через таке відношення. Спокійно там працювати неможливо, тому звільнення там часта історія. Персонал не цінують взагалі. Постійно моніторять все по камерах... Читать отзыв Хочеться залишити свій відгук зі сторони колишнього працівника цієї компанії. Це дуже токсичне місце роботи. Директор доволі агресивний, не коректно спілкується з персоналом, використовує ненормативну лексику в робочих переписках, цькує постійно приниженнями та штрафами. Текучість персоналу дуже велика, саме через таке відношення. Спокійно там працювати неможливо, тому звільнення там часта історія. Персонал не цінують взагалі. Постійно моніторять все по камерах і зразу пишуть купу зауважень, все це робиться в загальному чаті де багато колег, це так огидно. Відчуття ніби їм подобається принижувати. Також директор пише в особисті повідомлення дівчатам із залицяннями та різними пропозиціями, мабуть йому не відомо поняття харасменту. А ще дуже люблять лізти в особисте життя та моніторити ваші соцмерережі, потім це обговорювати.
Якщо ви захочете звільнитись, готуйтесь до того що директор буде питати через інших ваших колег з якої причини ви звільняєтесь, куди ви йдете працювати і так далі. Модель управління персоналом максимально "совкова" і не лояльна. В сучасних компаніях такого рівню так поводитись з персоналом це тумач. Є звичайно й плюси, але на фоні вищесказаного, вони просто не мають сенсу.

Шарашкиніна контора!

Лана Лана 27 декабря, 2024 год
Вже не вперше хочу залишити відгук. Але цього разу вже просто знущання. Відправку товара прочекала вже три дні! Зробила доставку замовлення на магазин. Менеджер Олександра вмовила щоб як найшвидше була відправка зробити передплату. Потім почалось. В той же день не відправили товар бо сказали що проплата була з іншого банку і вона прийде не звісно коли. Далі наступного дня тиша.... Читать отзыв Вже не вперше хочу залишити відгук. Але цього разу вже просто знущання. Відправку товара прочекала вже три дні! Зробила доставку замовлення на магазин. Менеджер Олександра вмовила щоб як найшвидше була відправка зробити передплату. Потім почалось. В той же день не відправили товар бо сказали що проплата була з іншого банку і вона прийде не звісно коли. Далі наступного дня тиша. Третій день тиша! Це з умовами того що я просила як найшвидше, бо відʼїжджаю. І була постійним клієнтом. Так саме була, тому що відношення нелюдське. За мої ж гроші зі мною ж сперечаються. Сервіс повний 0. Не раджу нікому навіть звʼязуватися з цим інтернет замовленням. Вже минулого разу зрозуміла коли мені зателефонували з цього магазину і пропонували по вайберу купити лінзи по акції мимо сайта. На сайті кажуть велика ціна. А мимо сайту буде знижка. Без замовлення!

Жах жах безліч разів жах

Зоя Зоя 31 октября, 2024 год
Брешуть на все: розчини- шл*к, лінзи- також. Напевно якийсь канал свій для підробок мають. Ще там по дрібницях взяти якісь окуляри які можна так само купити на базарі чи якихось інших магазинчиках то що куди не йшло. А стосовно чогось серйознішого- краще не зв'язуватись, перевіркою якості там ніхто не займається. Замовлення обіцяють прислати в одні терміни, дзвониш нагадуєш ой... Читать отзыв Брешуть на все: розчини- шл*к, лінзи- також. Напевно якийсь канал свій для підробок мають. Ще там по дрібницях взяти якісь окуляри які можна так само купити на базарі чи якихось інших магазинчиках то що куди не йшло. А стосовно чогось серйознішого- краще не зв'язуватись, перевіркою якості там ніхто не займається. Замовлення обіцяють прислати в одні терміни, дзвониш нагадуєш ой так сьогодні має бути в магазині. На хвилинку, це вже коли ти нагадав. І так завжди. Скільки разів "давала шанс" цій конторі, маючи надію що ''ось цього раз вже буде все без проблем''. І знову ні... Сайт то взагалі ніякий для такої "серйозної" компанії як вони себе позиціонують. Ним незручно користуватись від слова " зовсім". В магазин приходиш там десяток продавчинь з фальшивими посмішками один поза одного і толку. Ну скажімо в загальному , враження про Київлінза дуже і дуже погане. І напевне шансів їм давати більше не варто, бо нічого не змінюється. Одне що зручне розташування магазинів, мобільного можна взяти ті самі окуляри чи якісь розхідники для них. А так, існує багато інших інтернет-магазинів, набагато кращих , з якісним товаром та увагою до покупця.

Магазин "київлінза" на Срібнокільська 21

Василь Василь 24 октября, 2024 год
Нікому і ніколи не раджу звертатися до цього "магазина" Якість окулярів, як і обслуговування дуже низької якості, персонал хамовитий, за свою роботу не несе відповідальності. На окулярах які вони виготовили "центра" підняли дуже високо, на зауваження до якості, була відповідь що треба адаптація. Звернення на гарячу лінію нічого не дае. Почути відповідь не можливо.

