Интернет-магазин Foroom отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
Магазин современной бытовой техники
Интернет-магазин Foroom
3.7 5
29 отзывов / 2739 просмотров
Результаты отзывов

Відмовився в зазначений законом термін гарантійного обслуговування.

Кирилл Матвеев Кирилл Матвеев 24 июля, 2025 год
❌ Не рекомендую магазин FOROOM (foroom.com.ua)
Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.
Замість гарантійного ремонту магазин:
відмовився виконувати зобов’язання за законом,
запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Читать отзыв
❌ Не рекомендую магазин FOROOM (foroom.com.ua)

Придбав тут електричну газонокосарку Makita ELM3320 у липні 2024 року. Після кількох використань (одне літо, декілька разів на місяць) товар вийшов з ладу — не вмикається.

Замість гарантійного ремонту магазин:

відмовився виконувати зобов’язання за законом,

запропонував просто повернути несправну техніку без заміни та без грошей (!) або розділити ціну мотора навпіл зі мною. 😁
Натомість пропонує зачекати ще місяць+ (коли вже 3 тижні минуло), поки вони його відправлять в Польщу на ремонт.

повністю ігнорував законну вимогу провести безкоштовний ремонт у 14-денний строк.


Спілкування — на рівні «ми вам нічого не винні», жодної поваги до покупця.
Порушено Закон України "Про захист прав споживачів", подано офіційну скаргу до Держпродспоживслужби. Готую звернення до поліції.

Магазин не несе відповідальності за проданий товар.
Уникайте покупки тут, якщо не хочете проблем! Интернет-магазин Foroom - Відмовився в зазначений законом термін гарантійного обслуговування.
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас виникла проблема з товаром. Ми завжди намагаємось вирішувати подібні ситуації максимально лояльно та з повагою до клієнта.
Після огляду техніки з’ясувалося, що причиною поломки стало накопичення трави в зоні двигуна — під верхньою кришкою, що спричинило потрапляння сторонніх елементів на якір. Це пошкодження виникає, як правило, внаслідок відсутності регулярного очищення косарки під час експлуатації.
Попри це, ми готові здійснити ремонт за власний рахунок. Якщо ви порахуєте за потрібне — зможете повернути техніку після ремонту, але остаточне рішення залишається за вами.
Нам важливо, щоб ви залишилися задоволені сервісом, тому завжди відкриті до конструктивного діалогу та допомоги. Интернет-магазин Foroom -
Показать 1 ответ

Беруть предоплату на товар якого в них немає

Дмитрий Дмитрий 28 июня, 2025 год
Взяли повну предоплату обіцяли відправити на наступний день. Невідправили і не передзвонили. На наступний день обіцяли віправити сьогоні ж і так само не відправили і не пердзвонили. Потім сказали що віправка буде вже на наступному тижні.
Повівся на більш менш нормальні відгуки. Не ведіться, то самі собі пишуть

Інтернет-магазин Foroom - шахраї!

Тетяна Тетяна 29 мая, 2025 год
Мали необережність 10.04.2025 придбати в цьому горе-магазині пральну машину Samsung. Під час першого запуску машина не запрацювала - відмовилась набирати воду. Після діагностики майстра зі сервісного центру висновок - обрив проводів і потрібна їх заміна. У НОВІЙ пральній машині! Звичайно, від ремонту ми відмовились і звернулись з проханням повернути кошти і забрати неробочий товар назад. Кошти повернули, але ... Але... Читать отзыв Мали необережність 10.04.2025 придбати в цьому горе-магазині пральну машину Samsung. Під час першого запуску машина не запрацювала - відмовилась набирати воду. Після діагностики майстра зі сервісного центру висновок - обрив проводів і потрібна їх заміна. У НОВІЙ пральній машині! Звичайно, від ремонту ми відмовились і звернулись з проханням повернути кошти і забрати неробочий товар назад. Кошти повернули, але ... Але цей металобрухт вже майже два місяці зберігається в нашій квартирі. Згідно статті №8 Закону України «Про захист прав споживачів» доставка товарів вагою понад 5 кг здійснюється за рахунок продавця. Магазин відмовляється забрати пральну машину на утилізацію. Спочатку менеджер магазину видумував різні відмовки, а потім взагалі перестав виходити на зв'язок.
Отже, якщо хочете придбати зіпсований товар, отримати кучу клопотів і неприємностей - то вам в цей шахрайський магазин!
P.S. На сайті магазину мій відгук не опублікували!
Достоинства:
  1. Відсутні!
Недостатки:
  1. Уся діяльність цього магазину!
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, хоча, на жаль, змушені зазначити, що не можемо знайти жодного замовлення з такими деталями у нашій системі. Ми уважно перевірили інформацію, і схоже, що йдеться про інший магазин. У нас відсутні звернення щодо пральної машини Samsung з вказаною проблематикою та датою покупки.
Можливо, сталася плутанина з назвою магазину або платформою замовлення. Рекомендуємо перевірити ще раз реквізити покупки, щоб звернення потрапило саме до відповідального продавця.
Якщо ж ви все-таки маєте підтвердження, що покупка здійснювалась у нас, просимо зв'язатися через будь-який зручний канал зв’язку, вказавши номер замовлення – ми обов’язково розглянемо ситуацію детально.
Показать 1 ответ

Продають пошкоджений товар і не приймають назад!

