Интернет-магазин Foroom
Интернет-магазин Foroom - магазин современной бытовой техники, который поразит своим большим ассортиментом товаров. Здесь каждый покупатель смоет найти то, что давно искал и при этом совершать покупки легко и быстро! В магазине представлен исключительно лицензионный товар с полным описание и необходимыми техническими характеристиками. При покупке любой техники в магазине "Foroom"...
подробнее Рейтинг 3.7 из 5 на основании 29 отзывов
www.foroom.com.ua
Перейти на сайт
Техника
Відмовився в зазначений законом термін гарантійного обслуговування.
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Читать отзыв ❌ Не рекомендую магазин FOROOM (foroom.com.ua)
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Натомість пропонує зачекати ще місяць+ (коли вже 3 тижні минуло), поки вони його відправлять в Польщу на ремонт.
повністю ігнорував законну вимогу провести безкоштовний ремонт у 14-денний строк.
Спілкування — на рівні «ми вам нічого не винні», жодної поваги до покупця.
Порушено Закон України "Про захист прав споживачів", подано офіційну скаргу до Держпродспоживслужби. Готую звернення до поліції.
Магазин не несе відповідальності за проданий товар.
Уникайте покупки тут, якщо не хочете проблем!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас виникла проблема з товаром. Ми завжди намагаємось вирішувати подібні ситуації максимально лояльно та з повагою до клієнта.
Після огляду техніки з’ясувалося, що причиною поломки стало накопичення трави в зоні двигуна — під верхньою кришкою, що спричинило потрапляння сторонніх елементів на якір. Це пошкодження виникає, як правило, внаслідок відсутності регулярного очищення косарки під час експлуатації.
Попри це, ми готові здійснити ремонт за власний рахунок. Якщо ви порахуєте за потрібне — зможете повернути техніку після ремонту, але остаточне рішення залишається за вами.
Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, тому завжди відкриті до конструктивного діалогу та допомоги.
Беруть предоплату на товар якого в них немає
Повівся на більш менш нормальні відгуки. Не ведіться, то самі собі пишуть
Інтернет-магазин Foroom - шахраї!
Отже, якщо хочете придбати зіпсований товар, отримати кучу клопотів і неприємностей - то вам в цей шахрайський магазин!
P.S. На сайті магазину мій відгук не опублікували!
Дякуємо за відгук, хоча, на жаль, змушені зазначити, що не можемо знайти жодного замовлення з такими деталями у нашій системі. Ми уважно перевірили інформацію, і схоже, що йдеться про інший магазин. У нас відсутні звернення щодо пральної машини Samsung з вказаною проблематикою та датою покупки.
Можливо, сталася плутанина з назвою магазину або платформою замовлення. Рекомендуємо перевірити ще раз реквізити покупки, щоб звернення потрапило саме до відповідального продавця.
Якщо ж ви все-таки маєте підтвердження, що покупка здійснювалась у нас, просимо зв'язатися через будь-який зручний канал зв’язку, вказавши номер замовлення – ми обов’язково розглянемо ситуацію детально. Показать 1 ответ
Продають пошкоджений товар і не приймають назад!
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його... Читать отзыв Мультипіч philips привіз кур'єр і віддав біля під'їзду дружині, вона з ним розрахувалась за товар і доставку. На Накладній про отримання ми не розписувались, підпис магазину теж відсутній, лише штамп.
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його не приймуть назад.
Тому про відношення магазину до клієнтів висновки не втішні.
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви залишилися незадоволені покупкою.
Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до правил продажу та доставки, покупець зобов'язаний оглянути товар при отриманні. Особливо це стосується техніки та крихких виробів. У випадку виявлення пошкоджень – акт фіксується одразу на місці разом з кур'єром або відмовляються від прийому товару.
На жаль, у вашому випадку підтвердження таких дій відсутнє, тому магазин не може нести відповідальність за пошкодження, які могли виникнути вже після передачі товару. Сам факт передачі та оплати свідчить про прийняття товару у належному стані.
Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо до прозорих умов обслуговування, однак просимо також дотримуватись стандартних процедур при отриманні замовлення.
