Катерина Отзыв написан 16 февраля, 2021 год130 просмотров
Замовили Каталку-толокар Bambi 2в1 (M 4074L-1) На жаль прийшла машинка уже пошкоджена, фото додаю. При отриманні на складі Нової Пошти не побачила дефект. От вперше замовляла таку машинку і не знала як то все має виглядати. Бракована деталь була запакована окремо від інших деталей. При телефонній розмові менеджер (Євгенія) навіть не хотіла вислухати, перебивала і поводила себе дуже нахабно. Якість та клієнтоорієнтованість явно не першочергові цілі компанії.
Ми в обов"язковому порядку прослухали Ваш діалог з указаним менеджером, а також звернення, стосовно того, що Ви забрали з віділення товар, не оглянувши його.
Повинні відмітити, що менеджер Вас вислухав, задав уточнюючі запитання, та намагався надати Вам відповідь, як діяти в такій ситуації, щоб ми могли Вам допомогти. Після того, як менеджер сказав, що дійсно, нам важко, щось пообіцяти в такій ситуаціїї (якщо ви забираєте посилку з відділення служби доставки, ТИМ ПАЧЕ- НАКЛАДЕННИМ ПЛАТЕЖЕМ, Ви підтверджуєте те, що посилку доставили Вам в належному стані), чомусь Ви почали її перебивати, не давали закінчити відповідь, навіть насміхалися з менеджера та зустрічно погрожували негативними відгуками. ХОЧА МЕНЕДЖЕР РОЗПОВІВ Вам по інструкції, як ми з нашого боку можемо Вам допомогти.
Нас дуже засмутив такий Ваш вчинок, та те що Ви так і не предоставили нам фото та інформацію, щоб у нас була змога замінити деталі. В свою чергу Ви образили менеджера та написали неправдивий відгук.
Нагадуємо, що незалежно від ситуації, ми завжди стараємось допомагати клієнтам, незалежно від того які виникають ситуації.
Також повинні відмітити, що на фото представлені механічні пошкодження колрпусу. Дійсно, зачасту корпус каталки запакованний в окремий пакет і поряд з ним- окремі деталі. Тому ніяк тріснута частина не могла бути окремо.
Ми виправдовуємо Ваш вчинок лише тим, що Ви зрозуміли, що дійсно поспішили забрати посилку з почти, НЕОГЛЯНУВШИ ЇЇ- а це є відповідальність клієнта. Так як тільки при отриманні клієнт має змогу проконтролювати роботу служби доставки і якщо посилка в збереженому та цілому вигляді- тільки тоді її забирати та оплачувати послуги доставки (та накладеного платежу).
Каталка-толокар - Отзывы о OptClub интернет-магазин
На жаль прийшла машинка уже пошкоджена, фото додаю.
При отриманні на складі Нової Пошти не побачила дефект. От вперше замовляла таку машинку і не знала як то все має виглядати.
Бракована деталь була запакована окремо від інших деталей.
При телефонній розмові менеджер (Євгенія) навіть не хотіла вислухати, перебивала і поводила себе дуже нахабно. Якість та клієнтоорієнтованість явно не першочергові цілі компанії.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми завжди відкриті до клієнтів та максимально стараємось зробити все, щоб клієт був задоволений покупкою.
Ми в обов"язковому порядку прослухали Ваш діалог з указаним менеджером, а також звернення, стосовно того, що Ви забрали з віділення товар, не оглянувши його.
Повинні відмітити, що менеджер Вас вислухав, задав уточнюючі запитання, та намагався надати Вам відповідь, як діяти в такій ситуації, щоб ми могли Вам допомогти. Після того, як менеджер сказав, що дійсно, нам важко, щось пообіцяти в такій ситуаціїї (якщо ви забираєте посилку з відділення служби доставки, ТИМ ПАЧЕ- НАКЛАДЕННИМ ПЛАТЕЖЕМ, Ви підтверджуєте те, що посилку доставили Вам в належному стані), чомусь Ви почали її перебивати, не давали закінчити відповідь, навіть насміхалися з менеджера та зустрічно погрожували негативними відгуками. ХОЧА МЕНЕДЖЕР РОЗПОВІВ Вам по інструкції, як ми з нашого боку можемо Вам допомогти.
Нас дуже засмутив такий Ваш вчинок, та те що Ви так і не предоставили нам фото та інформацію, щоб у нас була змога замінити деталі. В свою чергу Ви образили менеджера та написали неправдивий відгук.
Нагадуємо, що незалежно від ситуації, ми завжди стараємось допомагати клієнтам, незалежно від того які виникають ситуації.
Також повинні відмітити, що на фото представлені механічні пошкодження колрпусу. Дійсно, зачасту корпус каталки запакованний в окремий пакет і поряд з ним- окремі деталі. Тому ніяк тріснута частина не могла бути окремо.
Ми виправдовуємо Ваш вчинок лише тим, що Ви зрозуміли, що дійсно поспішили забрати посилку з почти, НЕОГЛЯНУВШИ ЇЇ- а це є відповідальність клієнта. Так як тільки при отриманні клієнт має змогу проконтролювати роботу служби доставки і якщо посилка в збереженому та цілому вигляді- тільки тоді її забирати та оплачувати послуги доставки (та накладеного платежу).
З повагою, Адніністрація Optclub