Вкрай негативний

Гость Гость 16 августа, 2024 год
Магазин із серії хамовитих продавців. Це мабудь нагірше торгове підприємство в Україні. Проблема у відношенні продавців до людей які купують товари у їх магазині.
Нещодавно придбав окулри у цій торгові точці та буквально через 3-4 місяці ліва дужка вийшла з ладу. При зверненні до домагазину у хамовиті формі було відмовлено в допомозі. Нажаль так і не вирішили проблему.
Вкрай не... Читать отзыв
Магазин із серії хамовитих продавців. Це мабудь нагірше торгове підприємство в Україні. Проблема у відношенні продавців до людей які купують товари у їх магазині.
Нещодавно придбав окулри у цій торгові точці та буквально через 3-4 місяці ліва дужка вийшла з ладу. При зверненні до домагазину у хамовиті формі було відмовлено в допомозі. Нажаль так і не вирішили проблему.
Вкрай не рекомендую цю Фірму а тим паче магазин на Білоруській.
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 12 сентября, 2024 год
Доброго дня, Володимире!

Дякуємо за ваш відгук та що поділилися своїм досвідом. Нам дуже шкода, що ваш візит до нашого магазину залишив у вас неприємне враження.

Щодо вашої ситуації з окулярами, ми дійсно не змогли запропонувати ремонт через те, що заушник виявився невідновлюваним.. Ми завжди прагнемо допомогти нашим клієнтам і пропонуємо всі можливі рішення в рамках наших можливостей.

Ми шкодуємо, що вам здалося, що ставлення з боку наших працівників було недружелюбним. Це абсолютно не відповідає нашим стандартам обслуговування, і ми будемо додатково працювати над покращенням сервісу.

Сподіваємося, що в майбутньому ми зможемо надати вам кращий досвід. Дякуємо за ваше розуміння.

З повагою,
Київлінза

Люди не ведіться!!!

Гость Гость 30 апреля, 2024 год
Якість жахлива!!! Дуже не задоволена , обманюють!!!Пишу цей відгук ще раз, бо не відповідають на дзвінки!!!Дуже жалко лінзи, із-за неякісних оправ кажуть купляйте нові окуляри, півроку прошло, я змінила 2 оправи у них, на одній оправі злізла краска через місяць, на друга просто поламалася!!! Жах!!! Закрийте цих обманщиків!!!
Недостатки:
  1. Якість низька!
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 21 июня, 2024 год
Доброго дня,!

Чи могли б Ви детальніше описати ситуацію, з якою стикнулися?
Ми прагнемо покращувати наш сервіс, тож для нас важливий зворотний зв'язок від клієнтів.

З повагою,
Київлінза

Окуляри - жах!

Ірина Ірина 28 октября, 2023 год
Замовила окуляри дитині, і це просто жах! Їх вистачило на півтора місяці максимум, після чого постійно вилітає скло і ми змушені віддавати їх на ремонт на тиждень. При тому, що дитина має бути в окулярах постійно. Вже втретє за 4 місяці. Не витрачайте гроші марно!
Достоинства:
  1. Не побачила
Недостатки:
  1. Марно витрачені гроші
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 8 ноября, 2023 год
Ірина, ми вдячні за ваш відгук і можливість розглянути вашу ситуацію докладніше. Ми завжди намагаємося надавати нашим клієнтам якісні продукти та послуги, і ми розуміємо ваше занепокоєння.

Щодо вашого замовлення для доньки: ми відзначили, що ви маєте проблеми зі стійкістю лінзи в оправі. Щоразу, коли ви звертались з цією проблемою, ми надавали гарантійний ремонт. Останній раз майстер з ремонту окулярів відзначив, що оправа стала деформована. Тож, можливо, вона деформувалася внаслідок використання і це призвело до повторного випадіння лінз.

Якщо ви маєте будь-які інші запитання або потребуєте додаткової допомоги, будь ласка, зв'яжіться з нами. Ми завжди готові допомогти.

З найкращими побажаннями,
Київлінза

сидить дічинка яка клепає їм хороші відгуки. а керівник замолажує дівчат. фууу!!

правда правда 6 октября, 2023 год
не оптика, а треш. Товар жахливий, що лінзи саленте, що окуляри тієї китайської марки. Текучка в колективі, керівник поводиться хамсько, може і матами накрити і ще й намагається загравати. це бридко!
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 12 октября, 2023 год
Вітаємо!

Нам прикро, що ви залишилися незадоволені. Ми цінуємо ваш відгук та візьмемо до уваги ваші зауваження.

З найкращими побажаннями,
Київлінза

Не купуйте тут.