Купив: Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 (DWST83402-1)
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь... Читать отзыв Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 DWST83402-1
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь по типу, цеж нова пошта що ми можемо зробити... Коли я отримав ящики, то заводської упаковки набуло, їх навіть стрейчем не обмотали, лежали на піддоні накриті картонкою, і притиснуті пакувальною стрічкою щоб не впала. Всі бокси були в пилюці, крім місця де була картинка, чи то НП, чи магазин так надав товар невідомо. Далі виявив, що не вистачає одного з двох органайзерів у верхньому боксі, у двох нижніх присутні вкладиші, як і має бути. Повідомивши магазин про цю ситуацію, мені відповіли що в описі не вказано що в ящиках має щось бути, і на мої фото де я запитую хто поклав два лотки, і один з двох органайзерів ігнорують, і ще раз вказуючи що на офіційних сайтах інформація відсутня. Мої аргументи, що ми не перший комплект замовляємо, що є обзори в ютюбі, і переписка з офіційним представником dewalt , вказуючи що органайзера має бути два, і факт що бокси не запаковані, і вкрасти його могли як на складі, так і НП, виявились не переконливими. Єдине що запропонували це повернути товар, думаю що відправка має бути також за мій рахунок.
Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Щодо доставки: магазин не має впливу на дії чи тарифи сторонніх служб, зокрема «Нової пошти». Тим не менш, ми одразу повідомили вас про ситуацію та намагалися допомогти в межах наших можливостей.
Щодо пакування: товар надходить до нас від виробника у фабричному вигляді. Зовнішній вигляд товару після транспортування, зокрема пил, може бути наслідком умов перевезення.
Щодо комплектації: ми завжди орієнтуємося на опис. Якщо органайзер чи вкладиші не зазначені в ньому як гарантовані елементи, ми не можемо відповідати за відсутність цих частин. Вартість повернення зазвичай несе покупець, якщо товар відповідає опису.
Не рекомендую!
Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот... Читать отзыв Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот і почалась довга історія з сервісним відділом FoRoom.
Я спілкувалась з Сергієм з сервісу з 16.12.2024 по 26.02.2025 (2,5 місяці!). Спочатку вони відмовились робити повернення із-за ідентифікації сколу на поверхні баку для води (що є маячня), далі забрали пилосос на ремонт. Спочатку сказали, що пилосос працює, коли я попроосила відео-доказ, Сергій сказав, що пилосос все-таки не працює і проблема з блоком живлення. Надалі я дзвонила в магазин до Сергія дуже багато разів (50 разів можливо), щоб вибити повернення відремонтованого пилососа, жодного разу він мені не перетелефонував, хоча обіцяв. Причини ремонту пилососа 2 місяці були різні: довго аналізують в чому причина, чекають блок живлення, тестують, адже пилосос заряджається довше, ніж потрібно, експедитор забирає тижнями пилосос з сервісу, відправка пилососа зайняла календарний тиждень.
Нарешті 27.02.2025 я забираю пилосос з НП від ФОП Каліновський Сергій Леонідович, напевно, той самий Сергій. Ставлю пилосос на заряд і він знов не заряджається - ідентична проблема. Оглянувши пилосос, я бачу, що його навіть не розкручували і НЕ РЕМОНТУВАЛИ! Вони просто тримали у себе пилосос 2,5 місяці і Сергій кожного дня обманював мене по телефону! Були червоні прапорці під час спілкування з Сергієм. Він казав: якщо що, то Ви звертайтесь в офіційний сервіс Xiaomi, коли пилосос ще був у них на ремонті.
Я звертаюсь в Держпродспоживслужбу і буду через державні служби повертати гроші за пилосос.
Покупка пральной машини хаер
Миючий пилосос Philips Aqua Plus XC8349/01
Далі 9 грудня зі мною звязались і сказали, що пилосос буде не раніше четверга. Після довгих намагань дозвонитися, мене запевнили що він буде вчасно. На наступний день мені ніхто не передзвонив і не дав контакт курера. Врешті в 17.00 я відмінив замовлення, тому що менеджер сказав, що доставки не буду, порушуючи умови на які я пішов. Буду доповнювати відгук, якщо вони не повернуть кошти. Прошу Hotline прийняти відповдіні міри щодо магазину, тому що вони вводять в оману клієнтів і дарма витрачають час!
Впарюють неякісний товар
), модель гірша і практично не робоча.
Прибрав всі сліди використання - непомітив кілька маленький плямок від комах , які легко прибрати серветкою. Придерлися і відмовилися забирати товар на пошті. Втратив купу грушей на доставку.
