INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
Квиток № 7933042 - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
Завжди були задоволені, ніколи не було проблем.
Але сьогодні виникла проблема.
Я купила квиток на 29.06.2024 від Києва (9:00) до Франкфурта (16:00)на Майне. Але виникла проблема, я здала закордонний паспорт на переробку і у них виникли проблеми і я не змогла його забрати сьогодні ( хоча вони обіцяли). І я зранку дзвонила в службу підтримки, щоб мені змінили квиток на три дні пізніше. Мені відмовили в цьому і сказали що гроші навіть якусь частину повернути не можна. Я дуже засмучена. Бо тепер не має грошей на поїздку.
Мені дуже прикро, що я отримала такі відповіді і ніякого взаєморозуміння і допомоги.
Я б хотіла отримати відповідь як можно вирішити моє питання, щоб я могла і далі їздити вашою компанією з задоволенням. Дуже дякую заздалегідь.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми детально перевірили ваше звернення і хочемо надати відповідь по даній ситуації.
Вперше ви звернулись в нашу службу підтримки 28.06.2024 р. о 15:19. У вашому зверненні ви вказали, що у вас змінились обставини і ви бажаєте перенести квиток на 2-3 дні пізніше. Як і повідомив наш співробітник, квиток вже не підлягав поверненню, оскільки до виїзду залишилося менше 24 годин , а зміна дати можливе лише за додаткову оплату водієві при посадці. Оператор запропонувала уточнити у перевізника можливість зміни дати за додаткову оплату, на що отримали, на жаль, від перевізника відмову, що ґрунтується на вищевказаних правилах.
Під час бронювання ви самостійно обираєте бажану дату поїздки, час відправлення, вибираєте перевізника на власний розсуд і бачите інформацію про встановлені цими ж перевізниками правила повернення квитка. Тобто ці правила встановлюються самими перевізниками, а не компанією INFOBUS. Оплачуючи квиток, ви погоджуєтесь з умовами перевізника.
У вашому випадку, єдина можливість повернути квиток чи внести зміни це: понад 24 години до від'їзду. Ці ж умови прописані у вашому квитку після покупки.
29.06.2024 р. о 12:12:24 вже після відправлення автобуса (виїзд 29.06.24 р. о
09:00), отримали від нас дзвінок із повторним проханням змінити дату або повернути кошти. Оператор пояснила, що у даному випадку зміна дати або повернення не можливе, адже ваш рейс вже відбувся.
Звертаємо вашу увагу, що ми не отримували інформацію від вас про форс-мажор ситуацію про яку згадуєте у відгуку. Також, хочемо зазначити, що документи це персональна відповідальність клієнта і у разі їх відсутності, пасажиру буде відмовлено у перевезенні без повернення вартості квитка.
У випадках, коли пасажир немає наявних документів для проїзду, перевізник може винятково погодити зміну дати або повернення коштів.
Ми з розумінням віднеслись до вашої ситуації і звернулись до перевізника лише після того, як отримали від вас інформацію через даний відгук. У відповідь перевізник нам повідомив, що вже спілкувався із вами. Як зазначає перевізник, у вас виникли проблеми із отриманням паспорта і на момент поїздки, документів для подорожі у вас не було, а у день вашого виїзду, на дзвінки ви не відповідали і на посадці вас не було.
Зі свого боку, ми зробили все від нас залежне, проте перевізник не погоджує повернення коштів, адже пасажир не повідомив про проблему із документами завчасно і не попередив про свою відсутність на рейсі.
Сподіваємось ваші подальші подорожі будуть проходити спокійно і без неприємностей.