Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline ———— Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці... Читать отзыв Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline ———— Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці умови, працюєте не перший день. Тому перевірити цей пароочисник в роботі не було абсолютно ніякої можливості. Тільки огляд зовнішнього стану і комплектності. До зовнішнього стану і комплектності претензій нема, все в порядку. Тому ні про якийсь акт стосовно зовнішнього пошкодження виробу від Нової Пошти не було і не буде. В той же вечір, ( на протязі півгодини), вдома було проведене тестове включення виробу яке, звісно, включало і залив води в резервуар. Одразу після цього почалося активне витікання води через ущільнюючу заглушку знизу. Причина протікання - несумісність діаметрів заглушки та отвору в ємності для води, а саме - заглушка має дещо менший діаметр. Я піддаю сумніву, і це м'яко кажучи, описаний вами факт того, що даний прилад хтось перевіряв на працездатність. Особливо методом долива води. Скоріш за все просто вмикнули в розетку і все. Або ви надаєте недостовірну інформацію, або не володієте нею. Далі ... виходячи з характеру моєї претензії щодо якості приладу, очевидно навіть короткозорим і людям далеким від техніки, що ні служба транспортування постачальника, ні тим паче я особисто не в змозі були б якимсь чином зменшити діаметр заглушки по причині того, що навіть думка про це є суцільною маячнею. З усією повагою до вас як і ви до мене. Іншими словами - це суто виробничий брак з однієї сторони і халатність вашого персоналу під час перевірки виробу перед відправкою. Далі... Враховуючи характер вашої відповіді у мене є два шляхи: 1. Продовжити намагання щодо заміни очевидно бракованого виробу шляхом замовлення Судової незалежної експертизи побутової техніки згідно п.1.13 " Інструкцій про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень" з подальшим розглядом справи в суді ( якщо ви все ж таки будете наполягати на те, що саме я силою думки або ще якимсь чином змінила діаметри заглушки або отвору в ємності). 2. Згідно закону України про Захист прав споживачів, а також умов які прописані на вашому сайті в розділі - Повернення та обмін - що є не чим іншим, як витягом з цього закону - скористатись своїм правом покупця і повернути товар в належному стані і тд. і тп. на протязі прописаних і узаконених 14-ти днів. І ось саме цим правом я і скористаюсь, оскільки даний пароочисник мав стати подарунком ( а дарувати такий непотріб, як з'ясувалось, це принижувати себе і іменинника), тому був мною придбаний в екстреній ситуації інший подарунок. Далі .. Мною було написано звернення до вас у минулий понеділок, а відповідь надійшла тільки сьогодні. Крім того на протязі минулого тижня мною і чоловіком було здійснено більше десятка дзвінків, вірніше намагань додзвонитися. Але у вас або всі менеджери зайняті, або немає зв'язку, або ніхто не бере слухавку. Навіть замовлені зворотні дзвінки були без уваги. Проте мені вдалося з різних номерів(це окрема і всім відома причина))) двічі поспілкуватись з менеджером Павлом який жодним чином нічого не вирішує. Це я до того, що 14 днів продовжуються саме на цей термін. В заключення, для відсутності непорозумінь - я прошу вас дотриматись умов діючого законодавства щодо правил повернення та обміну товарів. Я бажаю повернути цей пароочисник та отримати сплачені мною кошти у сумі 2049.00 (дві тисячі сорок дев'ять гривень). —————- Відповідь була наступна - надайте Акт з НП. А мені і не потрібен Акт. Я хочу просто повернути товар згідно заявлених 14-ти днів. І тут все спілкування закінчується. Підсумок - ніколи не купуйте товари в цьому шахрайському магазині! Висновок - домовляйтесь письмово з продавцем про дозвіл на повну перевірку працездатності у відділенні. Якщо відмовляють - шліть в далеку еротичну подорож. Збережете нерви та гроші.
Достоинства:
Спілкуються з покупцем тільки до момента оплати товару.
Недостатки:
Після оплати за товар обривається зв‘язок з продавцем. Повний ігнор і ваші телефоні в заблокованих. Товар з браком або якщо передумав ніколи не повернеш. Цей магазин працює виключно на продаж.
