Интернет-магазин FISHKI.ua отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей
Интернет-магазин FISHKI.ua
2.4 5
94 отзыва / 28606 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Не виплатили зп

Ілона Ілона 28 декабря, 2024 год
Кава смачна та випічка добра , але нещодавно звільнили та прописують штрафи.
По перше ніхто вас офіційно влаштовувати не буде тому зп не офіційна ( ще й дуже мала , не як заявлено)
Другий момент що 1 хв запізнення = 10 грн . Про це повідомили вже після звільнення
Видалили з групп та не хочуть виплатити зп... Читать отзыв
Кава смачна та випічка добра , але нещодавно звільнили та прописують штрафи.
По перше ніхто вас офіційно влаштовувати не буде тому зп не офіційна ( ще й дуже мала , не як заявлено)
Другий момент що 1 хв запізнення = 10 грн . Про це повідомили вже після звільнення
Видалили з групп та не хочуть виплатити зп та стянуть грошові штрафи які законом заборонені.
Менеджер Артур ТТ - 269 не хоче виконувати свої обов'язки та хоча б проінформувати людей які займаються зп про мене.
Так і каже .
Ще момент- хамське відношення керівництва .
За помилки іншої зміни відчитували мене та на мене весь гнів пішов.
Можливо і через це звільнили .
Не раджу , біжить з цього місця.

Дуже гнила компанія

Юрій Юрій 19 ноября, 2024 год
Працював на фішках звільнився і нічого не заплатили компанія дуже гнила не раджу іти працювати туди ,кажуть зп одна а по факту інша і обманюють людей так що перед тим як у них замовляти пробивайте іншу ціну на других сайтах що відповідають цінам

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!

Ольга Ольга 15 мая, 2024 год
Син замовив телефон, оплатив.
Ні телефону, ні коштів.
Ігнор повний.
Совісті немає. Так образливо. Син отримав першу заробітну плату і його так надурили.
Достоинства:
  1. Все один негатив - телефон не відправили, повністю ігнорять.

Не відповідають!

Гость Гость 24 февраля, 2024 год
24.02.2024, замовила телефон, написали що сьогодні ж його і відправлять, але вони не відповідають, поверніть кошти!

Вжодному разі не рекомендую даний магазин!!!

Іннеса Іннеса 21 ноября, 2023 год
Шахраї, які обдираються і дурять людей!!! Гроші за телефон оплатила , ні телефону ні грошей. Суцільний ігнор, на повідомлення не відповідають. Буду звертатися до поліції із заявою про шахрайство.

Смарт годинник дитячий

Ольга Ольга 2 сентября, 2023 год
Купила дитині смарт годинник не працює, продають всі товари браковані. Дурять. На гарячій лінії працюють люди , які взагалі рахувати не вміють. Ще й за налаштування годинника вимагали кошти. Не купайте нічого в цих магазинах чи на сайті фішка.
Доброго дня! Ольга, вибачте, будь ласка, за прикру ситуацію, приносимо вибачення, зробимо все можливе, щоб такі ситуації не повторювалися. Дякуємо за відгук!

відкуг співробітника

Гость Гость 12 августа, 2023 год
У Фішках дурять, не виплачують зарплату, обумувлюючи аж такі затримки політикою компанії. Друзі прошу ні в якому разі не влаштовуватись сюди навіть якщо геть скрута. Один обман і не налаштована робота, адміністрація на місці робить що хоче і цього ніхто не контролює !!! Будьте обережні друзі)negativenegative
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, інформація негайно буде передана керівництву для перевірки, будь ласка, дуже важливо отримати Ваші дані для вирішення саме Вашого питання, якщо можете, зателефонуйте на гарячу лінію нашого інтернет-магазину або напишіть в чат сайту нашому оператору, будемо чекати. Приносимо щирі вибачення за незручності. Показать 1 ответ

Кинули на гроші 5000 грн

Єгорова Юля Єгорова Юля 6 апреля, 2023 год
Заказала телефон вроді все добре скинула що оплатила і мене почали ігнорувати і не відповідати на повідомлення. Немає телефону і не хочуть повертати гроші!!!!!!!
Доброго дня! Юлія, дуже прикро, що з Вами сталася така ситуація, пам'ятаю, як Ви дзвонили до нас на гарачу лінію, на жаль, допомогти повернути Ваші гроші ми не можемо, так як Ви натрапили на злодіїв через Інстаграм, які назвали свою сторінку "Фішка", але ми до них відношення не маємо, на нашому сайті fishki.ua платежі приймаються, виключно, на розрахунковий рахунок IBAN юридичної особи, якщо і траплаються випадки, коли по нашій вині ми не можемо відправити клієнту товар, або гарантійні випадки, то ми повертаємо кошти клієнтам в 100% випадків. До чого така довга відповідь: щоб клієнти зрозуміли, що ми не шахраї, треба бути обережними та через соц.мережі не відправляти кошти на невідомі банківські картки. Рекомендуємо звернутись до поліції з доказами оплати. Вибачте, що не змогли Вам допомогти.

