Світлана Ягода Отзыв написан 3 февраля, 2019 год116 просмотров
Зробила замовлення на ліжко 27 жовтня. Мене попередили, що ліжко буде довго робитися, так, як велика загруженість. Максимум до 28 грудня, я погодилась, все норм. В січні питалася де є моє ліжко, сказали, що вже скоро. Я повірила, але так, як пішла вже на роботу, попросила доставити у суботу або неділю ( виходило 2-3 лютого ), бо в інші дні працюю. Відписали, що перекажуть це. За три дні до самої доставки, вони мали зателефонувати і попередити про неї ( мене так на початку консультували ), ніхто не телефонував! Я написала, щоб повернули кошти. А вони навіть не відповідають!!! У продовж усього часу, я рідко получала відповіді, потрібно було часто одне і теж перепитувати!! Ще колись хотіла дозамовити наматрасники, так писала разів три-чотири, раз відписали, щоб я вибрала і оформлять замовлення, але після того пропали і забили, не зважаючи на те, що відправляла фото із запитаннями ще не одноразово! Можливо це і на краще, ще й би за наматрасники заплатила і нічого б не отримала. Поверніть кошти!!!!!!!!
Интернет-магазин Itis основной вид деятельности продажа качественной мебели. В каталоге магазина представлены диваны, кровати, комоды и тумбы, офисная мебель и текстиль.
Ні ліжка, ні повернення коштів не отримала - Отзывы об Интернет-магазин Itis
отзыв
Комментарии к отзыву