Issa Plus - интернет магазин женской одежды
ТМ "Issa Plus" - украинский производитель и поставщик модной одежды высокого качества. Среди широкого ассортимента продукции компании модели на любой вкус: платья, спортивные костюмы, вязаная коллекция (платья, джемпера, жакеты, юбки), верхняя одежда. Частое обновление коллекций и оперативность предоставления услуг нашей команды приятно удивит вас и ваших клиентов.
Ведущая цель компании - при...
подробнее Рейтинг 4.3 из 5 на основании 36 отзывов
Одежда
Дуже "цікаві" ціни
Мошенники!!! Обходите стороной
Неможливо оплати замовлення
При активаціїї купону, сайт пише, що це неможлиов зробити для речей, які по знижці від 50% і більше. Добре, почав шукати по сайту, хоча б щось, що може коштувати без знижки у 50% - немає жодної позиції!!!
При цьому, залишив номер,... Читать отзыв Подарували мені купон до цього магазину на 500 гривень. Вирішив придбати шорти та шкарпетки, на суму близько 800 гривень.
При активаціїї купону, сайт пише, що це неможлиов зробити для речей, які по знижці від 50% і більше. Добре, почав шукати по сайту, хоча б щось, що може коштувати без знижки у 50% - немає жодної позиції!!!
При цьому, залишив номер, ніхто так і не зв'язався зі мною.
Андрію, дякуємо за Ваш відгук. Дуже шкода, що зіткнулися з труднощами під час оформлення замовлення.
Для вирішення ситуації, будь ласка, напишіть до нашого відділу якості: [email protected].
Або ж на наш Вайбер: +380972417297
Будемо раді Вам допомогти.
З повагою, команда Issa Plus. Показать 1 ответ
Сукня арт 12384 колекція Wish
Сукня суттєво відрізняється від рекламного фото на моделі. Рукав, який на фото і в опису мав би бути довжиною до ліктя, насправді до середини плеча. Довжина замість заявленої 145 см насправді 130 см. Крій недолугий, кльош спідниці значно менший, ніж на фото, тканина явно дешевша - тобто фірма... Читать отзыв Компанія видаляє справедливі реальні негативні відгуки (відсутність критики мала мене одразу насторожити).
Сукня суттєво відрізняється від рекламного фото на моделі. Рукав, який на фото і в опису мав би бути довжиною до ліктя, насправді до середини плеча. Довжина замість заявленої 145 см насправді 130 см. Крій недолугий, кльош спідниці значно менший, ніж на фото, тканина явно дешевша - тобто фірма виставляє в рекламі якісний оригінал, а надсилає покупцям дешеву "репліку".
Так, фірма ввічливо запропонувала повернення або обмін, але хто компенсує мені знищені нерви, зіпсований настрій перед виступом дитини (якій ця сукня, звісно, геть не підійшла), її сльози?
Категорично не раджу "шарашку", яка займається "мєлкім шулєрством". Судячи з відгуків, я далеко не самотня у розпачі.
Спортивний костюм
Відгуки б про товар на сайті не зіпсували репутацію магазину, а дали можливість покупцям реально оцінити товар, а в цьому випадку магазин просто втрачатиме частину покупців через відношення, а не товар.
Эффектный костюм, а качество не очень
Купила костюм на выпускной моей дочери.Костюм хорошо сел, эффектно смотрелся, но вечером я обнаружила огромное количество катышек, это не нормально что штаны за 1500 грн одноразовые.
Принципиально написала отзыв здесь, потому что в Инстаграмме мой коммент удалили
Людмила, дякуємо за Ваше звернення. Нам дуже прикро, що залишилися незадоволені покупкою та потрапили в незручну ситуацію через нас.
Приносимо вибачення за незручності. Для вирішення ситуації, будь ласка, напишіть, до нашого відділу якості: [email protected].
Будемо раді допомогти Вам.
З повагою, команда Issa Plus.
Робота магазину з покупцями
Це круто, коли дійсно так і є. Але насправді якщо вам дійсно щось не сподобалося ви ніколи не зможете висловити об'єктивне враження... Читать отзыв Незважаючи на те, що товар часто буває непоганої якості, робота з клієнтами реально не сподобалася. Ви не зможете на сайті залишити відгук не з 5 зірками. Просто перегляньте будь-який товар - там або немає відгуку, або він позитивний)))
Це круто, коли дійсно так і є. Але насправді якщо вам дійсно щось не сподобалося ви ніколи не зможете висловити об'єктивне враження про товар на сайті.