Не працюйте тут ніколи

Гость Гость 17 января, 2023 год
Працював пів року, вічні списання з інвентаризації, після звільнення не виплатили половину зп, ви можете попробувати можливо спершу буде і не погано, але це не коштує тих зусиль, не працюйте тут.
Добридень! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Дуже погано

Олена Олена 8 января, 2023 год
Як бачу майже одні негативні відкуки про магазин. Ну, що ж, хай і мій відгук буде в цій колекції.
05.01. в магазині мені запропонували поклеїти захисну плівку на телефон. Сума була озвучена 650 грн. Я погодилась. Поклеївши плівку, продавець мені видав чек та антивірусник у вигляді картки, сказав, що він іде в подарунок. І його можна самостійно встановити на телефон... Читать отзыв
Як бачу майже одні негативні відкуки про магазин. Ну, що ж, хай і мій відгук буде в цій колекції.
05.01. в магазині мені запропонували поклеїти захисну плівку на телефон. Сума була озвучена 650 грн. Я погодилась. Поклеївши плівку, продавець мені видав чек та антивірусник у вигляді картки, сказав, що він іде в подарунок. І його можна самостійно встановити на телефон собі або своїм близьким.
Я вийшла з магазину, подивилась чек, але там було все по іншому.
Захисна плівка 249 грн і антивірусник за 400 грн. Я була здивована і повернулась в магазин. Сказала продавцю, що я не згодна з цим і не хочу платити за антивірусник. На що продавець відповів, що оплативши антивірусник, ви сплачуєте за роботу поклейки плівки. Я була шокована- плівка коштує 249 грн, а робота 400 грн. Це взагалі як? Що за ціни? І чому в чеку не можна вказати тоді поклейка плівки, а треба пробивати антивірусник? Продавець так і не повернув мені гроші, сказав, що це неможливо. Я зателефонувала на гарячу лінію, мені сказали підійти в магазин, гроші повернуть, але тільки 200 грн. Прийшла до магазину, але продавець сказала, що чек не відкривається і ми вам зателефонуємо і повернемо кошти пізніше. Интернет магазин FISHKI.ua - Дуже погано Але так ніхто і не передзвонив....
Тому вирішила звернутися письмово зі зверненням до керівника магазину, щоб роз'яснили дану ситуацію.
А також у спілку захисту прав споживачів.
Сподіваюсь отримаю відповідь найближчим часом. А даний магазин не рекомендую взагалі
Доброго дня, Олена! Просимо вибачення за затримку з відповіддю на Ваш відгук, по технічним причинам не змогли відразу відповісти. Питання було вирішено незабаром. Гроші повернули Вам на рахунок.

Кинули на гроші. Майже 4000 грн - в трубу

Юлія Юлія 8 ноября, 2022 год
Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав,... Читать отзыв Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав, а не піднімався. Спробувала з різними блоками зарядними, які в мене були - не допомагало. Пішла з ним в найближчу точку, де продають зарядні прострої і іншу техніку, а також ремонтують. Думала, можливо, проблема в моїх блоках живлення. В даному магазині мене проконсультував працівник і запевнив, що проблема, явно не в блоці живлення, а скоріше за все, це брак. Зв'язалась з магазином. Відправила їм товар назад. Вони, ніби, обіцяли повернути взамін робочий павербанк. Пройшло 3 дні. Зі мною ніхто не зв'язався за цей час. Я мусила телефонувати сама. На що мені сказали, що ой перевіряють інформацію про товар. Що там можна перевіряти три дні? Ні коштів ні заміни я не отримала. Павербанк не дешевий. З доставкою ціна дотягує ледь не до 4000 грн. Тому, однозначно, магазин НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Якщо не хочете псувати свої нерви і втратити кошти на рівному місці. На даний час минув вже тиждень. Від магазину тиша. Майже впевнена, що це шахраї
Доброго дня, Юлія! Приносимо вибачення за спричинені незручності. Наші спеціалісти вирішать питання найближчим часом. Товар проходить перевірку у сервісному центрі, щоб виявити причину того, чому саме він не працює. У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника у товарі, який Ви у нас купили, та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Очікуйте, будь ласка, на зворотній зв'язок, найближчим часом зорієнтуємо Вас по обміну або поверненню коштів.

Не рекомендую

Тамара Тамара 6 ноября, 2022 год
Купила повербанк у цьому магазині, у точці розташованій біля м Святошино, про. Перемоги 100 ж. Коли через день хотіла повернути товар виникли проблеми. Продавець відмовився повертать гроші без технічного обстеження! Мовляв спочатку потрібно здати товар в сервісний центр, де його обстежать, і тільки потім повернуть гроші. Такі правила компанії!!! Тому нікому не рекомендую куплять щось у цієї компанії. Вони... Читать отзыв Купила повербанк у цьому магазині, у точці розташованій біля м Святошино, про. Перемоги 100 ж. Коли через день хотіла повернути товар виникли проблеми. Продавець відмовився повертать гроші без технічного обстеження! Мовляв спочатку потрібно здати товар в сервісний центр, де його обстежать, і тільки потім повернуть гроші. Такі правила компанії!!! Тому нікому не рекомендую куплять щось у цієї компанії. Вони вишукують якісь щілини у законодавстві, аби тільки не повернути гроші!!!
Достоинства:
  1. Не має
Недостатки:
  1. Замість чесно продавати якісний товар використовують любу можливість, аби не повернути гроші.
Доброго дня, Тамара! Приносимо вибачення за причинені незручності , але дійсно, такий товар проходить перевірку у сервісному центрі, щоб виявити причину того, чому саме він не працює. У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника у товарі, який Ви у нас купили та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Кинули на майже 4000 грн

