Продають несертифіковані апарати так ще й хамлять. Постійно хочуть навʼязати, що покупець завжди винний, хоча в трубку чую що неадекватна більш менеджерка!
Замовив, гроші перевів як вони того вимагають, а у відповідь тиша. Вайбер уже 4 дні не в мережі. Вайбер не в мережі уже 4 дні, вимагають гроші на перед
Можливо косметика у магазину і якісна, та нажаль того не скажеш про працівників. Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють. Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у... Читать отзыв Можливо косметика у магазину і якісна, та нажаль того не скажеш про працівників. Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють. Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у них була перерва. Я попросила вказати цю інформацію на сайті, щоб розуміти це, адже на сайті не вказано нічого про перерву магазину. Менеджер Катя сказала, що передасть інформацію модератору, але коли вони зможуть опрацювати моє прохання вона не знає. І ніхто не може сказати. Я спитала чи записується розмова, щоб дирктор прослухав в якому тоні спілкується Катя. Нажаль, Катя збрехала про те, що розмова записується, як виявилося потім. То не факт що воне не збрехала і про те що передасть інформацію, і про товари, і про все те що вона казал мені на рахунок мого замовлення. Директора номер дати відмовилися. Переключили мене на менеджеру Ірину, яка спілкувалася зухвало та нахабно. Сказала, що я несу нісенітницю, щодо свого замолвення яке зробила. Як виявилося мені мав менеджер сказати, що я мала вислати скрін своєї оплати. Менеджер Катя мені цього не казала, і менеджер Ірина стала на бік Каті - що вона не могла цього не сказати) Нажаль, розмова не була записана з іхнього боку, щоб мати наразі підтвердження. Після цього Ірина кинула слухавку та більше слухавку від мене не брали.
Питання про виправдання поганого сервісу. Сталася оказія, я зробила замовлення в інтернет-магазині, одразу оплатила, вказала номер замовлення в квитанції. Потім на мене наїхали, що мені дзвонили, я не відповідала і відмінили замовлення, але ж я не маю жодних пропущених дзвінків (магазин в якому замовила гармін додзвонився). Ось вам скріншоти. Це два різних менеджери
Хамство та шахрайство - ось девіз цього "магазину" та особи, на чиє ім'я перераховуються гроші: Кульчинська Ірина Миколаївна. Я замовив дві маленькі дорожні аптечки у цьому "магазині" 28.06.2022. Протягом дня з моменту замовлення - мені ніхто не перетелефонував для підтвердження замовлення. Наступного дня я зателефонував сам, щоб уточнити: чи є товар? Мені повідомили, що "у них дуже багато клієнтів,... Читать отзыв Хамство та шахрайство - ось девіз цього "магазину" та особи, на чиє ім'я перераховуються гроші: Кульчинська Ірина Миколаївна.
Я замовив дві маленькі дорожні аптечки у цьому "магазині" 28.06.2022. Протягом дня з моменту замовлення - мені ніхто не перетелефонував для підтвердження замовлення. Наступного дня я зателефонував сам, щоб уточнити: чи є товар? Мені повідомили, що "у них дуже багато клієнтів, то ж вони не встигають". Але - "зробили ласку", перевірили та підтвердили наявність товару.
Наступного дня - я оплатив замовлення у сумі 210 грн., та ще 5 грн. комісії. У призначенні платежу - вказав номер заказу. Але товар - так і не отримав, а мій заказ - "магазин" відмітив як "відмінений". Чому? Бо я, на думку магазину, маю сказати магазину "точний час проведення платежу". В іншому випадку - вони "не будуть переглядати виписку, в них дуже багато платежів". Спілкування з пані Кульчинською - це взірець хамства з її боку, повної зневаги до покупця. Вона кричить, перебиває, кидає слухавку тощо.
У результаті - протягом місяця я не отримав ані оплачений товар, ані гроші. Відтак, для вирішення цієї проблеми - змушений звернутися до поліції.
Категорично не раджу мати справу з цим "магазином".
Клієнт абсолютно не адаптований до реального життя та вирішення конфліктів (які він і створив). Спілкувалась із ним 4 рази. Пару разів пояснювала та добивалась, щоб люди всьо-на-всього, сказала дату і час проплати. Клієнт стверджував, що оплатив "може вчора, а може сьогодні, а може завтра" - цитата) Через деякий час, коли ми все ж змогли перерити всі оплати, теоретично, була одна оплата, яка могла належати людині. Вона була здійснена через 2 дні після оформлення замовлення. Після виявлення ніби-то оплати, ми запропонували поверненн коштів клієнту) але і тут він сказав, що ніяких номерів карт нам давати не буде і щоб ми оплачували на ту карту з якої він оплатив) Що по-суті не можливо. У банку нам сказали, що повернення цього платежа не можливе, бо оплата була здійснена із карти іншого банку. Все відкрито і прозоро! Ми працюємо не один рік! І завжди йдемо на зустріч клієнту!