Світлана Світлана 14 августа, 2023 год
Вітаю! Замовила окуляри! Отримала відверто кажучи просто жахливий товар. Чекала на 14 днів довше. Окуляри не якісні, в лінзах нічого не видно. Продавець прикривається тим, що треба звикнути до окулярів. Вимушена звернутися в захист споживачів. В кого такаж ситуація пишіть скарги на це ТОВ, яке продає неякісний товар. Контакти служби захисту 044-486-95-85. Міняємо Києв на краще разом!!!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Якість, некомпетентність, обман споживачів, час виготовлення.
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 22 августа, 2023 год
Вітаємо. Ви до нас звернулися 18.06.2023 р., видача товару відбулася 10.08.2023. Потім 12.08. ви повернулись з запитом, що окуляри зробили не в тій оправі. Після перегляду запису з камер спостереження магазину було визначено, що модель оправи була вибрана Вами самостійно і співпадає з моделлю з чеку. Також окуляри робились по вашому рецепту, який повністю відповідає параметрам ваших попередніх окулярів. Та ми все ж таки запропонували вам переточити лінзи в іншу меншу оправу, але ви відмовились. Тож вважаємо, що зробили все можливе, аби вирішити це питання. Сподіваємося на роз Показать 1 ответ

Марно витрачені кошти та час

Таїсія Таїсія 19 июля, 2023 год
Якби можна було поставити 0 зірочок, я б це зробила.
Замовляла окуляри з Ізраїльськими лінзами у червні, замовлення було виготовлено у срок. Але це і всі плюси які я бачу.
Очі напружуються, болять та убік дивитись просто неможливо, голова відразу починає боліти. Я приїхала до них, почали казати, що це через нові діоптрії, хоча на одному оці вони не... Читать отзыв
Якби можна було поставити 0 зірочок, я б це зробила.

Замовляла окуляри з Ізраїльськими лінзами у червні, замовлення було виготовлено у срок. Але це і всі плюси які я бачу.

Очі напружуються, болять та убік дивитись просто неможливо, голова відразу починає боліти. Я приїхала до них, почали казати, що це через нові діоптрії, хоча на одному оці вони не змінились зовсім. Почали казати про звикання та нову оправу, є підозра про неправильне центрування.

Поїхала ні з чим, через декілька днів взагалі випало скло. Знов поїхала до них, сказали що майстер не буде братись без усіх бумаг, які вони давали при отриманні, мов це їх гарантія. Знов поїхала ні з чим. Віддала з усіма бумагами на ремонт, зробили через тиждень. Перед тим як їхати до них в мене розбились мої окуляри та я поїхала до них з надїєю на те, що усе добре та в мене є нові окуляри. Але от халепа, в окулярах ніхто не перевірив скло та воно досі випадає. Знов забрали на ремонт, через 2 дні сказали що окуляри будуть робитись ще декілька днів. На питання як жити людині з зором -4 без них - нічого не відповили.

Повернення у них не пердбачено, а ніяких альтернатив вони не надають. Витратила не тільки грощі на окуляри, а щей час на те щоб з'їздити до них 7 разів та залишитись без окулярів в решті решт.

Скарги у телефонному режимі не вирішуються, направляють на магазин, тому не ведіться на їх акції!
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 25 июля, 2023 год
Добрий день! Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід в нашому магазині. Хочемо зауважити, що скарг на дискомфорт та запаморочення наші співробітники від Вас не отримували. Та справді, окуляри були прийняті на гарантійний ремонт двічі, причому другий раз оправу додатково покрили лаком, аби лінза краще трималась та в майбутньому з нею не виникало проблем. У якості компенсації за отримані незручності Вам були запропоновані наші товари/послуги, але Ви від них відмовились. Перепрошуємо та запевняємо, що ми робимо все, щоб покращити наш сервіс та якість роботи.

Відношення до співробітників.

