Гость Отзыв написан 4 ноября, 2021 год67 просмотров
Зробив замовлення чохла з онлайн оплатою на сайті fishki.ua. Передзвонили оперативно обіцяли відправку через 4 дні. Через чотири дні передзвонили сказали на чохлі подряпини, запитали чи відправляти коли сказав, що ні обіцяли відправити через два дні. Через два дні знову спробували вмовити що відправлять чохол с пошкодженями відмовився сказли повернуть кошти на протязі 3 банківських днів. Пройшло 4 дні позвонив чому не повернули кошти сказали що подали заявку і вернули кошти, кошти оплачені я не отримав оператор сказав що будуть виясняти, на питання юридичних даних фірми відповіли що не можуть відразу надати хто є продавцем мусять зробити уточнення так як номер на сайті це лише колцентр. Магазином дуже розчарований очікую повернення коштів.
Доброго дня, Володимир. Просимо вибачення щодо Вашого замовлення. На жаль бувають ситуації, що товар залишається в останніх варіантах, з мінімальними дефектами, про що ми попереджаємо наших клієнтів. Щодо коштів, зі свого боку робимо все можливе, щоб прискорити повернення коштів, подали запит до фінансової організації. Ще раз вибачте за незручності, надалі намагатимемося не допускати подібних ситуацій та покращувати якість обслуговування в нашому магазині.
Тиждень очікував замовлення. Вже більше тижня очікую повернення оплачених коштів - Отзывы об Интернет-магазин FISHKI.ua
отзыв
Комментарии к отзыву