с 15.10.2025 невозможно связаться
Шахрайський магазин. Товар бракований. Повернути товар або гроші неможливо.
Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline
————
Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці... Читать отзыв
Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline
————
Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці умови, працюєте не перший день. Тому перевірити цей пароочисник в роботі не було абсолютно ніякої можливості. Тільки огляд зовнішнього стану і комплектності. До зовнішнього стану і комплектності претензій нема, все в порядку. Тому ні про якийсь акт стосовно зовнішнього пошкодження виробу від Нової Пошти не було і не буде.
В той же вечір, ( на протязі півгодини), вдома було проведене тестове включення виробу яке, звісно, включало і залив води в резервуар. Одразу після цього почалося активне витікання води через ущільнюючу заглушку знизу. Причина протікання - несумісність діаметрів заглушки та отвору в ємності для води, а саме - заглушка має дещо менший діаметр. Я піддаю сумніву, і це м'яко кажучи, описаний вами факт того, що даний прилад хтось перевіряв на працездатність. Особливо методом долива води. Скоріш за все просто вмикнули в розетку і все. Або ви надаєте недостовірну інформацію, або не володієте нею. Далі ... виходячи з характеру моєї претензії щодо якості приладу, очевидно навіть короткозорим і людям далеким від техніки, що ні служба транспортування постачальника, ні тим паче я особисто не в змозі були б якимсь чином зменшити діаметр заглушки по причині того, що навіть думка про це є суцільною маячнею. З усією повагою до вас як і ви до мене. Іншими словами - це суто виробничий брак з однієї сторони і халатність вашого персоналу під час перевірки виробу перед відправкою.
Далі...
Враховуючи характер вашої відповіді у мене є два шляхи:
1. Продовжити намагання щодо заміни очевидно бракованого виробу шляхом замовлення Судової незалежної експертизи побутової техніки згідно п.1.13 " Інструкцій про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень" з подальшим розглядом справи в суді ( якщо ви все ж таки будете наполягати на те, що саме я силою думки або ще якимсь чином змінила діаметри заглушки або отвору в ємності).
2. Згідно закону України про Захист прав споживачів, а також умов які прописані на вашому сайті в розділі - Повернення та обмін - що є не чим іншим, як витягом з цього закону - скористатись своїм правом покупця і повернути товар в належному стані і тд. і тп. на протязі прописаних і узаконених 14-ти днів. І ось саме цим правом я і скористаюсь, оскільки даний пароочисник мав стати подарунком ( а дарувати такий непотріб, як з'ясувалось, це принижувати себе і іменинника), тому був мною придбаний в екстреній ситуації інший подарунок.
Далі ..
Мною було написано звернення до вас у минулий понеділок, а відповідь надійшла тільки сьогодні. Крім того на протязі минулого тижня мною і чоловіком було здійснено більше десятка дзвінків, вірніше намагань додзвонитися. Але у вас або всі менеджери зайняті, або немає зв'язку, або ніхто не бере слухавку. Навіть замовлені зворотні дзвінки були без уваги. Проте мені вдалося з різних номерів(це окрема і всім відома причина))) двічі поспілкуватись з менеджером Павлом який жодним чином нічого не вирішує.
Це я до того, що 14 днів продовжуються саме на цей термін.
В заключення, для відсутності непорозумінь - я прошу вас дотриматись умов діючого законодавства щодо правил повернення та обміну товарів. Я бажаю повернути цей пароочисник та отримати сплачені мною кошти у сумі 2049.00 (дві тисячі сорок дев'ять гривень).
—————-
Відповідь була наступна - надайте Акт з НП.
А мені і не потрібен Акт. Я хочу просто повернути товар згідно заявлених 14-ти днів. І тут все спілкування закінчується.
Підсумок - ніколи не купуйте товари в цьому шахрайському магазині!
Висновок - домовляйтесь письмово з продавцем про дозвіл на повну перевірку працездатності у відділенні. Якщо відмовляють - шліть в далеку еротичну подорож. Збережете нерви та гроші.