Неадекватність магазину
Шахраї. За 155грн морозяться
Обман, не відповідають
Тейпы АЛЕРГІЯ
Неадекватна поведінка
Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють.
Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у... Читать отзыв Можливо косметика у магазину і якісна, та нажаль того не скажеш про працівників.
Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють.
Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у них була перерва. Я попросила вказати цю інформацію на сайті, щоб розуміти це, адже на сайті не вказано нічого про перерву магазину. Менеджер Катя сказала, що передасть інформацію модератору, але коли вони зможуть опрацювати моє прохання вона не знає. І ніхто не може сказати. Я спитала чи записується розмова, щоб дирктор прослухав в якому тоні спілкується Катя. Нажаль, Катя збрехала про те, що розмова записується, як виявилося потім. То не факт що воне не збрехала і про те що передасть інформацію, і про товари, і про все те що вона казал мені на рахунок мого замовлення. Директора номер дати відмовилися. Переключили мене на менеджеру Ірину, яка спілкувалася зухвало та нахабно. Сказала, що я несу нісенітницю, щодо свого замолвення яке зробила. Як виявилося мені мав менеджер сказати, що я мала вислати скрін своєї оплати. Менеджер Катя мені цього не казала, і менеджер Ірина стала на бік Каті - що вона не могла цього не сказати) Нажаль, розмова не була записана з іхнього боку, щоб мати наразі підтвердження. Після цього Ірина кинула слухавку та більше слухавку від мене не брали.
ЖЕК замість магазину
Сталася оказія, я зробила замовлення в інтернет-магазині, одразу оплатила, вказала номер замовлення в квитанції. Потім на мене наїхали, що мені дзвонили, я не відповідала і відмінили замовлення, але ж я не маю жодних пропущених дзвінків (магазин в якому замовила гармін додзвонився). Ось вам скріншоти.
Це два різних менеджери
Категорично не рекомендую!
Я замовив дві маленькі дорожні аптечки у цьому "магазині" 28.06.2022.
Протягом дня з моменту замовлення - мені ніхто не перетелефонував для підтвердження замовлення. Наступного дня я зателефонував сам, щоб уточнити: чи є товар? Мені повідомили, що "у них дуже багато клієнтів,... Читать отзыв Хамство та шахрайство - ось девіз цього "магазину" та особи, на чиє ім'я перераховуються гроші: Кульчинська Ірина Миколаївна.
Я замовив дві маленькі дорожні аптечки у цьому "магазині" 28.06.2022.
Протягом дня з моменту замовлення - мені ніхто не перетелефонував для підтвердження замовлення. Наступного дня я зателефонував сам, щоб уточнити: чи є товар? Мені повідомили, що "у них дуже багато клієнтів, то ж вони не встигають". Але - "зробили ласку", перевірили та підтвердили наявність товару.
Наступного дня - я оплатив замовлення у сумі 210 грн., та ще 5 грн. комісії. У призначенні платежу - вказав номер заказу.
Але товар - так і не отримав, а мій заказ - "магазин" відмітив як "відмінений".
Чому? Бо я, на думку магазину, маю сказати магазину "точний час проведення платежу". В іншому випадку - вони "не будуть переглядати виписку, в них дуже багато платежів". Спілкування з пані Кульчинською - це взірець хамства з її боку, повної зневаги до покупця. Вона кричить, перебиває, кидає слухавку тощо.
У результаті - протягом місяця я не отримав ані оплачений товар, ані гроші.
Відтак, для вирішення цієї проблеми - змушений звернутися до поліції.
Категорично не раджу мати справу з цим "магазином".
Спілкувалась із ним 4 рази. Пару разів пояснювала та добивалась, щоб люди всьо-на-всього, сказала дату і час проплати. Клієнт стверджував, що оплатив "може вчора, а може сьогодні, а може завтра" - цитата)
Через деякий час, коли ми все ж змогли перерити всі оплати, теоретично, була одна оплата, яка могла належати людині. Вона була здійснена через 2 дні після оформлення замовлення.
Після виявлення ніби-то оплати, ми запропонували поверненн коштів клієнту) але і тут він сказав, що ніяких номерів карт нам давати не буде і щоб ми оплачували на ту карту з якої він оплатив) Що по-суті не можливо. У банку нам сказали, що повернення цього платежа не можливе, бо оплата була здійснена із карти іншого банку.
Все відкрито і прозоро!
Ми працюємо не один рік!
І завжди йдемо на зустріч клієнту!