Не раджу нікому
Останнього разу замовила спідницю -... Читать отзыв Кілька раз робила замовлення, дуже привабливі ціни, точна відповідність розмірам, а от якість тканин буває не дуже. Замовляла пальто - в описі 80% вовна, а по факту - 100% полієстер, залишила, бо якість пошиття нормальна і ціна, вирішила, що можна пробачити таку брехню)). Просто тепер знаю, що склад таканини в цьому магазині не відповідає дійсності.
Останнього разу замовила спідницю - пошита погано, бокові шви різної довжини, оверлок низу завернувся нагору. Написала до відділу якості, отримала відповідь дуже оперативно, молодці! (до речі, на сайті в умовах повернення не зазначено, що можна користуватись послугою "легке повернення" від "Нової пошти" - довелося уточнювати такий момент, щоб не витрачати додаткових коштів)
Я попросила компенсувати вартість поштових витрат, що були понесені мною при отриманні товару неналежної якості і була НУ ДУЖЕ здивована, коли мені повідомили, що "вартість пересилки ми Вам компенсуємо, а вартість обробки післяплати - ні, бо ці кошти Ви сплатили не нам, а пошті за можливість оглянути і перевірити, і до нашого магазину вони не відносяться".
Люди, де логіка? Я витратила кошти ДАРЕМНО лише через те, що ви мені прислали неякісний товар!
Такого ставлення до клієнта в нормальних компаніях я ніколи не зустрічала.
До речі, кошти мені повернули чітко в умовлений термін, із витратами на доставку, БЕЗ врахування витрат за післяплату.
Точно нічого більше в цьому магазині замовляти не буду, і нікому не раджу. Бо якщо Вам пришлють брак - з Вас зроблять дурня і доведуть, що Ви самі винуваті, що його замовили.
Зважаючи на ваш докладний відгук, хотіли б вибачитися за будь-які незручності, які ви зазнали. Ваші коментарі є для нас надзвичайно важливими, і ми докладемо всіх зусиль, щоб покращити якість наших послуг.
Щодо вашого замовлення, хочемо підкреслити, що відповідно до наших політик у разі отримання товару неналежної якості (з браком) або не відповідності замовлення ми компенсуємо не лише вартість товару, а й вартість доставки. Проте, саме комісія за послуги "Нової пошти": 20 грн + 2% від вартості замовлення, дійсно не компенсується, іде окремо від оплати доставки та надає змогу клієнту оглянути товар перед оплатою.
Щодо складу матеріалу, інформація про тканину зазвичай надається на основі технічного паспорту товару, який надається фабрикою. Усі деталі по матеріалу перед покупкою можна уточнити у нашого менеджера, також він може зробити додаткові фото на скаді.
Щиро шкодуємо, що ви вирішили припинити замовлення на нашому сайті. Якщо ви коли-небудь знову здійснюватимете пошук товарів, будемо раді бачити вас серед наших клієнтів.
У разі додаткових питань, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу якості: [email protected]
З повагою, команда Issa Plus
Погано, жахливо, не раджу.
Замовляла спідницю, якість пошиву супер.
Відділ контролю якості - погано, аж слів бракує. Розміри не співпадають, замовила М (34 в талії мало б бути, так вказано на сайті), а прийшло 36. І вони запевняли мене, що там 34. Я їм фото, вони мені у відповідь поклали її трохи вигнувши і отримали 34. А... Читать отзыв
Замовляла спідницю, якість пошиву супер.
Відділ контролю якості - погано, аж слів бракує. Розміри не співпадають, замовила М (34 в талії мало б бути, так вказано на сайті), а прийшло 36. І вони запевняли мене, що там 34. Я їм фото, вони мені у відповідь поклали її трохи вигнувши і отримали 34. А талію мені як вигнути? Звідки знати, що вони міряють інакше? Я так і 32 наміряю))) Кажуть мені «міряти треба в спокійному стані, не натягнутому, допустиме відхилення 4см». В описі матеріалу написано «низька еластичність», спідниця з екошкіри не тягнеться :). І 4 см це вибачте цілий розмір. Обмін за мій рахунок, хоча це ні крапельки не моя відповідальність, що вони поміряти не можуть. В мене талія 67, 68 з кофтиною було б чудово, а спідниця падає майже на стегна.
