Можливо косметика у магазину і якісна, та нажаль того не скажеш про працівників. Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють. Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у них була перерва. Я попросила вказати цю інформацію на сайті, щоб розуміти це, адже на сайті не вказано нічого про перерву магазину. Менеджер Катя сказала, що передасть інформацію модератору, але коли вони зможуть опрацювати моє прохання вона не знає. І ніхто не може сказати. Я спитала чи записується розмова, щоб дирктор прослухав в якому тоні спілкується Катя. Нажаль, Катя збрехала про те, що розмова записується, як виявилося потім. То не факт що воне не збрехала і про те що передасть інформацію, і про товари, і про все те що вона казал мені на рахунок мого замовлення. Директора номер дати відмовилися. Переключили мене на менеджеру Ірину, яка спілкувалася зухвало та нахабно. Сказала, що я несу нісенітницю, щодо свого замолвення яке зробила. Як виявилося мені мав менеджер сказати, що я мала вислати скрін своєї оплати. Менеджер Катя мені цього не казала, і менеджер Ірина стала на бік Каті - що вона не могла цього не сказати) Нажаль, розмова не була записана з іхнього боку, щоб мати наразі підтвердження. Після цього Ірина кинула слухавку та більше слухавку від мене не брали.
Неадекватна поведінка - Відгуки про Glorymix
Я оплатила вночі замовлення. Зранку зателефонували та сказали, що перевірять кошти та надішлють.
Пройшло 6 годин, на сайті все без змін. Пів години я намагалася додзвонитися по номерам, що вказані. Один недоступний, другим просто не брали слухавку. Через півгодини з хамовитим тоном мені сказали, що у них була перерва. Я попросила вказати цю інформацію на сайті, щоб розуміти це, адже на сайті не вказано нічого про перерву магазину. Менеджер Катя сказала, що передасть інформацію модератору, але коли вони зможуть опрацювати моє прохання вона не знає. І ніхто не може сказати. Я спитала чи записується розмова, щоб дирктор прослухав в якому тоні спілкується Катя. Нажаль, Катя збрехала про те, що розмова записується, як виявилося потім. То не факт що воне не збрехала і про те що передасть інформацію, і про товари, і про все те що вона казал мені на рахунок мого замовлення. Директора номер дати відмовилися. Переключили мене на менеджеру Ірину, яка спілкувалася зухвало та нахабно. Сказала, що я несу нісенітницю, щодо свого замолвення яке зробила. Як виявилося мені мав менеджер сказати, що я мала вислати скрін своєї оплати. Менеджер Катя мені цього не казала, і менеджер Ірина стала на бік Каті - що вона не могла цього не сказати) Нажаль, розмова не була записана з іхнього боку, щоб мати наразі підтвердження. Після цього Ірина кинула слухавку та більше слухавку від мене не брали.
відгук
Коментарі до відгуку