Юлія Юлія 3 ноября, 2022 год
Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав,... Читать отзыв Замовила павербанк, оскільки зараз це є дуже актуальним. Хотіла отримати його, якнайшвидше. Всі розуміють, чому. Павербанк отримала через декілька днів після замовлення. З цим було все ок. Але, коли я прийшла додому і спробувала його зарядити - виникла проблема. Павербанк показував 65% заряду. Чим довше павербанк стояв на зярядці, тим менший відсоток заряду показував. Тобто, з 65 заряд потихеньку падав, а не піднімався. Спробувала з різними блоками зарядними, які в мене були - не допомагало. Пішла з ним в найближчу точку, де продають зарядні прострої і іншу техніку, а також ремонтують. Думала, можливо, проблема в моїх блоках живлення. В даному магазині мене проконсультував працівник і запевнив, що проблема, явно не в блоці живлення, а скоріше за все, це брак. Зв'язалась з магазином. Відправила їм товар назад. Вони, ніби, обіцяли повернути взамін робочий павербанк. Пройшло 3 дні. Зі мною ніхто не зв'язався за цей час. Я мусила телефонувати сама. На що мені сказали, що ой перевіряють інформацію про товар. Що там можна перевіряти три дні? Ні коштів ні заміни я не отримала. Павербанк не дешевий. З доставкою ціна дотягує ледь не до 4000 грн. Тому, однозначно, магазин НЕ РЕКОМЕНДУЮ!Якщо не хочете псувати свої нерви і втратити кошти на рівному місці.
Доброго дня! Юлія, вибачте на спричинені незручності, впевнені, що виникло непорозуміння, наші спеціалісти вирішать питання найближчим часом, для скорішого вирішення, просимо Вас зателефонувати до нас на гарячу лінію, щоб швидше знайти Ваше замовлення та розібратися в такій ситуації! Показать 1 ответ

Продали оплачений мною товар іншій людині

Яна Яна 28 октября, 2022 год
Замовила і оплатила павербанк через 6 днів зателефонувала в магазин, бо не отримала замовлення, мені сказали, що товар закінчився. Уточнила, що він був в наявності, коли я оплатила, чому за мною не зарезервували його
Сказали, що зарезервували, але його випадково продали. Не зрозуміло також, чому не зателефонували і не попередили. Втрачений час. Не рекомендую в них щось купувати

Не вернули деньги

Роман Роман 29 августа, 2022 год
Заказал телефон. Приехал он не рабочий. Звоню на горячую линию. Мне сообщают что поменяют и со мной свяжитя менеджер. Я его отправил обратно. Никто мне не перезвонил. Не денег не вернули, не телефона
1 согласен
Доброого дня! Роман, вибачте за незручності, зв'яжіться з нами, будь ласка, за номером 0(800) 75-51-15, ми обов'язково спробуємо вирішити Ваше питання!

Лгут по поводу самовывоза

Denis Denis 17 июля, 2022 год
Написано самовывоз бесплатный с отделения, как и в других, подобных магазинах.
По факту менеджер сказал что это только для того товара что в наличии на точке. За доставку со склада на пункт самовывоз будте добры платите сами!
Доброго дня, Денис! Дякуємо за відгук, та хотіли завірити , що не мали бажання вводити Вас в оману з приводу платної доставки на магазин. Безкоштовно забрати товар самовивозом можливо в тих магазинах, де фактично знаходиться товар.Якщо буде необхідність забрати товар з точки, де його фактично немає, вартість доставки буде розрахована за тарифом Нової пошти. Інформацію з цього приводу вказали на сайті. Можливо Ви не одразу помітили, тому обов'язково виведемо її на головну сторінку, щоб більше не виникало непорозумінь.