Мультипіч philips привіз кур'єр і віддав біля під'їзду дружині, вона з ним розрахувалась за товар і доставку. На Накладній про отримання ми не розписувались, підпис магазину теж відсутній, лише штамп.
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його... Читать отзыв
Мультипіч philips привіз кур'єр і віддав біля під'їзду дружині, вона з ним розрахувалась за товар і доставку. На Накладній про отримання ми не розписувались, підпис магазину теж відсутній, лише штамп.
Після розпаковка вдома, товар виявився пошкодженим(Миколи по всій мультиплексі).
Зв'язались з магазином за 10 хв.після покупки щоб повернути, але нам почали розповідати, що товар перевіряється при розпаковці і вони його не приймуть назад.
Тому про відношення магазину до клієнтів висновки не втішні.
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук. Нам прикро, що ви залишилися незадоволені покупкою.
Хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до правил продажу та доставки, покупець зобов'язаний оглянути товар при отриманні. Особливо це стосується техніки та крихких виробів. У випадку виявлення пошкоджень – акт фіксується одразу на місці разом з кур'єром або відмовляються від прийому товару.
На жаль, у вашому випадку підтвердження таких дій відсутнє, тому магазин не може нести відповідальність за пошкодження, які могли виникнути вже після передачі товару. Сам факт передачі та оплати свідчить про прийняття товару у належному стані.

Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо до прозорих умов обслуговування, однак просимо також дотримуватись стандартних процедур при отриманні замовлення.

Купив: Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 (DWST83402-1)

Терехов Євген Терехов Євген 6 мая, 2025 год
Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 DWST83402-1
Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь... Читать отзыв
Комплект ящиків DeWalt TOUGHSYSTEM 2.0 DWST83402-1

Замовив ящики, надіслали вчасно, але спочатку виникли проблеми з новою поштою, в процесі доставки вартість зросла вдвічі до 1000грн, як я з'ясував по причині того що товар було розміщено на піддон. Сперичався з НП, і вони зробили ціну доставки яка була на початку. Спершу про ситуацію з доставкою повідомив магазин, від них була відповідь по типу, цеж нова пошта що ми можемо зробити... Коли я отримав ящики, то заводської упаковки набуло, їх навіть стрейчем не обмотали, лежали на піддоні накриті картонкою, і притиснуті пакувальною стрічкою щоб не впала. Всі бокси були в пилюці, крім місця де була картинка, чи то НП, чи магазин так надав товар невідомо. Далі виявив, що не вистачає одного з двох органайзерів у верхньому боксі, у двох нижніх присутні вкладиші, як і має бути. Повідомивши магазин про цю ситуацію, мені відповіли що в описі не вказано що в ящиках має щось бути, і на мої фото де я запитую хто поклав два лотки, і один з двох органайзерів ігнорують, і ще раз вказуючи що на офіційних сайтах інформація відсутня. Мої аргументи, що ми не перший комплект замовляємо, що є обзори в ютюбі, і переписка з офіційним представником dewalt , вказуючи що органайзера має бути два, і факт що бокси не запаковані, і вкрасти його могли як на складі, так і НП, виявились не переконливими. Єдине що запропонували це повернути товар, думаю що відправка має бути також за мій рахунок.
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук. Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Щодо доставки: магазин не має впливу на дії чи тарифи сторонніх служб, зокрема «Нової пошти». Тим не менш, ми одразу повідомили вас про ситуацію та намагалися допомогти в межах наших можливостей.
Щодо пакування: товар надходить до нас від виробника у фабричному вигляді. Зовнішній вигляд товару після транспортування, зокрема пил, може бути наслідком умов перевезення.
Щодо комплектації: ми завжди орієнтуємося на опис. Якщо органайзер чи вкладиші не зазначені в ньому як гарантовані елементи, ми не можемо відповідати за відсутність цих частин. Вартість повернення зазвичай несе покупець, якщо товар відповідає опису.

Не рекомендую!

Едуард Петраков Едуард Петраков 22 марта, 2025 год
Не виконали замовлення, не запропонували варіанти вирішення та навіть не вибачилися, жахливий сервіс. Замовлення 86038
Доброго дня, Eдуарде! Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. Ми цінуємо кожного клієнта та прагнемо якісного сервісу. Наш менеджер зв’яжеться з нами, щоб ми могли розібратися в ситуації та знайти рішення. Вибачте за можливі незручності Показать 1 ответ

Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!

Katerina Katerina 1 марта, 2025 год
Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.
Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот... Читать отзыв
Будьте обережні, купуючи в FoRoom! Вас обманять!
9.12.2024 я придбала в робот-пилоос RoboRock S8 White. Документи від FoRoom прийшли окремо від товару від ФОП Мартинюк Тетяна Миколаївна.

