Наталія Чайка Отзыв написан 22 декабря, 2024 год5 просмотров
Оформляла замовлення на доставку. На етапі оплати замовлення зависало, тому не виходило його завершити . Так було протягом години. Коли здали нерви, зателефонувала на гарячу лінію. Оператор Людмила спілкувалась зі мною, порекомендувала зробити перезавантаження програми та, вразі не відправлення замовлення, зателефонувати ще раз на гарячу лінію. Я зробила все так, як мені було сказано. Результат був негативний. Я знову зателефонувала на гарячу лінію, оператор Анна відповіла мені в коректній формі: один покупець для нас не важливий, те що у вас не виходить відправити замовлення-ваші проблеми, масових скарг немає -тому до побачення. Якось так. Два представники однієї команди, а які різні враження від спілкування та які різні враження про команду Фора. Коментувати нічого. Єдине додам: бажаю Анні отримувати таке ж відношення до себе, яке вона дозволяє собі з іншими людьми.
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
Байдуже ставлення до покупців - Отзывы о ФОРА
отзыв
Комментарии к отзыву