Як є Як є 18 июля, 2023 год
Всі, хто йдуть працювати в «Київлінзу» повинні знати, що працювати ви там довго не будете. Директор набирає постійно на стажування. Стажування обіцяють 2 місяці, але воно може затягнутися ( причина у директора для цього найдеться), адже стажування в «Киівлінзі» не оформлюється, податки не платяться. Ця схема набору персоналу працює постійно. Заяву на звільнення з роботи ви пишете разом з... Читать отзыв Всі, хто йдуть працювати в «Київлінзу» повинні знати, що працювати ви там довго не будете. Директор набирає постійно на стажування. Стажування обіцяють 2 місяці, але воно може затягнутися ( причина у директора для цього найдеться), адже стажування в «Киівлінзі» не оформлюється, податки не платяться. Ця схема набору персоналу працює постійно. Заяву на звільнення з роботи ви пишете разом з заявою на роботу. Дату ставить хтось з працівників офісу потім, коли вас звільняють. Постійно штрафують. Штрафи ставить сам директор, або головний продавець на магазині. Набирають всіх підряд, навіть матюкливе бидло, яке ставлять головним продавцем і воно відривається, як йому хочеться. Про адміністративне покарання такого співробітника мови не йде взагалі. Жалітися немає сенсу, бо директор навіть «за». Моральні якості тут неважливі і гарна робота, адже вас все одно через деякий час звільнять. Ви ще працюєте, а на ваше місце вже взяли стажера, а потім кажуть, що для вас посади вже немає. Є постійні співробітники. Це або родичі, або робітники, де зміна невигідна для керівництва. Також приготуйтеся до натяків директора зустрітися поза роботою. Але це всього натяки і вам вирішувати, що з цим робити. Заробітна плата після стажування - офіційно і в конвертах. Коли директор каже, що звільнять вас швидко - це неправда. Розрахунок заробітної плати ви отримаєте лише через місяць після звільнення. З вас ще вирахують висосані з пальця штрафи і за форму співробітника , і за переоблік. Форма буде для вас безкоштовна, якщо ви пропрацюєте майже рік, але це майже ні в кого нет виходить. Переоблік -це ще один шлях зняти гроші з робітників. Постійно якісь недостачіі, які невідомо звідки беруться, хоча переоблік дуже часто і це на всіх магазинах мережі. Заробітна плата є офіційна + конверт. Медичного страхування теж не існує . Коли вас будуть звільняти, вам скажуть, що у всьому винні ви, щоб ви почувалися ще гірше ніж є.
Достоинства:
  1. Після всього, що відбувалось , всі плюси переросли в мінуси.

Директор садист і злочинець

Аліна Аліна 11 июля, 2023 год
Працювала тут приблизно рік оптометристом. Що можу сказати, є свої як хороше так і погане.
Перше це треба працювати і вчиться- з цим повністю згідна.
Друге це треба робити план який йде спільний на магазин, і якщо ставиш дорожче лінзу то за це тобі бонуси- це до речі не погана мотивація.
Третє, якщо колектив... Читать отзыв
Працювала тут приблизно рік оптометристом. Що можу сказати, є свої як хороше так і погане.
Перше це треба працювати і вчиться- з цим повністю згідна.
Друге це треба робити план який йде спільний на магазин, і якщо ставиш дорожче лінзу то за це тобі бонуси- це до речі не погана мотивація.
Третє, якщо колектив попався не поганий то працювати можна.
Ще тут є "обхідний " , це по типу усних тестів питання/відповідь. Ти його повинна здати після місяця а то і раніше, як тільки прийшла. Коли ти його сдаєш то отримаєш +3000 до зарплати. Але потім якимось чудом понизили цю суму ( чому? Я не знаю чому,так чомусь їм захотілося).
Керівників беруть таких самих зелених дівок як і я коли приходила на початку. А що саме огидне, то це що директор всіх цих оптик до вас ще підбиває свій "х₴р" , це просто дно таке, що омерзенно.!!!
Людина досить доросла , (вік незнаю на вигляд за 50т), я думала що такий поважний чоловік, все ж таки директор...
Я думала це тільки до мене, але ніііі) Виходить так , що він пише в особисті тільки молодим і дуже гарним (а старшим и у тілі ,то не його смак). Писати до слівно я не буду, бо у мене хоча б є повага зрівнюючи з цією людиною.
Ще у "директора" я дивна риса, принижувати дівчат працюють тут, особисто ті хто старший по зобов'язанням. Я такого ніколи ніде не бачила , це просто такий об'юзивний чоловік (якщо можна його так назвати). Там стільки матів і стільки приниження, що я просто була у шоці! А саме огидно те що вони це чомусь терплять. Ще помічала, що він інколи обирає когось (як я зрозуміла хто йому не сподобався чимось) на кшталт "жертву" і починає її постійно і систематично принижувати. Це усе відбувається в чатах, або бувало і особисто при всіх. І до тих пір, поки ти не звілтнишься, або не зламаєшься і будешь його рабом і робити як треба йому.
І це ще тільки маленька частка того що я написала.
Висновок такий: колектив ок, треба працювати а не сидіти , якщо любите коли вас принижувати і кажуть що ви "тупа" , то вам сюди.

Без гарантии не качественный товар

Динамит Динамит 9 июля, 2023 год
раствор который навязали не пригоден к использованию, портит линзы и натирает глаза. на дорогущие аксессуары не дают никакой абсолютно гарантии. товар не соответствует описанию. ультразвуковой очиститель линз линзы не чистит, ультразвуком и не пахнет не вздумайте брать.
Достоинства:
  1. дешевка
Недостатки:
  1. дешевка
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 17 июля, 2023 год
Вітаємо! Досі нарікань на розчини не було. Нещодавно була акція на розчини - ціна була нижчою, ніж у інших постачальників навіть оптові ціни. І нарікань на якість розчинів не було. Показать 1 ответ

ні в якому разі не звертайтеся!!!