Робот-пилосос виявився неробочим - не заряджається. FoRoom по телефону намагались затримати процес повернення роботу, аргументуючи, що вони поговорять з сервісом і можливо ті нададуть рекомендації як його запустити. 15.12.2024 я все-таки повернула робот і почалась довга історія з сервісним відділом FoRoom.

Я спілкувалась з Сергієм з сервісу з 16.12.2024 по 26.02.2025 (2,5 місяці!). Спочатку вони відмовились робити повернення із-за ідентифікації сколу на поверхні баку для води (що є маячня), далі забрали пилосос на ремонт. Спочатку сказали, що пилосос працює, коли я попроосила відео-доказ, Сергій сказав, що пилосос все-таки не працює і проблема з блоком живлення. Надалі я дзвонила в магазин до Сергія дуже багато разів (50 разів можливо), щоб вибити повернення відремонтованого пилососа, жодного разу він мені не перетелефонував, хоча обіцяв. Причини ремонту пилососа 2 місяці були різні: довго аналізують в чому причина, чекають блок живлення, тестують, адже пилосос заряджається довше, ніж потрібно, експедитор забирає тижнями пилосос з сервісу, відправка пилососа зайняла календарний тиждень.

Нарешті 27.02.2025 я забираю пилосос з НП від ФОП Каліновський Сергій Леонідович, напевно, той самий Сергій. Ставлю пилосос на заряд і він знов не заряджається - ідентична проблема. Оглянувши пилосос, я бачу, що його навіть не розкручували і НЕ РЕМОНТУВАЛИ! Вони просто тримали у себе пилосос 2,5 місяці і Сергій кожного дня обманював мене по телефону! Були червоні прапорці під час спілкування з Сергієм. Він казав: якщо що, то Ви звертайтесь в офіційний сервіс Xiaomi, коли пилосос ще був у них на ремонті.

Я звертаюсь в Держпродспоживслужбу і буду через державні служби повертати гроші за пилосос.

Покупка пральной машини хаер

Юрий Хамаза Юрий Хамаза 3 февраля, 2025 год
Машинку не відправляють оказалось нема в Галичини хотя задаток взяли не рекомендую нікому обіцяли завтра повернути
Вітаємо, Юрій! Вкажіть, будь ласка, Ваш номер замовлення, щоб ми могли більш детально розібратись в ситуації та надати зворотній зв"язок.

Миючий пилосос Philips Aqua Plus XC8349/01

Andrew DeFrancesco Andrew DeFrancesco 10 декабря, 2024 год
Купив пилосос оплатою частинами 30 листопада. Домовились про доставку на вівторок 3 грудня. 1 грудня мене набрав менеджер і почав розповідати казки, що разом зі мною хтось ще придбав пилосос і мені потрібно чекати 10 робочих днів або платити на 600грн більше, щоб отримати його в четверг 5 грудня. Я вирішив почекати, далі мене набрав менеджер в пятницю 6 грудня... Читать отзыв Купив пилосос оплатою частинами 30 листопада. Домовились про доставку на вівторок 3 грудня. 1 грудня мене набрав менеджер і почав розповідати казки, що разом зі мною хтось ще придбав пилосос і мені потрібно чекати 10 робочих днів або платити на 600грн більше, щоб отримати його в четверг 5 грудня. Я вирішив почекати, далі мене набрав менеджер в пятницю 6 грудня і запропонував доставити в вівторок 10 грудня за тим же умовами +600 грн.
Далі 9 грудня зі мною звязались і сказали, що пилосос буде не раніше четверга. Після довгих намагань дозвонитися, мене запевнили що він буде вчасно. На наступний день мені ніхто не передзвонив і не дав контакт курера. Врешті в 17.00 я відмінив замовлення, тому що менеджер сказав, що доставки не буду, порушуючи умови на які я пішов. Буду доповнювати відгук, якщо вони не повернуть кошти. Прошу Hotline прийняти відповдіні міри щодо магазину, тому що вони вводять в оману клієнтів і дарма витрачають час! Интернет-магазин Foroom - Миючий пилосос Philips Aqua Plus XC8349/01
Достоинства:
  1. не має
Недостатки:
  1. не відповідність ціни, нема в наявності, нема відвантаження товару, не справжні відповідність умов оплати

Впарюють неякісний товар

Віктор Віктор 24 июля, 2024 год
Вмовляють взяти іншу модель замість потрібної мотивувавши довгою доставкою з Польщі
), модель гірша і практично не робоча.
Прибрав всі сліди використання - непомітив кілька маленький плямок від комах , які легко прибрати серветкою. Придерлися і відмовилися забирати товар на пошті. Втратив купу грушей на доставку.
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. впарюють гірший товар, відмовляються від повернення
Доброго дня, Віктор! Ви самостійно обрали модель із двух запропонованих менеджером варіантів. При уточненні менеджер повідомив, що виробник зазаначає дію у радіусі до 100 кв м. також обрана Вами можель була дешевшою майже на 300 грн. Що до повернення товару - товар який вже був у використанні, та має сліди експлуатації обміну чи поверненню не пвдлягає. Надаємо фото стану товару який Ви надіслали до магазину для оформлення повернення, а також факт підтвердження Ваших слів про його використання. Интернет-магазин Foroom - Интернет-магазин Foroom - Интернет-магазин Foroom - Показать 1 ответ

