Гость Украина, Київ Отзыв написан 19 июня, 2018 год214 просмотров
На цих вихідних колега з роботи сестри мала весілля, всією школою скидались на сервіз, обрали на подушці підходящий, але дзвінок неприємно розчарував. 1) - оператор Оксана спілкувалась зі мною російською, хоча я від початку і до кінця розмовляла укр. мовою. Не маю нічого проти російськомовних українців, але ж на роботі ми всі маємо виконувати якісь стандарти, правда? 2) Не відправляють без передоплати, навіть Новою поштою. Сказали, що без передоплати Нова пошта "не турбується про вантажі" і з наложеним платежем і ми отримаєм битий сервіз, і "Подушка" лишиться без грошей... От тільки не врахували, що я є працівник НП. Отже, люди, не ведіться - Новій Пошті наявність або відсутність переодплати до одного місця, це магазин хоче наваритись, і щоб за виникнення проблем ви розбирались самостійно! (відсутня клієнторієнтація, ось як це зветься). P.S. Звісно ж, на провокацію не повелись, оформили замовлення у конкурентів (відомий магазин з зеленим смайликом) - через наложений платіж, все приїхало вчасно і ціле ;)
Достоинства:
Великий вибір, ціни конкурентоздатні
Недостатки:
Обманюють в одному - 99%, що обмануть й в інших речах.
Шановний замовник. За передплатою магазин відправляє тільки крихку посуду. Весь інший товар відправляється без будь-яких обмежень.
Ви як працівник Нової Пошти добре знаєте, якщо вантаж з передплатою прийде пошкоджений (на жаль таке інколи трапляється), то ви тут же на відділенні зможете отримати повну компенсацію за пошкоджений товар. Але якщо, ваше замовлення з післяплатою, то Ви відмовитесь від вантажу і треба буде чекати доки вантаж повернеться назад, щоб відправити Вам його знову.
Також Вам відомо, що замовлення з передплатою коштує Вам значно дешевше, бо не треба оплачувати послуги післяплати і Ви нічим не ризикуєте.
Нам прикро, що не змогли задовільнити Ваші очікування. Але зовсім не зрозуміло в чому Вас обманули.
Сподіваємось, Ви ще станете клієнтом нашого магазину, та будете задоволені)
Интернет-магазин "Подушка" имеет широкий ассортимент постельного белья, посуды и товаров для дома, детских игрушек и одежды, а также сумки и рюкзаки для любого пола и возраста. Мы любим каждого нашего клиента. Именно поэтому мы предлагаем качественные товары от украинского и зарубежного производителя по самым приятным ценам. Также Вы можете прийти... подробнее
Обман - заради чого?? - Отзывы об Интернет магазин Подушка
1) - оператор Оксана спілкувалась зі мною російською, хоча я від початку і до кінця розмовляла укр. мовою. Не маю нічого проти російськомовних українців, але ж на роботі ми всі маємо виконувати якісь стандарти, правда?
2) Не відправляють без передоплати, навіть Новою поштою. Сказали, що без передоплати Нова пошта "не турбується про вантажі" і з наложеним платежем і ми отримаєм битий сервіз, і "Подушка" лишиться без грошей...
От тільки не врахували, що я є працівник НП.
Отже, люди, не ведіться - Новій Пошті наявність або відсутність переодплати до одного місця, це магазин хоче наваритись, і щоб за виникнення проблем ви розбирались самостійно! (відсутня клієнторієнтація, ось як це зветься).
P.S. Звісно ж, на провокацію не повелись, оформили замовлення у конкурентів (відомий магазин з зеленим смайликом) - через наложений платіж, все приїхало вчасно і ціле ;)
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви як працівник Нової Пошти добре знаєте, якщо вантаж з передплатою прийде пошкоджений (на жаль таке інколи трапляється), то ви тут же на відділенні зможете отримати повну компенсацію за пошкоджений товар. Але якщо, ваше замовлення з післяплатою, то Ви відмовитесь від вантажу і треба буде чекати доки вантаж повернеться назад, щоб відправити Вам його знову.
Також Вам відомо, що замовлення з передплатою коштує Вам значно дешевше, бо не треба оплачувати послуги післяплати і Ви нічим не ризикуєте.
Нам прикро, що не змогли задовільнити Ваші очікування. Але зовсім не зрозуміло в чому Вас обманули.
Сподіваємось, Ви ще станете клієнтом нашого магазину, та будете задоволені)