Це просто жах.

aerorapflow@gmail.com [email protected] 3 июня, 2022 год
Вітаю. Сподіваюсь, що мій відгук збереже час та нерви потенційних покупців.
Одразу додам номер замовлення - 234938,
і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130.
Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет.
Зробив замовлення на сайті, через... Читать отзыв
Вітаю. Сподіваюсь, що мій відгук збереже час та нерви потенційних покупців.
Одразу додам номер замовлення - 234938,
і одразу додам номер ТТН Нової Пошти - 20400283687130.
Ситуація наступна: слідкував за цим товаром не один день, ціна зовсім не змінювалася і коли вже побачив, що в описі зазначається «Товар закінчується», вирішив все-таки придбати планшет.
Зробив замовлення на сайті, через деякий час на пошту отримав листа про підтвердження замовлення (де вказано товар та зафіксовано його ціна).
На наступний день зі мною зв’язався оператор, який ще раз озвучив мені ціну, яку я декілька разів переспросив. Розмова зафіксована і в мене, і, гадаю, є запис розмови в Call-центрі магазину.
Через декілька годин мені відправили мій товар, прийшла ТТН від Нової Пошти, де, знову ж таки, зафіксовано ціну.
І ще через годину мене знову набирає оператор і вже намагається запевнити мене, що ціна на товар зовсім не актуальна, і вона взагалі повинна бути вище. І це вже при тому, що товар їде до мене.
Ситуація дуже неприємна. Я витратив свій час та нерви. Повністю порушенні мої плани та робочі моменти, так як це не просто планшет, а професійний інструмент, від якого залежить процес виконання моєї роботи. Ті збитки, що я отримав, не підлягають ніякому підрахунку.
Якщо б я знав, що магазин максимально недбало та не професійно відноситься до своєї роботи та до своїх клієнтів, то ніколи в житті б не мав би з ними ніяких відносин.
Наполегливо не рекомендую!!! Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах. Интернет магазин FISHKI.ua - Це просто жах.
Достоинства:
  1. Ніяких!
Недостатки:
  1. Робота менеджерів!
  2. Робота Call-центру!
  3. Практично неможливо зв’язатися з магазином.
Доброго дня! Вибачаємось, що змусили Вас понервувати із замовленням. Так, дійсно, були деякі проблеми із замовленням, але ми їх оперативно вирішили. Сподіваємось, що це непорозуміння не затьмарило радість від покупки. Просимо вибачення за Ваше очікування, і дякуємо за розуміння!

Не відправили товар, хоча обіцяли

Валерій Валерій 21 февраля, 2022 год
Замовив телефон 16 лютого. 17 лютого прийшла смс, що очікується надходження від поставщика. Зараз 21 лютого, статус тей самий. Із магазину ніхто не передзвонив і нічого не повідомивЗаказ №232405
Доброго дня, Валерій! Нам щиро шкода за ситуацію із замовленням. Надалі ретельніше відстежуватимемо посилки на момент відправлення. Обов'язково в усьому розберемося і винних покарають. Ми сподіваємося, що Ви залишитеся нашим клієнтом і як вибачення відправили Вам промокод на знижку на наступну покупку.

Ужаснее обслуживание не встречала

Гость Гость 20 января, 2022 год
Купили без проводные наушники. Через неделю отнесли обратно ( правый наушник не заряжался). Менеджер Денис Максименко, мягко говоря меня "отфутболил". Начал рассказывать мне о правах. Дочь позвонила на гарячую линию, ей сказали, что мы имеем право сдать наушники на диагностику. С боем у нас взяли эти наушники на диагностику и спустя 5 недель мне заявили, что наушники УТЕРЯНЫ.
Недостатки:
  1. Менеджер ( Максименко Денис) хамло. Свою ответственность свалил на продавца
Доброго дня ! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Інформація була передана до вищого керівництва, яке обов'язково в усьому розберетья і покарає винних. Вам було узгоджено обмін або повернення коштів. Чекаємо на Вас у магазині та ще раз приносимо вибачення за неприємну ситуацію.

Просто ужас

Виктория Виктория 15 января, 2022 год
Просто ужасно, изначально было вроде все не плохо но потом как поставили нового менеджера Анну на Заньковецькой, это просто ужас она не знает элементарные вещи менеджера. Тогда когда она стала менеджером зарплаты приходили не все, каждый раз когда должна была прийти зп, она начинала игнорить. Уволилась спустя полгода и ещё не выплатили мне 200 грн, написала чтобы прислали меня просто... Читать отзыв Просто ужасно, изначально было вроде все не плохо но потом как поставили нового менеджера Анну на Заньковецькой, это просто ужас она не знает элементарные вещи менеджера. Тогда когда она стала менеджером зарплаты приходили не все, каждый раз когда должна была прийти зп, она начинала игнорить. Уволилась спустя полгода и ещё не выплатили мне 200 грн, написала чтобы прислали меня просто игнорят
Достоинства:
  1. Вкусный кофе
Недостатки:
  1. Очень много минусов но это связано с менеджером
Добридень, Вікторія! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Самый убогий сервис с которым приходилось сталкиваться...

