Гость Отзыв написан 29 декабря, 2021 год4 просмотра
знайшов повідомлення тільки на фейсбуці. й нібито на інстаграмі є. але чого так складно зробити це повідомлення в особистому кабінеті чи на сайті. o3.ua наприклад під час подібних проблем залишає повідомлення на своїй головній сторінці.
Добрий день. Повідомлення про аварійну ситуацію було на двох наших офіційних сторінках в Facebook та Instagram. Вони створені для інформування абонентів про будь-які зміни. Ми максимально швидко опублікували все у соцмережах. Через збій у роботі програмного забезпечення ядра мережі більшіть абонентів не могли зайти в особистий кабінет, тому там повідомлення не було. Рекомендуємо Вам слідкувати за нашими сторінками. Дякуємо за звернення. Ваше повідомлення прийняли до уваги.
глобальна тех. проблема - а вони тупо вирубили зв'язок з підтримкою - Отзывы об Интернет-провайдер Prostonet
але чого так складно зробити це повідомлення в особистому кабінеті чи на сайті.
o3.ua наприклад під час подібних проблем залишає повідомлення на своїй головній сторінці.
отзыв
Комментарии к отзыву