Анна Сидорова Украина, Київ Отзыв написан 20 апреля, 2018 год409 просмотров
Звернулась в магазин придбати міжкімнатні двері, мене порадувала, що це складська модель, тобто вона є в наявності. В магазин я зверталась тричі, всі три рази спілкувалась з різними людьми, жоден не сказав, що склад цей знаходить десь у "дупі всесвіту" за 500 км і що доставка платна. приїхав замірщик(безкоштовно), зробив заміри, підтвердив слова продавців, що монтаж вартує 700грн, підписали договір, внесла 80% вартості, за якийсь час зателефонувала з`ясувати де мої двері. Двері були в місті на три дні раніше, та забрати я їх чомусь не могла, мені повідомилии, що у мене не проплачена доставка, я подивилась договір купівлі де таки останнім пунктом у розділі "додаткові комплектації та послуги" була врахована доставка 80 грн, на що я і звернула увага працівника. Мені відповіли, що 80 грн це доставка до Київського складу, а тепер я маю ще сплатит за те, щоб мені привезли з Київського складу, до речі, він від мене знаходиться за 8 км, а вартість доставки 500 грн. порадившись з чоловіком, вирішили забрати зі складу самі. приїхала сплатити за монтаж і раптом вартість монтажа стала 960 грн, замість 700 грн. Двері сподіваюсь забрати на днях, та нікому не раджу працювати з не компетентними та безвідповідальними менеджерами магазину Holz в м. Київі на вул. Костянтинівській 2а. 4 согласны 1 не согласен
Нам дійсно прикро, що склалась неприємна ситуація, коли «хтось щось недоказав або не до кінця зрозумів». Можемо підсумувати ваш відгук наступним чином:
• двері «складської програми» фабрики «Папа Карло» дійсно є виготовленими і знаходяться на складах виробника у м.Харків. Після оформлення замовлення ми організовуємо їх доставку на свій склад у м.Київ, де вони проходять відділ технічного контролю, після чого доставляємо клієнтам за адресою за окремі кошти згідно прайса. Приносимо свої вибачення, якщо менеджер не пояснив це. 80 гривень коштує регіональна доставка виробника м.Харкова до м. Києва на склад постачальника, та не є доставкою до адреси клієнта.
• ціна доставки, так само, як і монтажу, формується згідно прайсу та є цілком прозорою. Під час консультації Вам було озвучено стандартну ціну монтажу. Потім виявилося, що в послуги треба включити ще декілька пунктів, зокрема демонтаж старих дверей. Наскільки нам відомо, рахунок з кінцевою вартістю 960 грн був наданий вам своєчасно.
Але в будь-якому випадку, дуже неприємно, що у вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. І ми вдячні вам за цей відгук, адже він допоможе нам виправитися та стати краще. З персоналом магазину провели бесіду щодо надання клієнтам цілком коректної інформації під час консультації, щоб виключити такі неприємні непорозуміння.
Спасибі, що не залишили відгук без уваги і сподіваюсь, що це не голослівна чемна відписка. Мені теж прикро, бо перше враження було позитивним, ми хотіли і надалі співпрацювати, оскільки щойно звели будинок. Все, що ви розписали зрозуміло, та коли це один працівник, це може бути людський фактор, недосвідченість, забув, а троє - це система. Коли контракт підписано і з`ясовується, що вартість зросла, хтось обмежений в часі, щоб відмовлятися і шукати інші двері, хтось вирішить, що 600 гривень непередбаченої переплати не дуже велика сума і т.д. і т.п., та подібна система отримання коштів називається шахрайство.
Анна, наша мета - це задоволені від покупки клієнти, і це не голослівна відписка. Ми взяли до уваги ваші зауваження та можемо сказати, що ретельно стежимо за тим, щоб мінімізувати вплив людського фактору (хтось щось не доказав і т.і.).
Що стосується останнього вашого зауваження - ніхто вартість після підписання договору не перераховував. Діє цілком прозора система - укладається договір на продукцію, зокрема двері в вашому випаду. На послуги виставляється рахунок, який може буди змінений за умови надання додаткових послуг. До речі, на самому рахунку це вказано. У вашому випадку з'ясувалося, що треба демонтувати старі двері, тому сума була збільшена. Подібна система називаєтся вартість послуг згідно прайсу.
"європейське обслуговування", а натура гнила - Отзывы об Интернет магазин holz.ua
4 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дійсно прикро, що склалась неприємна ситуація, коли «хтось щось недоказав або не до кінця зрозумів». Можемо підсумувати ваш відгук наступним чином:
• двері «складської програми» фабрики «Папа Карло» дійсно є виготовленими і знаходяться на складах виробника у м.Харків. Після оформлення замовлення ми організовуємо їх доставку на свій склад у м.Київ, де вони проходять відділ технічного контролю, після чого доставляємо клієнтам за адресою за окремі кошти згідно прайса. Приносимо свої вибачення, якщо менеджер не пояснив це. 80 гривень коштує регіональна доставка виробника м.Харкова до м. Києва на склад постачальника, та не є доставкою до адреси клієнта.
• ціна доставки, так само, як і монтажу, формується згідно прайсу та є цілком прозорою. Під час консультації Вам було озвучено стандартну ціну монтажу. Потім виявилося, що в послуги треба включити ще декілька пунктів, зокрема демонтаж старих дверей. Наскільки нам відомо, рахунок з кінцевою вартістю 960 грн був наданий вам своєчасно.
Але в будь-якому випадку, дуже неприємно, що у вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. І ми вдячні вам за цей відгук, адже він допоможе нам виправитися та стати краще. З персоналом магазину провели бесіду щодо надання клієнтам цілком коректної інформації під час консультації, щоб виключити такі неприємні непорозуміння.
Що стосується останнього вашого зауваження - ніхто вартість після підписання договору не перераховував. Діє цілком прозора система - укладається договір на продукцію, зокрема двері в вашому випаду. На послуги виставляється рахунок, який може буди змінений за умови надання додаткових послуг. До речі, на самому рахунку це вказано. У вашому випадку з'ясувалося, що треба демонтувати старі двері, тому сума була збільшена. Подібна система називаєтся вартість послуг згідно прайсу.