Гость Гость 9 января, 2022 год
Покупал смарт, перед покупкой консультировался в чате на сайте, о прошивке, будет ли система обновляться, меня заверили что будет, оказалось что для обновления надо его выкачивать самому и устанавливать вручную, как прошивку, написал об этом в поддержку, меня послали, оставил отзыв на сайте, естественно его никто не опубликовал, в почту получил письмо -
https://dynam.esclick.me/RoLHMFRUSeq
Якобы от руководителя, и... Читать отзыв
Покупал смарт, перед покупкой консультировался в чате на сайте, о прошивке, будет ли система обновляться, меня заверили что будет, оказалось что для обновления надо его выкачивать самому и устанавливать вручную, как прошивку, написал об этом в поддержку, меня послали, оставил отзыв на сайте, естественно его никто не опубликовал, в почту получил письмо -
https://dynam.esclick.me/RoLHMFRUSeq
Якобы от руководителя, и что он просит прислать ему более детальную информацию, но почта для обратной связи не существует... То есть отправить ответ на указанную почту нельзя... Получается обманывают на каждом шагу...
Доброго дня ! Дякуємо за відгук! Всі відгуки публікуються у нас на сайті після перевірки модератором, можете особисто перевірити. В жодному разі не хотіли ввести Вас в оману під час консультації. Якщо у Вас виникли труднощі в налаштуванні товару , зверніться ,будь ласка до нас на гарячу лінію або у чат , щоб ми змогли зорієнтувати Вас більш детально : 0 (800) 75-51-15 Гаряча лінія (безкоштовно) 044 337 33 33 Интернет-магазин (Київ) +38 (095) 333-33-33 Vodafone +38 (073) 333-33-33 Lifecell +38 (096) 333-33-33 Kyivstar

Motorola E7i

Александр Александр 28 декабря, 2021 год
Купил телефон моторола, телефон на второй день после обновления андроида завис, отдал в сервис (телефон на 14 дневной гарантии) , вернули через месяц со словами вам перезалили андроид всё ок, при возврате не хотели ставить штамп с датой когда возвращен телефон. На второй день после возвращения снова после обновления телефон завис, снова понес обратно в магазин и до сих пор... Читать отзыв Купил телефон моторола, телефон на второй день после обновления андроида завис, отдал в сервис (телефон на 14 дневной гарантии) , вернули через месяц со словами вам перезалили андроид всё ок, при возврате не хотели ставить штамп с датой когда возвращен телефон. На второй день после возвращения снова после обновления телефон завис, снова понес обратно в магазин и до сих пор ни телефон не возвращен ни деньги не возвращены, сервис и менеджеры морозятся и говорят с вами свяжутся и на этом всё, никто ни звонит ничего , вся эта история тянется с 10 октября 2021 года, сервис и магазин фишки полный шл*к, при возвращении телефона в магазине киевстар снова не хотят ставить дату и печать о выдаче телефона, в результатах сервисного центра написали что провели профилактическую перезаливку андроида ( видимо все раз в месяц должны профилактически так делать ), телефон отдан с заявлением на влзврат средств в связи с эксплуатацией равной 6 дням и лежании в сервисе с 14 октября до 28 декабря 2021 года
Достоинства:
  1. Ужасный и некомпетентный персонал в точке выдачи г.Харьков метро Масельского магазин киевстар
Недостатки:
  1. Ужасный сервис и обслуживание
Доброго дня, Олександр! Приносимо вибачення за незручності та очікування. Вам було узгоджено повернення коштів, просимо підійти до магазину, в якому купували товар .

Повенення нового товару у 14 денний строк.

Артем Артем 17 декабря, 2021 год
Жінка купила у подарунок телефон в цьому магазині. Отримала через салон київстару в ТРЦ "Район" на вул Лаврухіна 4. Через 10 днів прийшла в магазин повернути товар, бо він мені не сподобався. Відповідь база не працює і повернення через сервісний центр. Товар повністю новий, його навіть не вмикали! Тобто вмикали але самі продавці при продажу, а після цього ні. Товар... Читать отзыв Жінка купила у подарунок телефон в цьому магазині. Отримала через салон київстару в ТРЦ "Район" на вул Лаврухіна 4. Через 10 днів прийшла в магазин повернути товар, бо він мені не сподобався. Відповідь база не працює і повернення через сервісний центр. Товар повністю новий, його навіть не вмикали! Тобто вмикали але самі продавці при продажу, а після цього ні. Товар у тому самому вигляді що і був отриманий в магазині. Фішки заявляють, що повернення через якийсь сервісний центр, і гроші через 2 тижні. Телефон навіть у руки брати не хочуть щоб перевірити що він у тому самому стані що і був при купівлі. Сьогодні пішов до магазину з жінкою, у магазині київстару (доречі чек виліз саме з касового апарату київстару, а замовлення робили на фішках) база вже не потрібна працююча, але повернення через сервісний центр, тобто залишайте телефон, ми його кудись там передамо, це каже людина яка перевіряла телефон і продавала. І це при тому що він з кимось перед цим консультувався по телефону щодо повернення 10 хвилин. Кажу зв'яжіть мене з керівництвом, на що відповідь ми не з ким зв'язувати вас не будемо. Далі дзвонимо у фішкі, і тут така сама розмова, сервісний центр, 2 тижні ы невыдомий результат. На наступний день подзвонив нам менеджер з сервысного центру, але результать той самий, треба щоб я його побачив в сервісному центрі. Кажу давайте я приїду до вас, щоб телефон оглянули при мені, відповідь - ні так не можна, ми на закритій території, з клієнтами не зустрічаємося. На наступний день пишу заяву в магазині, питаю кому писати? Бо на чеку нема інформації хто продав товар. В магазині документи відсутні. Знадобилося 15 хвилин що вияснити що продав мені телефон ФОП з села Малі Кошари в Миколаївській області. От така невесела історія. Спорчений настрій, безліч втраченого часу та грошей. Чекаю тепер на відповідь, якщо вона буде.