торгують товаром неналежної якості

Сергій Сергій 18 июля, 2024 год
Придбав EcoFlow RIVER 2 Max на сайті https://foroom.com.ua. Але після отримання був дуже здивований, на коробці большими літерами написано що акумулятор LI-ION замість LiFePO , магазин забирати товар та повертати кошти відмовивися. Не рекомндую по-перше цей магазин, по друге будьте дуже уважні щодо цих зарядних станцій, дивится що пише виробник на коробці, я так розумію що завозять з різними акумуляторами.
Доброго дня, Сергій! Нам прикро, що ситуація з Вашим замовлення склалась саме так. Протягом 14 днів можна повернути або ж обміняти товар, який не був у використанні. Станція потрапила до нас з явними слідами експлуатації, потертостями, а такий товар, обіміну чи поверненню не підлягає.

Невідповідність ціни

Лілія Лілія 24 июня, 2024 год
04.06. замовили зарядну станцію Anker 757 PowerHouseс. Ціна на станцію була 33800грн. Внесли предоплату 3000грн. Продавець сказав що станцію треба буде чекати до 10ти днів, ми погодились. Декілька разів перепитали продавця, чи фіксується ціна, бо за 10 днів можу багато чього змінитися. Нам відповіли, що так як ми внесли предоплату то ціна фіксуеться!!! Пройшло 10 днів, нам так ніхно і... Читать отзыв 04.06. замовили зарядну станцію Anker 757 PowerHouseс. Ціна на станцію була 33800грн. Внесли предоплату 3000грн. Продавець сказав що станцію треба буде чекати до 10ти днів, ми погодились. Декілька разів перепитали продавця, чи фіксується ціна, бо за 10 днів можу багато чього змінитися. Нам відповіли, що так як ми внесли предоплату то ціна фіксуеться!!! Пройшло 10 днів, нам так ніхно і не подзвонив. Ми почали дзвонити їм самі, але нам постійно казали, що продавець, який приймав наше замовлення, зараз зайнятий і він нам передзвоне (ніхно так і не передзвонив) З 3-4 спроби, ми всеж таки попали на продавця, який приймав наше замовлення і він сказав, що цих зарядних станцій немає в наявності і ми можемо придбати іншу за 45000грн. Ми відмовились. Через день нам повернули гроші і що я бачу, станція яку ми замовляли, знову є на сайті, але ціна на неї 55 000грн. Ось чому нам її не захотіли продавати. Ми розуміли, що через високий попит ціна може піти в гору, тому і питали, чи фіксуеться ціна!!!

Будьте обережні!!!

Kyrylo Kyrylo 19 июня, 2024 год
Купив витяжку золотого кольору, при замовленні запитав чи можу я повернути витяжку у разі якщо колір буде не відповідати візуалізації, відповіли що так, в інакшому
випадку не замовляв би. Попросили 10% скинути на одну з
3 особистих карток працівників. Прийшла доставка в жахливому пакуванні, залишок оплати вже провів на IBAN.
Розгорнувши витяжку при нормальному освітленні зробив висновок що колір взагалі... Читать отзыв
Купив витяжку золотого кольору, при замовленні запитав чи можу я повернути витяжку у разі якщо колір буде не відповідати візуалізації, відповіли що так, в інакшому
випадку не замовляв би. Попросили 10% скинути на одну з
3 особистих карток працівників. Прийшла доставка в жахливому пакуванні, залишок оплати вже провів на IBAN.
Розгорнувши витяжку при нормальному освітленні зробив висновок що колір взагалі не відповідає візуалізації, звернувся з поверненням або обміном на менш ризикований колір, працівники почали тягнути час, так як чудово розуміють що за законом, протягом 14 днів я можу повернути цей товар. Через сотий зізвон
стикнувся з головним менеджером Антоном, що
відмовився повертати та обмінювати товар!!! Бережіть свої гроші!
Жахливий сервіс, відсутність адекватної комунікації .
Категорично не раджу цей магазин!

Не рекомендую! Долгая доставка и куча потраченных нервов

Юлия Бобко Юлия Бобко 12 июня, 2024 год
9.05.2024 года сделала заказ на плиту, перед тем как делать заказ уточнила у менеджера как долго они будут его доставлять и услышав в ответ что 10-14 дней, я все таки оформила заказ. Сегодня 12.07.2024. плиты до сих пор нет. Звоню им через день, менеджера обещают уточнить информацию и перезвонить, но естественно не перезванивают. Единственный кто смог хоть что то выяснить... Читать отзыв 9.05.2024 года сделала заказ на плиту, перед тем как делать заказ уточнила у менеджера как долго они будут его доставлять и услышав в ответ что 10-14 дней, я все таки оформила заказ. Сегодня 12.07.2024. плиты до сих пор нет. Звоню им через день, менеджера обещают уточнить информацию и перезвонить, но естественно не перезванивают. Единственный кто смог хоть что то выяснить это менеджер Евгений (дайте ему премию), который рассказал что товар везут из ЕС и пообещал доставку на 18.07.2024. Посмотрим правда ли это.
Почти полтора месяца меня кормят завтраками, то до конца недели привезём, то в начале следующей.
К сожалению плита покупается на арендованную квартиру и хозяева установили сумму на покупку плиты и сроки ее установки, и теперь нашей семье приходиться краснеть перед ними и объяснять что нас подвёл магазин. Слава богу что заказ был сделан с оплатой при доставке. Не рекомендую!!