Запропонували на розмір менше з замірами, а як я можу знати, яким способом вони то поміряють? І в яку сторону будуть їх 4 см? ДСТУ показати чи подивитись хоча б (про допустимі відхилення) відмовились. Може бо він платний (аж 355 грн)? На всі питання одна відповідь «міряти треба в спокійному стані», 5 разів. Як об стінку горох і намагання зробити з мене ідіотку. Ну я ж не сліпа, сантиметр теж стандартний.
Хоч би сказали «нам дуже прикро» і оплатити одну пересилку (не всі) - було б рішення. А так настрій спорчено, викинуто 148 грн на пересилку, спідниці нема. І от ніякого взагалі намагання вирішити ситуацію, лише спроби запевнити мене, що я чи сліпа чи дурна.
Це не перша купівля в інтернет-магазинах, чомусь у інших і в «спокійному стані», і в «неспокійному» все співпадає.
На своєму сайті відгуки негативні не публікують.
Реально, краще б я ці гроші за пересилку і сотку зверху докинула і купила в звичайному магазині. По грошах те саме, але без оцих знущань і втрати часу.
На фото блакитний сантиметр - мої заміри, жовтий - їх, жовтий з червоною лінією - показую, наскільки нерівно лежить спідниця.
Хотіла б написати тим, хто читає відгуки «уточніть розмір перед покупкою», але ж вони коли міряють, просто пишуть ті цифри які їм подобаються. Тож не раджу, от взагалі не раджу.
Дякуємо Вам за звернення!
Стосовно Вашого повернення - Вам вже повернуто кошти 06.02.2024, як було з Вами узгоджено 05.02.2024.
Стосовно замірів виробу, вони відповідають індивідуальним замірам вказаним на сторінці товару на нашому сайті: https://issaplus.com/ua/yubka-14162-14162_chernyy/
Стосовно допустимої похибки - в цій моделі немає похибки у замірах. Як вказано в ДСТУ EN 13402-2:2009: Вибір вимірів одягу зазвичай визначає дизайнер і виробник, які регламентують відповідний тип, розміщення одягу, стиль, елементи крою та фасону одягу.
Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволеною!
Ми вказуємо всі актуальні замірі на сторінці кожного товару (за виключенням нижньої білизни), також за необхідністю при оформленні замовлення Ви можете запросити у менеджера фактичні заміри виробу які зроблять на нашому складі (для того аби точно бути впевненною).
Сподіваємося на подальше розуміння!
Ще раз просимо вибачення!
Гарного дня!
Повніше розчарування
Нам шкода, що з Вами сталась така ситуація!
Дійсно трапляються випадки, коли виріб має виробничий брак (це може бути пов’язано з самою тканиною). Якщо з вами склалася така ситуація, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу якості: [email protected].Вони допоможуть Вам вирішити будь-яку ситуацію.
З повагою, команда Issa Plus
Жахіття і знущання!!!
Це жарт?
А на кого ж розрахована ваша S-ка, на кішок?
Вимагаю повернення коштів!!!!
Нам прикро, що сталася така ситуація
Дійсно трапляються випадки, коли на складі можуть бути маломірні позиції.Приносимо вибачення за незручності.Для вирішення ситуації, будь ласка, напишіть, до нашого відділу якості: [email protected].
Будемо раді допомогти Вам ❤️
З повагою, команда Issa Plus
Дешева та погана якість.
Нам шкода, що з Вами сталась така ситуація!
Дійсно трапляються випадки, коли виріб має виробничий брак (це може бути пов’язано з самою тканиною). Якщо з вами склалася така ситуація, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу якості: [email protected].Вони допоможуть Вам вирішити будь-яку ситуацію.
З повагою, команда Issa Plus
Відгуки на сайті Issa Plus
Ваш відгук на 13405_бежевый/белый, на жаль, не пройшов верифікацію. Залишали відгук на 20-й день з моменту отримання. Нам, шкода, що Ви залишилися незадоволені покупкою у нашому магазині.
Хотіли б зазначити, згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право у чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти/повернути товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням. Доставка окрім браку за рахунок клієнта.