Не раджу купувати нічого в цьому магазині, бо якщо виникнуть проблеми залишитеся з ними, сам на сам.
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Повернути товар у 14 строк відповідно до закону не можливо.
  2. Персонал жахливий.
Артем, доброго дня! Приносимо вибачення за незручності та очікування. Наш сервісний менеджер вже зателефонував Вам та запропонував варіанти вирішення проблеми. Дуже сподіваємося, що Ви залишитеся задоволені та повернетеся до нас знову. Показать 1 ответ

Ничего хуже не видел

Павел Павел 13 декабря, 2021 год
Заказывал телефон забрал курьер по другому адресу на звонки в суботу не отвечали ,хорошо что не оплатил сразу даже не перезвонили .Заказал в другом месте.Я считаю магазин не компетентный по отношению к клиенту
Доброго дня, Павло! Дякуємо за відгук! Вибачте за незручності. Ми хочемо допомогти Вам у вирішенні цієї проблеми, але у нас немає Ваших контактних даних. Зверніться, будь ласка, на нашу гарячу лінію, щоб ми змогли детальніше розібратися в ситуації та вирішити її.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Тиждень очікував замовлення. Вже більше тижня очікую повернення оплачених коштів

Гость Гость 4 ноября, 2021 год
Зробив замовлення чохла з онлайн оплатою на сайті fishki.ua. Передзвонили оперативно обіцяли відправку через 4 дні. Через чотири дні передзвонили сказали на чохлі подряпини, запитали чи відправляти коли сказав, що ні обіцяли відправити через два дні. Через два дні знову спробували вмовити що відправлять чохол с пошкодженями відмовився сказли повернуть кошти на протязі 3 банківських днів. Пройшло 4 дні позвонив... Читать отзыв Зробив замовлення чохла з онлайн оплатою на сайті fishki.ua. Передзвонили оперативно обіцяли відправку через 4 дні. Через чотири дні передзвонили сказали на чохлі подряпини, запитали чи відправляти коли сказав, що ні обіцяли відправити через два дні. Через два дні знову спробували вмовити що відправлять чохол с пошкодженями відмовився сказли повернуть кошти на протязі 3 банківських днів. Пройшло 4 дні позвонив чому не повернули кошти сказали що подали заявку і вернули кошти, кошти оплачені я не отримав оператор сказав що будуть виясняти, на питання юридичних даних фірми відповіли що не можуть відразу надати хто є продавцем мусять зробити уточнення так як номер на сайті це лише колцентр. Магазином дуже розчарований очікую повернення коштів.
Доброго дня, Володимир. Просимо вибачення щодо Вашого замовлення. На жаль бувають ситуації, що товар залишається в останніх варіантах, з мінімальними дефектами, про що ми попереджаємо наших клієнтів. Щодо коштів, зі свого боку робимо все можливе, щоб прискорити повернення коштів, подали запит до фінансової організації. Ще раз вибачте за незручності, надалі намагатимемося не допускати подібних ситуацій та покращувати якість обслуговування в нашому магазині.

FISHKI.ua Танцура всех кидает, не идите туда работать.

Сергей Сергей 12 октября, 2021 год
Компания которая постоянно обманные своих продавцов в рознице и так уже 10 лет. 90 магазинов у продавцов по 10 тыс зарплата, вот так вот по 1 продавцу с магазина кидают в месяц, получается серьезная экономия! А штрафы находятся очень и очень быстро. Танцура просто убивает розницу. Кучу не списанного товара на складе, руководители не знают еще про это, вот когда... Читать отзыв Компания которая постоянно обманные своих продавцов в рознице и так уже 10 лет. 90 магазинов у продавцов по 10 тыс зарплата, вот так вот по 1 продавцу с магазина кидают в месяц, получается серьезная экономия! А штрафы находятся очень и очень быстро. Танцура просто убивает розницу. Кучу не списанного товара на складе, руководители не знают еще про это, вот когда спишут, тогда все узнаю, сколько денег уходит Танцуре в карман.
Недостатки:
  1. Кидало в каждом отделе, все лижут жопу Танцуре и танцует перед ним!! Он собрал в каждом отделе всех тех, кто ему поклоняются
Добридень, Сергій! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Скарга на роботу

Anonim Anonim 26 марта, 2021 год
Працювала у Fishki 4 місяці. Спершу все було добре, коли я сказала, що звільняюсь ставлення автоматично змінилось, прийшлось до ЗП не виплатили, скільки б я не писала їм, толку 0, списали багато аксесуарів як недостачу + різних штрафів, яких по суті не було. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ТУДИ ЙТИ НА РОБОТУ БО ОБДУРЯТЬ І ЗАЛИШИТИСЬ У ДУРАКАХ
Добридень! Зв'яжіться, будь ласка, з нами за номерами нашої гарячої лінії, щоб ми могли докладніше дізнатися про ситуацію, в якому магазині працювали, хто був територіальним менеджером і так далі. Нам дуже важливо розібратися в цьому питанні, донести інформацію до вищого керівництва і постаратися вирішити з Вами це питання.
+38 (095) 333-33-33
+38 (073) 333-33-33
+38 (096) 333-33-33
+38 (044) 337-33-33