Тетяна Тетяна 5 июля, 2023 год
замовила окуляри. чекала вказаний термін 40 днів (термін виконання замовлення вказано у чеку). по сьогодні замовлення немає. гроші, всю суму (6611 грн) взяли наперед. яким чином повернути кошти??? продавці у магазині. де замовляла практично нічого не пояснюють, лише стискають плечима (така політика - брати гроші як передоплату). коли буде виконано замовлення і чи взагалі буде виконано НЕ ВІДОМО. через 45... Читать отзыв замовила окуляри. чекала вказаний термін 40 днів (термін виконання замовлення вказано у чеку). по сьогодні замовлення немає. гроші, всю суму (6611 грн) взяли наперед. яким чином повернути кошти??? продавці у магазині. де замовляла практично нічого не пояснюють, лише стискають плечима (така політика - брати гроші як передоплату). коли буде виконано замовлення і чи взагалі буде виконано НЕ ВІДОМО. через 45 днів моє замовлення у стадії комплектації.

Якість обслуговування

Наталія Наталія 10 мая, 2023 год
Я вже багато років є клієнтом Київлінзи. Зазвичай роблю замовлення на сайті та забираю його в оптиці по вул. Героїв Дніпра, 35, але сьогодні 10.05.2023р. зайшла в оптику з дочкою, щоб її перевірити зір та була неприємно вражена якістю обслуговування персоналу. Працівниці відмовили у перевірці зору, мотивуючи це тим, що перевірку вони роблять з 15 років, а запитавши про вік... Читать отзыв Я вже багато років є клієнтом Київлінзи. Зазвичай роблю замовлення на сайті та забираю його в оптиці по вул. Героїв Дніпра, 35, але сьогодні 10.05.2023р. зайшла в оптику з дочкою, щоб її перевірити зір та була неприємно вражена якістю обслуговування персоналу. Працівниці відмовили у перевірці зору, мотивуючи це тим, що перевірку вони роблять з 15 років, а запитавши про вік дитини вони почули, що їй 13 років. З трьох працівниць, які були в магазині, окрім однієї Каріни, були відсутні бейджи, і якщо бейдж є в одного працівника, то я так розумію, що політикою компанії вони передбачені для всіх працівників. Дві інші працівниці відмовилися назвати своє ім’я, сказавши, що вони не зобов’язані їх називати. Отже, після візиту до цього магазину оптики, можу сказати, що якість обслуговування та орієнтацію на клієнта, їх працівникам необхідно підвищувати.
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 12 мая, 2023 год
Доброго дня, нам дуже шкода, що це відвідування нашого магазину вас засмутило. Але фахівці "Київлінза" перевіряють дітям до 14 років зір лише за наявності попереднього рецепта/призначення від офтальмолога. Через те, що у дітей очне яблуко формується повністю лише у 14 років.
З 14 років наші фахівці перевіряють зір дітям без рекомендацій/призначень від їхнього офтальмолога. Дитяча перевірка зору досить тендітний процес і значною мірою залежить від чесності відповідей дитини на питання фахівця. Ми розуміємо відповідальність за здоров'я наших клієнтів, тим більше таких маленьких.

Згідно з внутрішніми правилами компанії наші консультанти не зобов'язані носити бейджі, але всі вони ходять у корпоративній формі, щоб клієнти могли без проблем їх визначити в торговому залі.

Просимо вибачення за незручності.

Не доволен отношением руководства магазина к покупателям!

Олександр Олександр 10 февраля, 2023 год
Купил линзы Solente IMPERO SiHy Monthly
В интернет-магазине kyivlinza.ua 
С диоптриями -2,25
Пошел к офтальмологу, он сказал что мне нужны диоптрии -2,00
Иначе у меня будет развиваться близорукость. Так как я уже открыл одну пару линз - я их носил месяц. Линзы хорошие. Качественные. Брал две коробки (6 линз) 
После износа набрал в интернет магазин и попросил поменять эти линзы... Читать отзыв
Купил линзы Solente IMPERO SiHy Monthly

В интернет-магазине kyivlinza.ua 

С диоптриями -2,25

Пошел к офтальмологу, он сказал что мне нужны диоптрии -2,00

Иначе у меня будет развиваться близорукость. Так как я уже открыл одну пару линз - я их носил месяц. Линзы хорошие. Качественные. Брал две коробки (6 линз) 

После износа набрал в интернет магазин и попросил поменять эти линзы -2,25 на линзы -2,00

Но мне отказали. Руководство магазина сказало что уже прошел месяц и менять линзы они не будут. Я попал на деньги, эти линзы теперь не знаю куда деть. При обмене линз магазин НИЧЕГО не теряет. Я понимаю что по закону тут не к чему придраться. Но как насчет моральной стороны? Лояльность покупателей? Естественно после такого отношения брать в этом магазине я больше ничего не буду. И никому не советую. Потому что не смотря на вежливость и приветливость менеджеров - руководство этого магазина - принципиальные хамы. И бороться за покупателей они не собираются...
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 16 февраля, 2023 год
Доброго дня. Ви праві щодо того, що важливо обирати лінзи саме з тими діоптріями, які виписав офтальмолог.

