Inna Volkova Отзыв написан 25 октября, 2024 год10 просмотров
Автобус був з Луцька на Краків. 22.10 Автобус запізнився на півтори години в Луцьк. Оператори казали "чекайте, зараз буде", якби сказали правду, що запізнюється на багато, я б обрала інший транспорт. По дорозі зірвало колесо. Розумію, все може бути але у водіїв не було робочого інструмента його полагодити!!! Ти їдеш в таку далеку дорогу і не маєш інструментів!! В автобусі з людьми які їдуть на літак!!!! В ітозі, сам водій сказав, якби був ключ, то полагодили б за 20 хв, а без інструментів ми(пасажири) бігали по дорозі і просили фури зупинитись. 2 години в полі поки полагодили колесо. Автобус запізнився до Кракова на 5 годин. Я втратила літак, який був у 7 ранку, довелось купляти новий квиток за 300 євро, чекати нового рейсу до ночі і звичайно я не встигла на роботу. Звичайно, ніхто ні в чому не винен. Ніхто ні за що не відповідає. Авбосу жахливо старий,в ньому просто неприємно знаходитись, кожна друга сідушка зламана, то не складається, то не розкладається, ніякої циркуляції повітря. Це мій найгірший досвід користування автобусними перевезеннями. Не користуйтесь їхніми послугами і читайте лише чесні відгуки
Не рекомендую - Отзывы о Kantol (Кантол)
Авбосу жахливо старий,в ньому просто неприємно знаходитись, кожна друга сідушка зламана, то не складається, то не розкладається, ніякої циркуляції повітря.
Це мій найгірший досвід користування автобусними перевезеннями.
Не користуйтесь їхніми послугами і читайте лише чесні відгуки
отзыв
Комментарии к отзыву