Продали не робочий телефон

Іван Іван 23 марта, 2021 год

Доброго дня!
22 лютого 2021 року я замовив 2 телефони Iphone PRO MAX. Номер замовлення 213715. Один працює, другий не працює так як потрібно.
25 лютого я їх отримав.
З самого початку були труднощі в налаштуванні. Інтернет то був, то пропадав. Я запитав продавця що з інтернетом, він відповів тут таке часто. Після його слів я забрав телефон.
Читать отзыв
Интернет магазин FISHKI.ua - Продали не робочий телефон

Доброго дня!
22 лютого 2021 року я замовив 2 телефони Iphone PRO MAX. Номер замовлення 213715. Один працює, другий не працює так як потрібно.
25 лютого я їх отримав.
З самого початку були труднощі в налаштуванні. Інтернет то був, то пропадав. Я запитав продавця що з інтернетом, він відповів тут таке часто. Після його слів я забрав телефон.
На наступний день я замічаю, що періодично пропадає зв'язок. Десь на 3 секунди, і так кожний раз через 20-25 сек. Також було виявлено, що періодично пропадає інтернет 3G та 4G.
Я вирішив спочатку, що проблема в моїй сім карті. Змінив оператора на водафон, потім на київстар. Результат той самий. Прийшов в магазин 26 лютого щоб здати телефон, мені продавець сказав що вже його зараз ніхто не забере тільки з понеділка приходити.

Після цього 26 лютого я поставив телефон назад в коробку і чекав понеділка.
1 березня прийшов щоб здати телефон. Все добре, отримав гарантійний талон на руки та почав чекати.
14 березня я забрав телефон з магазину. Заключення сервісного центру - Все добре, дефектів не виявлено.

Мої емоції важко передати. Я купив не робочий телефон, здав в сервіс, чекав 14 днів і мені сказали, що з телефоном все гаразд.
Я сказав що хочу повернути телефон, на що мені продавець відповів що він не може його прийняти. Я дзвонив на гарячу лінію і мені сказали очікувати дзвінок від директора магазину. Я записав відео на якому чітко видно що телефон не працює корректно та відправив на гарячу лінію.

Після цього мені перетелефонував директор магазину(називати своє прізвище він не побажав. Сказав це персональна інформація). В розмові він мені порекомендував знову віддати телефон в сервіс і він особисто проконтролює щоб все було виправлено. На моє питання чи зможу я скористатись правом 14 днів обміну він відповів, так звичайно. Так как час заморожується на час коли телефон в сервісному центрі. Але збрехав.

Сьогодні 23.03 мені телефонують з сервісного та говорять те саме. Телефон працює. Я пропоную хлопцям приїхати до них та разом на місці перевірити. Мені відмовили. Я йому говорю про повернення коштів, а він мені так чітко з підготовленою відповіддю: "На сайті Apple є можливість по IMEI відстежити скільки часу телефон уже активний", так що право про повернення коштів ви втратили :)
Ось так працює команда FISHKI.UA - обман, затягування часу.

Добавляю скріншт як працює інтернет на цьому телефоні.

Ну що ж, варіантів в мене немає. Буду судитись.

Рекомендація: Якщо купили телефон, а з ним є проблеми - ніякого сервісного центру. Одразу здавайте його. Правда це буде не просто. А взагалі краще не купувати в них нічого.
Доброго дня, Іван. Щиро вибачаємося за ситуацію, що склалася. Спеціалістам потрібен час за перевірку заявлених дефектів у товарі. Зараз смартфон з повторним заключенням сервісного центру їде у магазин. Ви можете його забрати, ознайомитися детально з результатами діагностики. Та при необхідності на місці написати заяву для отримання додаткових юридичних роз'яснень. Будемо дуже раді побачити Вас знову. Ще раз вибачте за ситуацію, що склалася.