Вибачаємося, якщо спілкування з нашим персоналом здалося Вам занадто суворим. Ми завжди намагаємося буди ввічливими і конструктивними у розв'язання питань з клієнтами, особливо якщо це стосується повернень товару. На жаль, у вашому випадку згідно із законом України щодо захисту прав споживачів термін повернення товару на момент звернення вже сплив.

Наступного разу рекомендуємо перевіряти зір в офтальмолога до покупки лінз задля запобігання таким ситуаціям. До речі, перевірку зору також можна зробити в нашому магазині, маємо таку послугу.

Шкода часу

Тетяна Тетяна 16 января, 2023 год
Жах а не оптика. Замовили дитині окуляри, проінформували що виготовляються 21 робочий день, по факту як виявилось не 21 а 51 робочий день. Це звалі як??? Дитині чекати на окуляри 51 день?? Ви в своєму розумі! Нас попередили про 21 і тому ми погодились. В інших оптиках нам робили за 2-3 дні. Дуже шкодуємо що повелись на ваші акції.
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Не компетентні.
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 20 января, 2023 год
Доброго дня. Так, ми попереджаємо всіх клієнтів, що лінзи доставляються до нас за 14-21 робочий день. Розуміємо, що ви дуже очікували свою оптику і, можливо, вирішили, що очікувати доведеться 21 календарний день, а не робочий.
Також треба мати на увазі ситуацію в країні зі світлом - на кордоні через це бувають затримки. Але останнім часом все приїжджало у визначений строки.
Дуже шкода, що у вас виникла така ситуація. Ми робимо все, що від нас залежить, щоб наші клієнти своєчасно отримували свою оптику
Показать 1 ответ

Викинуті на вітер гроші

Гость Гость 15 января, 2023 год
Викинуті на вітер гроші! Поставили нібито Ізраїльські лінзи - 1600 грн за все. Очі відразу напружуються та болять. Фахівця-офтальмолога (окуліста) немає. Натомість купа молоденьких дівчат-продавців в одному маленькому магазині на Героїв Дніпра, 35, які на моє зауваження щодо якості лінз під час отримання окулярів почали розповідати неймовірні казки, що очі повинні звикнути. Підозрюю, що має місце і неправильне центрування окулярів.... Читать отзыв Викинуті на вітер гроші! Поставили нібито Ізраїльські лінзи - 1600 грн за все. Очі відразу напружуються та болять. Фахівця-офтальмолога (окуліста) немає. Натомість купа молоденьких дівчат-продавців в одному маленькому магазині на Героїв Дніпра, 35, які на моє зауваження щодо якості лінз під час отримання окулярів почали розповідати неймовірні казки, що очі повинні звикнути. Підозрюю, що має місце і неправильне центрування окулярів. До цього купувала в мережі "Люксоптика", відразу було все добре, без нарікань. Нікому не раджу цю мережу! Дуже шкодую, що спокусилася на нав'язливу рекламу на ТБ. Свята зіпсовані...
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 20 января, 2023 год
Доброго дня. Так, ми пам’ятаємо таку ситуацію. Ви прийшли з новим рецептом, у якому були вказані різні діоптрії. Все будо виготовлено згідно з рецептом. Напевно, саме такі параметри з нового рецепту вам не дуже підійшли, адже ми звернули увагу, як ви нервували з цього приводу.
Через деякий час ви до нас повернулись зі старим рецептом.
Тому дякуємо за розуміння, самі окуляри були гарної якості, не підійшли саме діоптрії.

Був постійним клієнтом, але зараз розчарований

Андрій Андрій 12 января, 2023 год
Кілька років замовляв лінзи тільки в Kievlinza. Був задоволений сервісом, швидкістю, цінами. А головне - якістю.
Але останні замовлення мене розчарували. Купив місячні лінзи Sitara Solente. Вони почали дуже натирати очі. Очі червоніли і боліли. Викинув лінзи раніше терміну, вирішив замовити нові.
Але ситуація повторилася. Через три дні око почало боліти так, що не міг заснути без знеболювального.... Читать отзыв
Кілька років замовляв лінзи тільки в Kievlinza. Був задоволений сервісом, швидкістю, цінами. А головне - якістю.
Але останні замовлення мене розчарували. Купив місячні лінзи Sitara Solente. Вони почали дуже натирати очі. Очі червоніли і боліли. Викинув лінзи раніше терміну, вирішив замовити нові.
Але ситуація повторилася. Через три дні око почало боліти так, що не міг заснути без знеболювального. Стало дуже червоним і припухло. Виявилось, що лінзи пошкодили мені рогівку. Зараз ходжу в окулярах і вже тиждень лікую око краплями та мазями((
Шкода, що Kievlinza почала продавати браковані і небезпечні для очей лінзи
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 27 января, 2023 год
Доброго дня. Нам дуже шкода, що з вашими очами трапилась така неприємність. Від самих лінз Sitara Solente такого бути не може. Можливо, ви терли очі або смикали саму лінзу.
У такій ситуації радимо спробувати інші лінзи, для чутливих очей, та використовувати краплі для очей перед надяганням.
Бажаємо здоров'я!