торгують товаром неналежної якості
Невідповідність ціни
Будьте обережні!!!
випадку не замовляв би. Попросили 10% скинути на одну з
3 особистих карток працівників. Прийшла доставка в жахливому пакуванні, залишок оплати вже провів на IBAN.
Розгорнувши витяжку при нормальному освітленні зробив висновок що колір взагалі... Читать отзыв Купив витяжку золотого кольору, при замовленні запитав чи можу я повернути витяжку у разі якщо колір буде не відповідати візуалізації, відповіли що так, в інакшому
випадку не замовляв би. Попросили 10% скинути на одну з
3 особистих карток працівників. Прийшла доставка в жахливому пакуванні, залишок оплати вже провів на IBAN.
Розгорнувши витяжку при нормальному освітленні зробив висновок що колір взагалі не відповідає візуалізації, звернувся з поверненням або обміном на менш ризикований колір, працівники почали тягнути час, так як чудово розуміють що за законом, протягом 14 днів я можу повернути цей товар. Через сотий зізвон
стикнувся з головним менеджером Антоном, що
відмовився повертати та обмінювати товар!!! Бережіть свої гроші!
Жахливий сервіс, відсутність адекватної комунікації .
Категорично не раджу цей магазин!
Не рекомендую! Долгая доставка и куча потраченных нервов
Почти полтора месяца меня кормят завтраками, то до конца недели привезём, то в начале следующей.
К сожалению плита покупается на арендованную квартиру и хозяева установили сумму на покупку плиты и сроки ее установки, и теперь нашей семье приходиться краснеть перед ними и объяснять что нас подвёл магазин. Слава богу что заказ был сделан с оплатой при доставке. Не рекомендую!!
Товар за большие деньги не соответствует описанию.
Ковш Tefal Ingenio Emotion L9253074,заказ №FY89APH
Претензии по качеству товара магазин не принимает.
Не советую покупать в этом магазине.
Шахраї дурять людей
Ви помилилися відгуком. Так як ми полички на кухню не продаємо.
Також ви не зазначили номер вашого замовлення який мав би свідчити про вашу реальну покупку.
Буде прохання виправити відгук, або видалити цей відгук.
Дякуємо за розуміння
Обманюють людей
Невідповідність ціни на сайті, брехня менеджерів
Дякуємо за довіру нашому інтернет-магазину.
Ваш відгук дуже важливий для нас.
Ви вже писали також відгук на ресурсі Hotline.ua. Ваш відгук ми взяли на контроль. Зробили все щоб вирішити вашу проблему, і щоб ви залишились задоволені.
Хочемо вкотре принести вибачення за створені незручності. Ми завжди готові відповідати за наші помилки, та виправляти їх.
Дякую за ваше розуміння. Надіємось ми змогли реалізувати себе у ваших очах.
Вам завжди будуть раді в інтернет магазині FoRoom.com.ua.
Хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому.
Спокійного і вдалого вам дня.
З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua
Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom
Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини.
Менеджер (чи власник магазину)... Читать отзыв Інтернет-магазин Foroom, Київ, Берковецька, 6
Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини.
Менеджер (чи власник магазину) грубо звинуватив нас, хоча ми нічого не чіпали, ще заплатили 525 грн. щоб занесли у квартиру. Так ми винні у тому що не перевернули нову плиту догори, не відкрутили нижню передню панель (теж пошкоджену) і не роздивились все з ліхтарем!
Також дівчина оператор зробила помилку при оформлені замовлення і доставка затрималась поки самі з ними не зв'язались. Також погодились викликати майстра для підключення через магазин, але потім виявилось що і цього немає! Потім їх служба доставки перенесла час на пізніший.
І все це задоволення обійшлося у 8525 грн.
foroom це циганський магазин
Через день сварки з ними нарешті змінили на мій номер, заходжу в додаток Нової пошти і жах - в мене стоїть наложка! Ще напротязі дня після моїх перепалок та суперечок із ними зняли післяоплату і я забрав своє замовлення, в якому були "ліві"... Читать отзыв Купляв в них телевізор LG, заплатив предоплату 100%, товар відправили від свого постачальника, номер вказали не мій.
