Я неодноразово відвідувала магазин "Фора" у місті Києві, на вулиці Паркова-Сирецька, 1, для покупки цигарок. Проте, в ході моїх відвідувань виникла неприємна ситуація у спілкуванні з продавчиною, яка обслуговує цей відділ. Вона проявляє себе непривітно та некомунікабельно, ставить недоречні питання, і в одному із випадків відмовилася продати товар, не зважаючи на те, що був пред'явлений оригінал мого паспорта.
Під час одного з моїх відвідувань, продавчиня звинуватила мене в тому, що я дивлюся на неї неправильно, що було вкрай неприємно. Таке ставлення свідчить про відсутність професійної етики. Більше того, вона проявила неадекватну реакцію на мій запит щодо товару, що викликало у мене велике розчарування. Ці ситуації знищили мій інтерес до подальших покупок у цьому магазині.
Прошу керівництво звернути особливу увагу на цю ситуацію та вжити необхідних заходів для покращення обслуговування клієнтів. Я як відданий клієнт, хочу бачити зміни у роботі персоналу та забезпеченні високих стандартів обслуговування.
Таким людям, як продавчиня у цьому випадку, не місце на роботі, де потрібне активне спілкування з клієнтами.
Сподіваюся, що цей відгук приверне увагу керівництва і сприятиме покращенню обслуговування у магазині "Фора" на вулиці Паркова-Сирецька, 1, у місті Києві.
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
ПАРКОВА-СИРЕЦЬКА 1(((Київ - Отзывы о ФОРА
Під час одного з моїх відвідувань, продавчиня звинуватила мене в тому, що я дивлюся на неї неправильно, що було вкрай неприємно. Таке ставлення свідчить про відсутність професійної етики. Більше того, вона проявила неадекватну реакцію на мій запит щодо товару, що викликало у мене велике розчарування. Ці ситуації знищили мій інтерес до подальших покупок у цьому магазині.
Прошу керівництво звернути особливу увагу на цю ситуацію та вжити необхідних заходів для покращення обслуговування клієнтів. Я як відданий клієнт, хочу бачити зміни у роботі персоналу та забезпеченні високих стандартів обслуговування.
Таким людям, як продавчиня у цьому випадку, не місце на роботі, де потрібне активне спілкування з клієнтами.
Сподіваюся, що цей відгук приверне увагу керівництва і сприятиме покращенню обслуговування у магазині "Фора" на вулиці Паркова-Сирецька, 1, у місті Києві.
отзыв
Комментарии к отзыву