З будь-яких питань Ви можете звертатися до нашого відділу повернення - [email protected]
Також наші менеджери завжди можуть допомогти обрати розмір за вашими параметрами або зробити додаткові заміри\фото на складі за вашим запитом.
З повагою, команда Issa Plus
Спортивний костюм
Відповідь від відділу якості - пройшло більше 14 днів, порошок міг бути не той, ніхто до вас не скаржився....
А ще, як багато хто пише, дійсно жодного правдивого ("поганого") відгуку сайт не публікує!!! Це просто ганьба таким магазинам.
Будьте уважні при покупці!!!
Ваш запит було детально розглянуто нашою компанією. Ми завжди намагаємось бути максимально клієнтоорієнтованими. Але ми отримали від вас запит через 40 днів із моменту отримання замовлення. На жаль, за такий довгий період часу ми не можемо бути впевнені в тому, скільки разів прали та викоритовували виріб, тому не можемо розглядати повернення/обмін.
Відповідно до ст. 9 п. 1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право у чотирнадцятиденний (14 днів) термін обміняти/повернути товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним за призначенню.
З повагою, команда Issa Plus
Біла з розмірами
Ми дуже шкодуємо, що ви залишилися незадоволені співпрацею з нами та це викликало вам незручності. Якщо виріб дійсно за вимірами відхиляється від зазначених на сайті, Ви можете здійснити обмін/повернення за рахунок компанії протягом 14-ти днів згідно зі ст. 93 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо товар не був у використанні. Ми хотіли б детальніше розібратися з ситуацією і надати вам допомогу. Для вирішення, будь ласка, напишіть на пошту номер замовлення або данні з якими Ви робили замовлення: [email protected].
Заздалегідь дякуємо та очікуємо на Вашу відповідь!
З повагою, команда Issa Plus
Жахливий магазин і жахлива якість одягу
Нам шкода, що Ви залишились незадоволені якістю товару. Ми хотіли би детально розібратися із ситуацією та допомогти Вам. Для вирішення, будь ласка, напишіть на пошту номер замовлення або данні з якими Ви робили замовлення: [email protected]
Заздалегідь дякуємо та очікуємо на Вашу відповідь!
З повагою, команда Issa Plus
Isso.Plus низька якість
Так, Ісса Плюс- український бренд. Але не дивлячись на це, ми працюємо з іншими постачальниками, які мають різні країни виробництва. Не дивлячись на це, ми зберігаємо для Вас та наших клієнтів низьку вартість виробу. Якщо вас не влаштовує якість виробу , будь ласка, звертайтесь до нашого відділу якості: [email protected]. Вони допоможуть Вам вирішити будь-яку ситуацію.
З повагою, команда Issa Plus Показать 1 ответ
Не задоволена товаром
Нам шкода, що Ви залишились невдоволені співпрацею з нами.
Для вирішення, будь-ласка, напишіть на пошту номер замовлення або данні з якими Ви робили замовлення: [email protected]
Заздалегідь дякуємо та очікуємо на Вашу відповідь!
З повагою, команда Issa Plus
Розчарована?
Ми просимо вибачення за незручності, що склалися, через відсутність товару на сайті. Ви маєте рацію, акційний товар дуже швидко розпродається, тому іноді на жаль, виникають такі ситуації, але ви можете залишити заявку на очікування в картці товару, коли товар буде в наявності, ви зможете придбати товар за тією ж вартістю, що замовляли спочатку.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важлива думка кожного клієнта.
З повагою, команда Issa Plus
Магазин порушує законні права споживачів на повернення товару!
Я придбала 5 речей (якість гарна притензій не маю), але 2 речі не підійшли мені по розміру, при замовленні менеджер сказала, що повернення та обмін - без проблем. Я чотири дні намагалась додзвонитись в магазин, телефонувала за всіма номерами, що вказані... Читать отзыв Якщо придбані речі вам з якоїсь причини не підійшли навіть і не мрійте їх повернути чи обміняти!!
Я придбала 5 речей (якість гарна притензій не маю), але 2 речі не підійшли мені по розміру, при замовленні менеджер сказала, що повернення та обмін - без проблем. Я чотири дні намагалась додзвонитись в магазин, телефонувала за всіма номерами, що вказані на сайті - ні один не відповідає, ті телефони, що вказані в рубриці "Повернення" більше не обслуговуються, написала e-mail - відповіді і досі немає, зробила нове замовлення та в коментарях написала що, речі на обмін (так вказано в інструкції по обміну та поверненню) мені так і не передзвонили. Негативні відгуки на сайті магазину схоже видаляються. Своїм відношенням магазин зіпсував гарне враження, яке склалося під час замовлення, оперативне оформлення, якість товарів гарна, але подальша підтримка клієнтів просто відсутня ...
