Гость Отзыв написан 24 декабря, 2024 год12 просмотров
Хочу висловити своє обурення з приводу обслуговування під час рейсу Варшава – Київ 22-23 грудня 2024 року. Описую детально ситуацію, яка сталася: 1. Проблеми з посадкою: Я прибула на автовокзал у Варшаві заздалегідь. На платформі №9 стояв автобус із зазначенням іншого маршруту, тому я вирішила, що це не мій рейс. Пізніше з’ясувалося, що цей автобус – саме той, який мав вирушити о 21:30. Водій кричав на пасажирів, був нервовим, а ситуація була хаотичною. 2. Об’єднання рейсів: Пасажири з різних рейсів (зокрема мій о 21:30 та іншого о 20:30) були зібрані в один автобус. 3. Поведінка водіїв: Під час поїздки перед кордоном у салон зайшли троє водіїв, які голосно розмовляли і сміялися, заважаючи пасажирам, у тому числі дітям, відпочивати. 4. Пересадки в Луцьку: У Луцьку пасажирів примусили пересідати в інші автобуси, хоча квитки були придбані без пересадок. Водії поводилися грубо, вживали нецензурну лексику. Багаж пасажири змушені були шукати самостійно. Пересаджений автобус був старим, брудним і переповненим – деяким людям навіть не вистачало місць. 5. Непунктуальність: В результаті рейс запізнився більш ніж на 5 годин. Замість запланованого прибуття в Київ о 11:40 автобус прибув о 16:40. Це спричинило втрату інших квитків та планів. Звернення до диспетчера компанії не дало результатів: відповідь була грубою, і допомоги я не отримала.
Не рекомендую - Отзывы о Kantol (Кантол)
1. Проблеми з посадкою:
Я прибула на автовокзал у Варшаві заздалегідь. На платформі №9 стояв автобус із зазначенням іншого маршруту, тому я вирішила, що це не мій рейс. Пізніше з’ясувалося, що цей автобус – саме той, який мав вирушити о 21:30. Водій кричав на пасажирів, був нервовим, а ситуація була хаотичною.
2. Об’єднання рейсів:
Пасажири з різних рейсів (зокрема мій о 21:30 та іншого о 20:30) були зібрані в один автобус.
3. Поведінка водіїв:
Під час поїздки перед кордоном у салон зайшли троє водіїв, які голосно розмовляли і сміялися, заважаючи пасажирам, у тому числі дітям, відпочивати.
4. Пересадки в Луцьку:
У Луцьку пасажирів примусили пересідати в інші автобуси, хоча квитки були придбані без пересадок. Водії поводилися грубо, вживали нецензурну лексику. Багаж пасажири змушені були шукати самостійно. Пересаджений автобус був старим, брудним і переповненим – деяким людям навіть не вистачало місць.
5. Непунктуальність:
В результаті рейс запізнився більш ніж на 5 годин. Замість запланованого прибуття в Київ о 11:40 автобус прибув о 16:40. Це спричинило втрату інших квитків та планів. Звернення до диспетчера компанії не дало результатів: відповідь була грубою, і допомоги я не отримала.
отзыв
Комментарии к отзыву