Гость Отзыв написан 20 января, 2023 год19 просмотров
В магазині Фора в м. Бровари вул. Незалежності 7, 19.01.2023 р.придбали товар одноразова електронна сигарета яка виявилась бракованою. Відразу після покупки через пару хвилин ми підійшли з чеком до касира и попросили замінить. Вона викликала адміністратора Маляренко Оксану Анатоліївна яка підійшла не привітавшись . І почала разповідать що це не можливо і потрібен якійсь дозвіл. Якого взагалі можуть не дати. Виходить що магазин торгує не якісним товаром і при цьому не признає це. А це називається шахрайство. Прошу прийняти міри для кращого обслуговування . І навчіть своїх адміністраторів правильно спілкуватись з клієнтами магазину . І звичайно зробити повернення або замінити товар. Весь товар якій бракований підлягає поверненню даже якщо це акцизний товар. А Маляренко Оксана некомпетентна і явно займає не своє місце.
Вітаємо! Напишіть нам на пошту [email protected] або за телефоном Гарячої лінії Фора: 0800 30 12 30.Ми обов'язково вирішимо питання.Приносимо вибачення.Ми вже проводимо роз'яснювальну роботу з працівниками магазину.Гарного дня
Первый магазин «Фора» формата «у дома» открылся в декабре 2002, в 2003 году к сети добавилось еще 3 магазина, а до конца 2003 года еще 30 магазинов из сети гастрономов «Днепрянка» было переформатировано в магазины у дома «Фора». В 2005 году насчитывается уже 39 магазинов «Фора», в 2006 году их... подробнее
Бракований товар - Отзывы о ФОРА
отзыв
Комментарии к отзыву