INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
Зачинені вбиральні - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
Їхати 15 годин і протягом них боїшся елементарно пити воду, щоб не дай Бог не захотіти до вбиральні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Як ви правильно зауважили наявність WC в автобусі це досить актуальне питання для всіх пасажирів.
Для початку слід розібратись чому в автобусі є туалет, але він зачинений.
По словам більшості наших партнерів-перевізників, працюючий туалет в автобусі, вимагає відповідний санітарний і технічний догляд. З боку водіїв, під час рейсу, підтримувати чистоту і порядок, досить важко і самі пасажири можуть відчути дискомфорт.
Не у всіх перевізників є діючі туалети або не всі автобуси ним обладнані.
Тому власне і виникають на рейсі так звані "санітарні зупинки" для відпочинку пасажирів. Крім можливості скористатись WC, пасажири також можуть придбати собі гарячі напої, перекусити та пройтись на свіжому повітрі.
Про такі зупинки водії заздалегідь попереджають і оголошують скільки часу триватиме зупинка.
Також є передбачені зупинки на маршруті на Автовокзалах, де також є можливість скористатись з вбиральні.
Якщо є потреба зробити зупинку, то слід звернутись до водія. У таких випадках, водії роблять вимушену зупинку у найближчому можливому місці.
Дуже прикро чути, що ваша поїздка була некомфортною.
Щодо наявності WC в автобусі, така інформація зазначена на нашій сторінці в розділі "Деталі рейсу", де власне і вказані загальні умови в автобусі.
Ми перевіримо цю інформацію, адже ті умови, які перевізник вказує по рейсу, в загальному переліку, мають завжди співпадати з реальністю.
Чи можете підказати номер вашого замовлення чи квитка придбаного на ресурсі INFOBUS?
Ми скеруємо ваші зауваження перевізнику із проханням прийняти відповідні міри, щоб покращити сервіс і уникнути таких ситуацій у подальшому.
Заздалегідь дякуємо за можливість допомогти/