Через день сварки з ними нарешті змінили на мій номер, заходжу в додаток Нової пошти і жах - в мене стоїть наложка! Ще напротязі дня після моїх перепалок та суперечок із ними зняли післяоплату і я забрав своє замовлення, в якому були "ліві" не мої гарантійки на стіл та картку пам'яті, а свій талон я і досі від них чекаю! Розмовляв з їхнім керівником чи власником, він на стороні своїх підлеглих, тому вкрай не рекомендую цей магазин, там працюють невідповідальні та байдужі особи!
Ніколи не раджу мати справу з даним магазином
Не рекомендую. Марна трата часу.
5 тижнів не могли відправити товар, а потім запропонували купити його вдвічі дорожче.
Тепер про ситуацію: зробив замовлення 04.07.2022, монітор MSI Optix MAG274QRF-QD за ціною 13086 грн. В той же день вніс передплату, щоб зафіксувати ціну. Попередили, що монітор буде доставлено протягом 10-14 днів.
Коли минули зазначені 14 днів, зателефонували, повідомили, що поставки... Читать отзыв Я наполегливо вас закликаю: НЕ КУПУЙТЕ В ЦЬОМУ МАГАЗИНІ, ЦЕ ВІДВЕРТІ ШАХРАЇ. Для них заробляння грошей важливіше за свою репутацію.
Тепер про ситуацію: зробив замовлення 04.07.2022, монітор MSI Optix MAG274QRF-QD за ціною 13086 грн. В той же день вніс передплату, щоб зафіксувати ціну. Попередили, що монітор буде доставлено протягом 10-14 днів.
Коли минули зазначені 14 днів, зателефонували, повідомили, що поставки монітору затримаються. З того моменту я їм телефонував щотижня по декілька раз і задавав питання, коли буде монітор, та чи буде на нього зафіксовану ту ціну, за якою я монітор замовив і вніс передплату. Мені щоразу клялись божились, що скоро монітор буде і ціна буде та ж сама. І так продовжувалось 5 ТИЖНІВ. 11.08 вони зателефонували і сказали, що за цією ціною вони продати монітор не можуть, а можуть лише майже вдвічі дорожче (23000 грн+). Я б ще зрозумів, якби товару взагалі не було б, або минуло максимум тиждень. Але коли товар є в наявності, просто магазину хочеться "зрубити побільше бабла", замість того, щоб виконувати обіцянки - це низько і жалюгідно. Добре, що хоч завдаток повернули, що мене здивувало на фоні всієї ситуації.
Весь цей час ріс курс доллара, росли ціни на монітори. За ці 5 тижнів ціни на монітори і техніку в цілому виросли майже вдвічі. Якщо ви хочете потрапити в ту ж ситуацію, що і я, втратити купу часу і грошей - можете фінансувати цих шахраїв. Але якщо у вас є хоча б трохи самоповаги - виберіть магазин, для якого репутація і повага до клієнта - не пусте слово.
Почитайте коментарі від інших людей, і побачите, що вони роблять так завжди і постійно. Рекомендую лайкати такі відгуки, щоб той, хто відсортує відгуки"за корисністю", зразу бачив, з яким магазином він має справу. Також, повідомляйте своїм друзям, які не дай Бог вирішать щось замовити в цих шахраїв.
Відправили побиту пральну машину
Магазин відправив побитий товар і умив руки!!! За правилами Нової Пошти нам не дозволили перевірити товар під заводською упаковкою, а видимі частини були цілі. Після плати побачили пошкодження, магазин просто зробив винними нас і все. У нової пошти є фото, що товар відправлявся з пошкодженим пінопластом. Нікому не рекомендую цей магазин і не бажаю пережити такі... Читать отзыв
Магазин відправив побитий товар і умив руки!!! За правилами Нової Пошти нам не дозволили перевірити товар під заводською упаковкою, а видимі частини були цілі. Після плати побачили пошкодження, магазин просто зробив винними нас і все. У нової пошти є фото, що товар відправлявся з пошкодженим пінопластом. Нікому не рекомендую цей магазин і не бажаю пережити такі емоції, як ми!!!! Це найгірший в світі магазин!!!!
Відправляють бракований товар
Обговорили всі деталі з менеджером, оплатила товар 100%. Прийшов весь побитий товар. Відмовились повертати кошти. Ні в якому разі не замовляти нічого у цьому магазині. Просто дурять!
Про самовывоз
Безвідповідальне відношення до клієнтів
Да все ок, извините не получилось