Покупець Отзыв написан 28 января, 2019 год269 просмотров
27 січня 2018 р., Фуршет, Київ, вул. Антоновича - виглядає не як магазин за Порядком (Постанова КМУ 833 від 15.06.2006), а як кришоване базарне місце, де порушуються статті 19, 21, 23 Порядку Стаття 19. Забороняється примушувати покупця придбавати товари неналежної якості або непотрібного йому асортименту Стаття 21. Суб'єкт господарювання зобов'язаний: надавати споживачеві (покупцеві) у доступній формі необхідну, достовірну та своєчасну інформацію про товари Стаття 23. Правильність розрахунку споживач перевіряє на місці, не відходячи від каси Стаття 39. За порушення цих Порядку та правил суб'єкт господарювання та його працівники несуть відповідальність згідно із законодавством (Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів
Достоинства:
Наявність поруч справжніх магазинів, де Порядок дотримується
Розничная сеть "Фуршет" входит в число самых крупных в Украине. Сначала состояла из нескольких небольших магазинов "Ля Фуршет". Позднее руководство компании приняло решение об укрупнении. В 1998 году в Киеве открылся первый "национальный оптово-розничный магазин". В 2006-м сеть состояла уже из 66 супермаркетов (с учетом магазина в Молдове). "Фуршет" имеет... подробнее
Практика застосування до Фуршет статті 39 Порядку провадження торгівлі - Отзывы о Фуршет
Стаття 19. Забороняється примушувати покупця придбавати товари неналежної якості або непотрібного йому асортименту
Стаття 21. Суб'єкт господарювання зобов'язаний: надавати споживачеві (покупцеві) у доступній формі необхідну, достовірну та своєчасну інформацію про товари
Стаття 23. Правильність розрахунку споживач перевіряє на місці, не відходячи від каси
Стаття 39. За порушення цих Порядку та правил суб'єкт господарювання та його працівники несуть відповідальність згідно із законодавством
(Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів
отзыв
Комментарии к отзыву