Товар за большие деньги не соответствует описанию.

Vladimir Vladimir 28 сентября, 2023 год
Купил ИБП. Параметры не соответствуют описанию. Впридачу оказался неисправным... И тут началось - отправь на ремонт на деревнб бабушки за свои деньги. Но не прошло еще и недели... Т.е. купил не то,что обещали, потом пробуй ремонтировать неведомо у кого за свои деньги. О возврате можешь забыть. После общения с менеджерами пришлось вызывать скорую...
Достоинства:
  1. Есть такая лавка, которая ворует Ваши деньги.
Недостатки:
  1. Если Вас ограбили, то расслабьтесь и получайте удовольствие...

Ковш Tefal Ingenio Emotion L9253074,заказ №FY89APH

Вячеслав Вячеслав 15 сентября, 2023 год
Магазин скупает уцененный товар с различными повреждениями . а потом продает его как новый качественный. Будьте внимательны при осмотре.
Претензии по качеству товара магазин не принимает.
Не советую покупать в этом магазине.

Шахраї дурять людей

Гость Гость 7 апреля, 2023 год
Купувала полички на кухню. Втюхали фітнес-браслет, я не хотіл його брати, але продавець так наполяга, що довелось погодитись)) Прийшов в порваній коробці (викинула). Не відправила назад бо довелося б відправити і полочки. Думала, що магазин відповідальний. Вийшло зовсім не так. Сенсор не працює, QR код не бачить. Спеціаліст сказав, що він вже був під когось підвязаний. Скидання налаштувань нема. Сказали,... Читать отзыв Купувала полички на кухню. Втюхали фітнес-браслет, я не хотіл його брати, але продавець так наполяга, що довелось погодитись)) Прийшов в порваній коробці (викинула). Не відправила назад бо довелося б відправити і полочки. Думала, що магазин відповідальний. Вийшло зовсім не так. Сенсор не працює, QR код не бачить. Спеціаліст сказав, що він вже був під когось підвязаний. Скидання налаштувань нема. Сказали, що назад не візьмуть так как приймають назад в непошкодженій коробці (а вона вже була порвана, це мабуть схема). Тобто хлам їм не потрібен)) Написала відгук, через 2 хвилини видалили. Ще раз написала, також видалили. Прислали копменсацію 99 грн, обіцяли 100 грн.))))) Процент за мій рахунок.
Доброго дня Гость.
Ви помилилися відгуком. Так як ми полички на кухню не продаємо.
Також ви не зазначили номер вашого замовлення який мав би свідчити про вашу реальну покупку.
Буде прохання виправити відгук, або видалити цей відгук.
Дякуємо за розуміння

Обманюють людей

Volodamokan@gmail.com [email protected] 30 марта, 2023 год
Продають товар не якісний і відмовляються обмінювати, 29.03 була куплена кавоварка після першого включення потекла, обмінювати не збираються на зв'язок не йдуть відправляють в сервісний центр. Цікаво закон про 14днів повернення не дійсний? Не рекомендую цей базар!
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Торгують товаром без гарантії!

Невідповідність ціни на сайті, брехня менеджерів

Світлана Світлана 24 января, 2023 год
Доброго дня, Не рекомендую взагалі, від 1 до 5 - нуль. Замовили холодильник , менеджер Анастасія сказала , що товар необхідно очікувати 1-2 тижні по цій ціні, сказала що замовила і все Ок. Пройшло 2 тижні , менеджер не дзвонить , подзвонила сама. Мені відповіли , що товар їде все добре, чекайте на днях.( Анастасія) Дзвонимо на днях.... Читать отзыв Доброго дня, Не рекомендую взагалі, від 1 до 5 - нуль. Замовили холодильник , менеджер Анастасія сказала , що товар необхідно очікувати 1-2 тижні по цій ціні, сказала що замовила і все Ок. Пройшло 2 тижні , менеджер не дзвонить , подзвонила сама. Мені відповіли , що товар їде все добре, чекайте на днях.( Анастасія) Дзвонимо на днях. Відповідь від іншого менеджера , що назвалась Анастасією : вже є , але ціна на 2 тис.гривень більше , так як завод помилився з ціною. Попросила переключити на начальника відділу продажів чи директора- менеджер скинула трубку. Передзвонила , Анастасія захворіла і її нема на роботі( що це взагалі???). Менеджер погодила ціну замовлення з начальником та сказала , що в силі, по відгрузці передзвонить пізніше.і через 2 години передзвонила: ми не можемо Продати цей товар, бо його немає. Самий неадекватний підхід за всю історію замовлень в інтернет-магазинах . Подбайте про знання технік продажів працівників (Анастасія та її подруга , що представилась її ім’ям )та їх компетенції у продажах , ціноутворенні та відстежуванні термінів поставок та спілкуванні з клієнтами
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. -терміни постачання
  2. -невідповідність ціни
  3. -брехня менеджерів
Доброго дня Світлана
Дякуємо за довіру нашому інтернет-магазину.
Ваш відгук дуже важливий для нас.
Ви вже писали також відгук на ресурсі Hotline.ua. Ваш відгук ми взяли на контроль. Зробили все щоб вирішити вашу проблему, і щоб ви залишились задоволені.
Хочемо вкотре принести вибачення за створені незручності. Ми завжди готові відповідати за наші помилки, та виправляти їх.
Дякую за ваше розуміння. Надіємось ми змогли реалізувати себе у ваших очах.
Вам завжди будуть раді в інтернет магазині FoRoom.com.ua.
Хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому.
Спокійного і вдалого вам дня.
З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua

Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom

username000 username000 29 декабря, 2022 год
Інтернет-магазин Foroom, Київ, Берковецька, 6
Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини.
Менеджер (чи власник магазину)... Читать отзыв
Інтернет-магазин Foroom, Київ, Берковецька, 6
Дуже пошкоджена газова плита знизу всередині. Переносили доставку кілька разів на вечір, коли погано видно. Дивився уважно верх та стінки, все було добре, знизу було темно та блищала упаковка на підлозі. Зранку помітили вм'ятину знизу, коли почали рухати плиту. Виявилось що плита навіть не може рівно стояти, бо має значні вигини.
Менеджер (чи власник магазину) грубо звинуватив нас, хоча ми нічого не чіпали, ще заплатили 525 грн. щоб занесли у квартиру. Так ми винні у тому що не перевернули нову плиту догори, не відкрутили нижню передню панель (теж пошкоджену) і не роздивились все з ліхтарем!
Також дівчина оператор зробила помилку при оформлені замовлення і доставка затрималась поки самі з ними не зв'язались. Також погодились викликати майстра для підключення через магазин, але потім виявилось що і цього немає! Потім їх служба доставки перенесла час на пізніший.
І все це задоволення обійшлося у 8525 грн. Интернет-магазин Foroom - Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom Интернет-магазин Foroom - Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom Интернет-магазин Foroom - Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom Интернет-магазин Foroom - Плита всередині пошкоджена ще й нам нагрубили Foroom
Достоинства:
  1. Наявність, доставка
Недостатки:
  1. Оператори оформлюють замовлення з помилками, не володіють достовірною інформацією про товари і послуги, грубо спілкуються, діють (включаючи службу доставки) наче за шахрайською схемою.
Доброго дня. Ваш відгук дуже важливий для нас. Усім покупцям нашого магазину надається можливість без предоплати оглянути товар , і по можливості увімкнути відразу при доставці. У вашому випадку ми також не обмежили вас у цьому сервісі. Ви товар оглянули і пидписали накладний лист який свідчить про те, що товар який ви отримуєте цілий, і до зовнішнього вигляду товару питань немає. Така сама ситуацію і з перевізниками зовнішній вигляд товару потрібно перевіряти на відділені, при фіксації (камер, співробітників і тп ) Ця можливість надається для того щоб уникнути відповідальності покупця за зовнішній вигляд товару. Коли чітко ситуація буде вказувати на те що покупець товар ще не отримав, а він вже з пошкодженням. Після підпису накладної за зовнішній вигляд товару відповідальність несе виключно споживач. Дякуємо за довіру нашому інтернет-магазину. Хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому. Спокійного і вдалого вам дня. З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua

foroom це циганський магазин

Олексій Олексій 11 декабря, 2022 год
Купляв в них телевізор LG, заплатив предоплату 100%, товар відправили від свого постачальника, номер вказали не мій.
Через день сварки з ними нарешті змінили на мій номер, заходжу в додаток Нової пошти і жах - в мене стоїть наложка! Ще напротязі дня після моїх перепалок та суперечок із ними зняли післяоплату і я забрав своє замовлення, в якому були "ліві"... Читать отзыв
Купляв в них телевізор LG, заплатив предоплату 100%, товар відправили від свого постачальника, номер вказали не мій.
Через день сварки з ними нарешті змінили на мій номер, заходжу в додаток Нової пошти і жах - в мене стоїть наложка! Ще напротязі дня після моїх перепалок та суперечок із ними зняли післяоплату і я забрав своє замовлення, в якому були "ліві" не мої гарантійки на стіл та картку пам'яті, а свій талон я і досі від них чекаю! Розмовляв з їхнім керівником чи власником, він на стороні своїх підлеглих, тому вкрай не рекомендую цей магазин, там працюють невідповідальні та байдужі особи!
Достоинства:
  1. Товар отримав новий, в оригінальній упаковці
Недостатки:
  1. Немає гарантійного талону, товар можуть відправити незрозуміло куди та на кого
Доброго дня Юрій. Дякуємо за довіру нашому інтернет-магазину. Ваш відгук дуже важливий для нас. Насправді хотіли вирішити хочемо і вирішимо існуючу незручність стосовно гарантійного талона, також хочемо надати інформацію що ви вказали 2-ге фото гарантійки яка нам не належить. Ми повністю погоджуємось що спрацювали не профессійно. Однозначно ваш відгук сприяє поліпшенню обслуговування наших покупців в майбутньому. Дякуємо що ви виділили свій особистий час для того щоб зробити наш магазин краще. Вам хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому. Спокійного і вдалого вам дня. З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua

Ніколи не раджу мати справу з даним магазином

Руслан Руслан 27 октября, 2022 год
Не магазин, а жах! Два рази маючи діло з даним, так званим інтернет магазином, два рази проблем. Перший раз очікував близько двох місяців. Цього разу замовив 17.09.22 холодильник разів 5 зідзвонювався, перепитував - запевняли ціна не змінюється і необхідно чекати, але 27.10.22 щось змінилось і мені повідомили, що ціна вже буде нова!!! Тобто на 5'000 (п'ять тисяч грн.) більша. Я... Читать отзыв Не магазин, а жах! Два рази маючи діло з даним, так званим інтернет магазином, два рази проблем. Перший раз очікував близько двох місяців. Цього разу замовив 17.09.22 холодильник разів 5 зідзвонювався, перепитував - запевняли ціна не змінюється і необхідно чекати, але 27.10.22 щось змінилось і мені повідомили, що ціна вже буде нова!!! Тобто на 5'000 (п'ять тисяч грн.) більша. Я не витримав і вже нагрубив. Керівник відділу продаж повідомив, що в них там виникли складнощі і що замовлень в них більше ніж можуть доставити! Ось таке ставлення до клієнта, ось такий "відповідальний" магазин. На той момент був вибір. Але в майбутньому у виборі даного інтернет магазину точно не буде! Робіть висновки з ким маєте справу!!!
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Не чесні, не відповідальні

Не рекомендую. Марна трата часу.

Кіра Кіра 12 октября, 2022 год
На сайті foroom.com.ua було зазначено, що відправка товару 1-3 дні. При оформленні замовлення запевнили, що товар відправлять на наступний день. Здійснила повну передоплату. І ВСЕ.....забудьте - ніякого відправлення товару, ніяких попереджень і пояснень. Вкрай негативне ставлення до клієнта. Дуже шкода.

5 тижнів не могли відправити товар, а потім запропонували купити його вдвічі дорожче.

Yevhen Yevhen 11 августа, 2022 год
Я наполегливо вас закликаю: НЕ КУПУЙТЕ В ЦЬОМУ МАГАЗИНІ, ЦЕ ВІДВЕРТІ ШАХРАЇ. Для них заробляння грошей важливіше за свою репутацію.
Тепер про ситуацію: зробив замовлення 04.07.2022, монітор MSI Optix MAG274QRF-QD за ціною 13086 грн. В той же день вніс передплату, щоб зафіксувати ціну. Попередили, що монітор буде доставлено протягом 10-14 днів.
Коли минули зазначені 14 днів, зателефонували, повідомили, що поставки... Читать отзыв
Я наполегливо вас закликаю: НЕ КУПУЙТЕ В ЦЬОМУ МАГАЗИНІ, ЦЕ ВІДВЕРТІ ШАХРАЇ. Для них заробляння грошей важливіше за свою репутацію.

Тепер про ситуацію: зробив замовлення 04.07.2022, монітор MSI Optix MAG274QRF-QD за ціною 13086 грн. В той же день вніс передплату, щоб зафіксувати ціну. Попередили, що монітор буде доставлено протягом 10-14 днів.
Коли минули зазначені 14 днів, зателефонували, повідомили, що поставки монітору затримаються. З того моменту я їм телефонував щотижня по декілька раз і задавав питання, коли буде монітор, та чи буде на нього зафіксовану ту ціну, за якою я монітор замовив і вніс передплату. Мені щоразу клялись божились, що скоро монітор буде і ціна буде та ж сама. І так продовжувалось 5 ТИЖНІВ. 11.08 вони зателефонували і сказали, що за цією ціною вони продати монітор не можуть, а можуть лише майже вдвічі дорожче (23000 грн+). Я б ще зрозумів, якби товару взагалі не було б, або минуло максимум тиждень. Але коли товар є в наявності, просто магазину хочеться "зрубити побільше бабла", замість того, щоб виконувати обіцянки - це низько і жалюгідно. Добре, що хоч завдаток повернули, що мене здивувало на фоні всієї ситуації.

Весь цей час ріс курс доллара, росли ціни на монітори. За ці 5 тижнів ціни на монітори і техніку в цілому виросли майже вдвічі. Якщо ви хочете потрапити в ту ж ситуацію, що і я, втратити купу часу і грошей - можете фінансувати цих шахраїв. Але якщо у вас є хоча б трохи самоповаги - виберіть магазин, для якого репутація і повага до клієнта - не пусте слово.