Сервис дно которого трудно нащупать

Владимир Владимир 1 декабря, 2022 год
Заказал был в понедельник. Сказали придут в магазин через 1-2 дня. По итогу не пришёл и на 4й день. Сказали, что мой заказ закрыт ещё в среду. О чем меня не предупредили (что происходит какая-то дичь). Только из-за нормальных цен я все же заберу свои линзы, но через новую почту, которая бы за пол дня их доставила.
В итоге :... Читать отзыв
Заказал был в понедельник. Сказали придут в магазин через 1-2 дня. По итогу не пришёл и на 4й день. Сказали, что мой заказ закрыт ещё в среду. О чем меня не предупредили (что происходит какая-то дичь). Только из-за нормальных цен я все же заберу свои линзы, но через новую почту, которая бы за пол дня их доставила.
В итоге : на*** доставку в магазин самовывоза. Только почтой. Лучше заплатить 40-60 грн, чем мучать девочек. Поддержка хорошая, но то, с какими инструментами им дали работать - это беда. Единственный вариант жалобы - это на почту. Так просто вы не получите ответы, на которые не могут ответить консультанты.
Достоинства:
  1. Цены, поддержка
Недостатки:
  1. Сервис. Доставка.
Kievlinza Ответ представителя Kievlinza 3 декабря, 2022 год
Доброго дня, дуже шкода, що ваше замовлення затрималося. Ми намагаємося організувати відправку замовлень якомога швидше. Проте зараз є деякі проблеми з відправками, що пов’язані з вимкненням світла. Сподіваємось, це не порушило ваші плани.

Жахливо!!!

Христина Шопа Христина Шопа 12 октября, 2022 год
Досвід жахливий! Лінзи СОЛЕНТЕ торичні місячні просто браковані, мутні, не чіткі!!! Повернення коштів робити відмовляються. Із 12 пар, повернення погодилися зробити тільки за 2 запаковані пари, котрі я їм відправила назад! За інші, звичайно, ні (хоча мають номери замовлень та фото бракованих лінз). Не відповідають абсолютно за якість свого товару!!! Вся відповідальність на покупцю! 2000 грн пішли у смітник!
Kievlinz Ответ представителя Kievlinz 13 октября, 2022 год
Доброго дня, Христина! Лінза повинна бути повернена в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала на момент покупки. Оскільки нами не було отримано ці лінзи, а по фото ми не можемо ідентифікувати, які саме лінзи ви сфотографували і яку кількість, тому повернення можливе лише за повернуті лінзи. Дякуємо за розуміння!

Ужасное качество

Гость Гость 30 июля, 2022 год
Купили самые дорогие, мне и мужу, это кошмар, стекла пачкаются, ничего не видно, муж стал терять зрение. Диагностику проходили у них же

Не обменивают брак на новые линзы!

Владимир Владимир 21 февраля, 2022 год
Не хотят менять бракованные линзы на хорошие под предлогом, что прошло пол года. При этом при покупке я уточнил этот момент, мне сказали, что вернут после любого срока (я предупредил, что открывать их буду не скоро). Теперь менеджер просто морозится (см. скрин).

не порядочная компания!!!!

Гость Гость 12 января, 2022 год
кидалово!! купили цветные линзы с диоптриями!!! Не рекомендую! товар с нулевым качеством! замену делать отказались!!!
даже при наличии чека о покупке!
через время хотели заказать у них раствор для линз и ...... просто прикол!!!
я у них в черном списке!!!!
заказ в работу не берется!!! менеджеры в Вайбере стерли все свои сообщения и просто включили режим мороз))))
Читать отзыв
кидалово!! купили цветные линзы с диоптриями!!! Не рекомендую! товар с нулевым качеством! замену делать отказались!!!
даже при наличии чека о покупке!
через время хотели заказать у них раствор для линз и ...... просто прикол!!!
я у них в черном списке!!!!
заказ в работу не берется!!! менеджеры в Вайбере стерли все свои сообщения и просто включили режим мороз))))
21 век на дворе
Вы серьезно???
нести ответственность за товар это не о них)))))
еще и черный список..... максимально насмешили)))