Ви втратити час і гроші з цим магазином

Володимир Володимир 9 января, 2021 год
Все враження про магазин зіпсована Гарантійний обслуговуванням. При виникненні проблеми в роботі телефону двічі здавав в Гарантійний ремонт і кожен раз мені його повертали через МІСЯЦЬ. Проблему так і не усунули. Втретє повернув в магазин з вимогою повернути гроші і прийняти телефон як такий що має приховані дифекти. Телефон втретє взяли на діагностику, вже третій тиждень немає вирішення, менеджери обманюють,... Читать отзыв Все враження про магазин зіпсована Гарантійний обслуговуванням. При виникненні проблеми в роботі телефону двічі здавав в Гарантійний ремонт і кожен раз мені його повертали через МІСЯЦЬ. Проблему так і не усунули. Втретє повернув в магазин з вимогою повернути гроші і прийняти телефон як такий що має приховані дифекти. Телефон втретє взяли на діагностику, вже третій тиждень немає вирішення, менеджери обманюють, всіляко ігнорую ь звернення.
В жодному випадку НЕ РЕКОМЕНДУЮ магазин. Краще заплатити трішки більше в іншому магазині, але будете впевнені що матимете нормальне гарантійне обслуговування
Доброго дня Володимире! Дуже шкода , що затягнулися терміни сервісного обслуговування. В жодному разі не мали за мету обдурити Вас . На жаль і в новому товарі існує відсоток заводського браку. Прийняли смартфон на гарантійне обслуговування. Ще раз приносимо вибачення за незручності, дуже сподіваємося що Ви повернетеся до нас знову.

Пофигизм и наплевательство

Виктория Виктория 3 июля, 2020 год
Сохраните свои нервы и время - НЕ покупайте в этом магазине.
22.06.2020 купила телефон Nomi в магазине сети, который находится по адрессу Маяковского Владимира пр. 85 (ТЦ BILLA). Обслужили, посоветовали - все ок. Телефон покупала для 80-летней бабушки. Главный критерий - большие кнопки и чтобы работал. Но сам телефон оказался бракованным: на 2 день пользования начал сам выключаться и... Читать отзыв
Сохраните свои нервы и время - НЕ покупайте в этом магазине.

22.06.2020 купила телефон Nomi в магазине сети, который находится по адрессу Маяковского Владимира пр. 85 (ТЦ BILLA). Обслужили, посоветовали - все ок. Телефон покупала для 80-летней бабушки. Главный критерий - большие кнопки и чтобы работал. Но сам телефон оказался бракованным: на 2 день пользования начал сам выключаться и включаться. Принесла телефон в магазин с просьбой вернуть деньги или заменить на такую же/похожую модель. В ответ услышала хамство, менеджер (который был, кстати, без маски) отказался возвращать деньги, аргументируя тем, что после 10-минут использования телефон считается б/у, имеет нетоварный вид и на нем можно найти множество микротрещин, которые появились за время использования. Опять же напоминаю: я покупала телефон для пожилого человека, который даже не снял защитную пленку с экрана и корпуса. Заменять мне телефон отказались: "Хотите замену, езжайте на Позняки, сдайте телефон на диагностику и потом мы МОЖЕТ БЫТЬ вам его заменим". Живу я на Трещине, до Поздняков час туда и назад. Позвонила на горячую линию магазина. Девушка Наталья успокоила и предложила решить этот вопрос напрямую с директором магазина Игорем (050 385 09 67). Дальше я 2 дня безуспешно пыталась связаться с ним: он то занят, то сбрасывал мои звонки, то обещал перезвонить позже. Снова обратилась на горячую линию и меня снова оператор колл центра заверил, что вопрос решат и пообещали, что директор магазина перезвонит мне сам до конца дня. Никто не перезвонил. На следующий день снова набираю горячую линию, в ответ мне сообщают, что менеджер отчитался вечером о том, что с клиенткой (т.е. со мной) вопрос успешно решили.

Клиентоориентированность на 0.
Даже иначе можно сказать компании откровенно все равно на своих клиентов.

Очень жаль, раньше любила эту сеть магазинов.


P.S. Владельцам сети я советую чательно проверять кого вы делаете директором магазинов и как ваши менеджеры обслуживают клиентов. С такими сотрудниками можно через лет 5 пойти с голой рукой по миру.
Добрый день, Виктория!
В первую очередь хочу еще раз перед Вами извиниться за непрофессиональное отношение в магазине и что некорректно донесли информацию. Дело в том, что в случае поломки даже в срок 14 дней, необходимо провести диагностику и убедиться, что дефект заводской, а не механический, после чего уже делать ремонт или же возврат. При обращении напрямую в сервисный центр производителя, который находится на Позняках, сроки диагностики существенно меньше, чем при пересылке с магазина, потому Вам и был предложен такой вариант.
Если же Вам удобнее сдать телефон на диагностику в магазине с увеличенными сроками, то мы без проблем примем и приложим все усилия, чтобы эти сроки были минимальны, но, к сожалению, тут уже не всё зависит от нас.

Большое Вам спасибо за замечания, обязательно проведем работу с персоналом и будем надеяться, что вопрос будет решен максимально оперативно и Вы обратитесь к нам ещё
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua
Рейтинг 2.4 из 5 на основании 94 отзывов

Техника
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.6
30 отзывов
АЛЛО
АЛЛО

Рейтинг: 1.3
5799 отзывов
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
614 отзывов
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
467 отзывов
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1689 отзывов
Интернет-магазин devicenest.com.ua
Интернет-магазин devicenest.com.ua

Рейтинг: 1
2 отзыва
Click.ua
Click.ua

Рейтинг: 3.7
40 отзывов
Интернет-магазин tehnohouse.co.ua
Интернет-магазин tehnohouse.co.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
641 отзыв