Почитайте коментарі від інших людей, і побачите, що вони роблять так завжди і постійно. Рекомендую лайкати такі відгуки, щоб той, хто відсортує відгуки"за корисністю", зразу бачив, з яким магазином він має справу. Також, повідомляйте своїм друзям, які не дай Бог вирішать щось замовити в цих шахраїв.
Доброго дня Вибачте за створені незручності , ми вирішили вам компенсувати суму у співвідношенні росту курсу з моменту вашого замовлення, до моменту коли ми повідомили що цього товару не буде. Сума компенсації становить 1969 грн . Дуже надіємось що максимально справедливо змогли компенсувати створені незручності. Вам завжди будуть раді в інтернет магазині FoRoom.com.ua. Хочемо побажати вам здоров'я, терпіння, мирного неба, вдалих і приємних покупок у майбутньому. Спокійного і вдалого вам дня. З повагою Адміністрація Інтернет-Магазину FoRoom.com.ua

Відправили побиту пральну машину

Олена Олена 10 августа, 2022 год

Магазин відправив побитий товар і умив руки!!! За правилами Нової Пошти нам не дозволили перевірити товар під заводською упаковкою, а видимі частини були цілі. Після плати побачили пошкодження, магазин просто зробив винними нас і все. У нової пошти є фото, що товар відправлявся з пошкодженим пінопластом. Нікому не рекомендую цей магазин і не бажаю пережити такі... Читать отзыв
Интернет-магазин Foroom - Відправили побиту пральну машину Интернет-магазин Foroom - Відправили побиту пральну машину
Магазин відправив побитий товар і умив руки!!! За правилами Нової Пошти нам не дозволили перевірити товар під заводською упаковкою, а видимі частини були цілі. Після плати побачили пошкодження, магазин просто зробив винними нас і все. У нової пошти є фото, що товар відправлявся з пошкодженим пінопластом. Нікому не рекомендую цей магазин і не бажаю пережити такі емоції, як ми!!!! Це найгірший в світі магазин!!!!

Відправляють бракований товар

Гость Гость 18 июля, 2022 год

Обговорили всі деталі з менеджером, оплатила товар 100%. Прийшов весь побитий товар. Відмовились повертати кошти. Ні в якому разі не замовляти нічого у цьому магазині. Просто дурять!
Недостатки:
  1. Не повертають кошти за побитий товар

Про самовывоз

Гость Гость 12 июня, 2022 год
Если захотите получить товар на указанной мобильной точке выдачи (Берковецкая,6) - у менеджера обязательно спросите номер телефона курьера! Иначе может случиться, что скажут приехать в субботу с 8 до 9 утра, никто не перезвонит, подождете 2 часа, в 10 они откроются, и удивленно будут слушать гневную речь...

Безвідповідальне відношення до клієнтів

Гость Гость 24 мая, 2022 год
Заказував тример, сказали, що привезуть на протязі 10 днів потім відправлять, пройшло 14 днів, два рази їм телефонував "кажуть ваш менеджер з вами звяжеться він все знає" Прошло 20 днів менеджер так і не позвонив, 3 раз телефонувати не буду в цю шарагу. Якщо не можете привезти товар так зразу і скажіть. Безтолковий сервіс.
Достоинства:
  1. Дешеві ціни на сайті, в реалі товару не має.
Недостатки:
  1. Не виконують замовлення.

Да все ок, извините не получилось

Гость Гость 24 мая, 2022 год
Заказала товар 20.05 , все понимаю, время такое, вопрос, зачем обещаете, если не сделаете, если не уверены??? Заказала в пятницу, Обещали отправить в понедельник, и тишина , во вторник вечером перезвонила - @извините, не отправили. Вопрос- зачем обещаете, когда вам проговаривают крайние сроки?
Недостатки:
  1. Невыполнение обязательств
Интернет-магазин Foroom
Интернет-магазин Foroom - магазин современной бытовой техники, который поразит своим большим ассортиментом товаров. Здесь каждый покупатель смоет найти то, что давно искал и при этом совершать покупки легко и быстро! В магазине представлен исключительно лицензионный товар с полным описание и необходимыми техническими характеристиками. При покупке любой техники в магазине "Foroom"... подробнее

Рейтинг 3.7 из 5 на основании 29 отзывов
Адрес: Київ, с.Новосілки, вулиця Васильківська, 2А
www.foroom.com.ua
Перейти на сайт
Техника
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5800 отзывов
Телемедиа
Телемедиа

Рейтинг: 2.7
64 отзыва
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
392 отзыва
​Интернет-магазин AgreeMarket
​Интернет-магазин AgreeMarket

Рейтинг: 5
4 отзыва
МІКСЕР.store
МІКСЕР.store

Рейтинг: 5
3 отзыва
Интернет-магазин GIGAMAG
Интернет-магазин GIGAMAG

Рейтинг: 5
3 отзыва
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
Компания «Climat Life»
Компания «Climat Life»

Рейтинг: 5
3 отзыва
Cezar.ua интернет-магазин
Cezar.ua интернет-магазин

Рейтинг: 5
3 отзыва