Мошенники и кидалы

Екатерина Екатерина 20 декабря, 2021 год
На сайте неактуальные остатки, товара нет в наличии.
Оплату за товар не возвращают, кормят обещаниями по 5 дней

возврат 5 дней

Гость Гость 25 ноября, 2021 год
Заказала линзы на сайте в период скидок (перед черной пятницей), сразу оплатила картой, позвонила девушка, сказала что все ок, скоро отправим. Она же перезвонила через полчаса и сказала что этих линз нет в наличии (хотя на сайте были отмечены в наличии), для отмены заказа дайте номер карты и мы вернем деньги.
Эта же девушка написала со своего личного номера... Читать отзыв
Заказала линзы на сайте в период скидок (перед черной пятницей), сразу оплатила картой, позвонила девушка, сказала что все ок, скоро отправим. Она же перезвонила через полчаса и сказала что этих линз нет в наличии (хотя на сайте были отмечены в наличии), для отмены заказа дайте номер карты и мы вернем деньги.
Эта же девушка написала со своего личного номера в телеге, я дала ей номер карты, и ни ответа ни привета.
На следующий день пишу на почту Киевлинзы "где деньги?", через четыре часа пришел ответ: "По Вашему возврату менеджер передал информацию на отдел логистики. Возврат средств ожидайте в течении 5 дней."

Очень интересно, что оплата заказа им поступает сразу, а в случае отмены по их вине, возврата средств придется ждать неделю!

Замечательно, пока буду ждать возврат пропустить неделю скидок

продают не качественный товар.

Гость Гость 4 августа, 2021 год
в данном магазине приобрёл 2 бутылки пероксидной системы очистки Solente Selesta. после использования 2/3 объёма первой бутылки стал замечать что раствор разлагается не полностью и после одевания линз ощущается жжение, хотя линзы выдерживались в растворе более 8часов (по инструкции достаточно 6). позвонил менеджеру и сообщил что проданный мне товар не соответствует заявленному качеству, на что мне сказали что могут вернуть... Читать отзыв в данном магазине приобрёл 2 бутылки пероксидной системы очистки Solente Selesta. после использования 2/3 объёма первой бутылки стал замечать что раствор разлагается не полностью и после одевания линз ощущается жжение, хотя линзы выдерживались в растворе более 8часов (по инструкции достаточно 6). позвонил менеджеру и сообщил что проданный мне товар не соответствует заявленному качеству, на что мне сказали что могут вернуть деньги только за 1 неиспользованную бутылку раствора, при этом мне надо за свой счёт отправить её в Киев, а возвращать деньги за вскрытый товар отказались. мне не понятно как компания может продавать не качественный товар и надеяться на дальнейшее сотрудничество. линзами пользуюсь более 10лет, пероксидными системами очистки 5лет. только недальновидный бизнес может позволить себе так разбрасываться клиентами. от меня - красная карточка и рекомендация не связываться с такой неклиентоориентированной компанией.
Достоинства:
  1. цена
Недостатки:
  1. продают товар ужасного качества, которое является проблемой клиентов)

Линзы норм, сервис нет

Валерий Альбертович (ЖМА) Валерий Альбертович (ЖМА) (Ireland, Rush) 13 мая, 2021 год
Постоянно спамят номер звонками и смс, предлагают вступить к ним в группу Вайбер, даже после отказа и просьб перестать продолжают спамить
Достоинства:
  1. Сами линзы норм
Недостатки:
  1. Не указывайте основной номер телефона
Kievlinza
Kievlinza - интернет-магазин оптики специализирующийся по продаже солнцезащитных очков, очков для зрения и различных оправ для них, контактных линз и сопутствующих товаров к ним, а также предлагает обширный ассортимент уходовых средств. Компания магазина Kievlinza гарантирует максильмай сервис при совершении покупки в магазине - низкие цены, быстрая доставка и только качественная... подробнее

Рейтинг 4.7 из 5 на основании 34 отзывов
Адрес: Київ, ул. Героев Днепра, д. 35
Телефон: 044 223 5909
Оптика
Люксоптика
Люксоптика

Рейтинг: 1.4
263 отзыва
Народная Оптика
Народная Оптика

Рейтинг: 2.2
27 отзывов
​Lumioptics
​Lumioptics

Рейтинг: 4
4 отзыва
Салон Магазин Prizma Оптика
Салон Магазин Prizma Оптика

Рейтинг: 3.3
7 отзывов
Магазин «ИнтерОптика»
Магазин «ИнтерОптика»

Рейтинг: 4.3
3 отзыва
Дом оптики
Дом оптики

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
Сеть салонов "Изюмская оптика"
Сеть салонов "Изюмская оптика"

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
Энканто интернет-магазин
Энканто интернет-магазин

Рейтинг: 5
1 отзыв
Интернет-магазин o4ki.pro
Интернет-магазин o4ki.pro

Рейтинг: 5
3 отзыва