Ми просимо вибачення, що ви потрапили в таку ситуацію через нас.
Нам дуже шкода, що ви не змогли з нами зв'язатися, це дійсно наша провина, бо з початку місяця ми мали дуже велику завантаженість ліній.
У нас є обмін та повернення протягом 14-ти днів, згідно з законом Про захист прав та споживачів (ви маєте право повернути виріб, який не був у використанні).
У випадку якщо ви не можете зв'язатися по гарячій лінії з питань щодо обміну та повернення, будь-ласка, звертайтесь до відділу якості:[email protected]
З повагою, команда Issa Plus
Несерьезная компания
В общем хочу сказать несерьезная и безответственная фирма! Зря потратил время ожидая отправки заказа. Больше никогда не этом сайте не буду ничего заказывать.
Ми просимо вибачення, що ви потрапили в таку ситуацію через нас.
Нам дуже шкода, що ви не змогли з нами зв'язатися, це дійсно наша провина, бо наприкінці місяця перед святами ми мали дуже велику завантаженість ліній.Наша команда додасть максимум зусиль аби прискорити час обробки замовлення.
Дякуємо за Ваш відгук! Нам важлива думка кожного клієнта.
З повагою, команда Issa Plus
Потратила время,нервы .ни в коем случае не рекомендую.
Проходит 5 дней ттн нет
Одни обещания
Потом тысяча моих звонков к ним
То они оплату не видят то ещё что то
В итоге отменили мой заказ и деньги не возвращали
Пришлось понервничать
Никому не рекомендую
Не рекомендую!
1) Пошив - такого отстойного пошива я ещё не видела (фото 1, сиреневый) - штаны выглядят как мешок, резинка - вообще без комментариев, всё видно на фото. Для сравнения приложила фото костюма на флисе, который недавно купила в другом магазине (фото 2, оранжевый), причём значительно... Читать отзыв Заказала в этом магазине теплый костюм на флисе. Качество очень разочаровало по всем пунктам:
1) Пошив - такого отстойного пошива я ещё не видела (фото 1, сиреневый) - штаны выглядят как мешок, резинка - вообще без комментариев, всё видно на фото. Для сравнения приложила фото костюма на флисе, который недавно купила в другом магазине (фото 2, оранжевый), причём значительно дешевле, чем в Исса плюс - так там всё в порядке и с резинкой и с посадкой брюк.
2) Уже после второй носки костюм был весь покрыт катышками.
Написала о костюме отзыв на сайте. Конечно же, его не разместили. Так что вот он секрет одних положительных отзывов на сайте))
Не рекомендую этот магазин никому!
Деньги не вернули
Некачественная ткань
Очень разочарована, пустая трата денег. Не рекомендую у них что-нибудь покупать.
ОСТОРОЖНО! Разводят на деньги
Некачественная ткань в спортивных костюмах
испортились
Плохое качество
Не рекомендую!!! Качество плохое
Не повертають кошти за повернений товар
14 липня я зателефонувала уточнити, коли ж повернуть гроші за річ, мені відповіли, що впродовж 5 днів з моменту отримання ними товару.15 липня передзвонила менеджер та повідомила, що повернення грошей для мене відбудеться впродовж 3 днів.Сьогодні 22 липня, 7 днів минуло- гроші на мою картку банківську так і не... Читать отзыв 12 липня кур" єр забрав з Нової пошти товар для повернення.
14 липня я зателефонувала уточнити, коли ж повернуть гроші за річ, мені відповіли, що впродовж 5 днів з моменту отримання ними товару.15 липня передзвонила менеджер та повідомила, що повернення грошей для мене відбудеться впродовж 3 днів.Сьогодні 22 липня, 7 днів минуло- гроші на мою картку банківську так і не надійшли .Телефоную весь день на два їх номери- автовідповідач інформує , що працюють з 9 до 18.00 і на тому все.Писала у вайбер, їм на електронку.Тепер дійшла черга і до відгуку тут....Отака то " шарашкіна кантора" як то кажуть...НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!