Качество обслуживания ужасное, - Отзывы о Eobuv.com

Eobuv.com
Отзыв написан 13 сентября, 2017 год 757 просмотров
Грошей не повертають, купила сумку , через місяць обірвалась ручка, повернула товар, Три місяці приймали рішення ,почснюючи що торав довго проходить митницю, Зараз прийшла відповідь що товар відремонтований вислали повторно, Намагаюся почснити , що відремонтований товар я відмовляюсь отримувати і прошу повернути кошти, Мені відповідають, що виробник прийняв своє рішення і воно остаточне, і якщо я не заберу товар у курєра то він повернеться до них а я залишусь без сумки і грошей, Оскарження і любі другі вимоги будуть марні як би я не намагалась , відповів мені консультан, грошей вони однознасно не повернуть, Всі коментарі із вибаченнями на відгуки клієнтів -це блеф, Компанія не чесна, на клієнтів їм байдуже, а тим більше на зіпсований настрій , який залишиається у клієнта і приниження, Коли познайомилась з їх сайтом , думвла пртдбати ще декілька речей, а зараз закликаю всіх не працюйте з ними, це шарлатани, Добре коли все добре , а якщо комусь не пощасть то це ваша проблема, Їм головне втюхати товар і отримати гроші , Це вони роблять справно і швидко , все інше їм до одного місця,
1 согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Eobuv.com 18 сентября, 2017 год
Ірина,



Прийміть наші щирі вибачення за надані незручності, нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з подібним інцидентом.



Хочемо звернути Вашу увагу, що Виробник, протягом дії гарантійного строку бере на себе зобов'язання згідно закону України про "Про захист прав споживачів"



Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості



1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.



15) недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);





У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.



істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;





Також на сайті https://www.eobuv.com/pravila

6.
РЕКЛАМАЦІЇ (СКАРГИ)

6.1. Підстави та межі відповідальності Продавця у випадках продажу Товарів неналежної якості (Товарів із недоліками) визначені у відповідних законодавчих актах.

6.2. Товари, що пропонуються до продажу через Інтернет-магазин мають гарантію від виробника або Продавця. Умови надання гарантії і час її перебігу зазначаються у гарантійному документі, що супроводжує Товар.

6.3. Продавець зобов'язаний доставити Клієнтові Товар без недоліків, належної якості.

6.4. Скарги Клієнта щодо якості Товару можуть бути направлені:

листом на адресу: Новик Кісєлін - вул. Нова 9, 66-002 Зелена Гура, Республіка Польща (ul. Nowy Kisielin - Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, Polska);

в електронній формі на адресу електронної пошти: [email protected];

6.5. У разі виявлення Клієнтом протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених Продавцем, Клієнт має право за своїм вибором:

1) вимагати від Продавця безоплатного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат, здійснених Клієнтом чи третьою особою, на їх виправлення;

2) вимагати від Продавця заміни Товару на аналогічний Товар належної якості або на такий самий Товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні (у разі виявлення істотних недоліків Товару);

3) вимагати від Продавця відповідного зменшення ціни;

4) відмовитися від Договору і вимагати повернення сплаченої за Товар грошової суми (у разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Продавця Товару (виробника) підтверджених за необхідності висновком експертизи).





Після проведення експертизи, Виробник безоплатно усунув недоліків товару.

Повернення коштів відбувається в разі істотного недоліка товару.



З повагою, команда eobuv.com
ІРИНА (Украина, Львів) 23 октября, 2017 год
З повагою команда еobuv? Та з якою повагою, Ви всі шарлатани і аферисти, Ви процитквали мені кучу прав Продавця і Покупця, а де результат, те товар вже будь який , відремонтований, не відремонтований, повернення коштів, Де?Вже всі сроки пройшли а від вас ні товару ні грошей, Користуєтесь тим що через інтнрнет вас недостати,, Та ви не компанія шайка аферистів, Цитуєте правила торгівлі, а самі їх не виконуєте, Сором, Десятому закажу не мати з вами справи,


Eobuv.com
Все отзывы

2.1 5
645 отзывов / 135383 просмотра
Eobuv.com
Eobuv.com - интернет-магазин брендовой обуви созданный в Польше. Мы являемся самым большим магазином обуви и аксессуаров в Польше. Работаем более 20 лет на рынке Европейского Союза и предлагаем нашим клиентам тщательно отобранную обувь мировых брендов. Нам доверяют покупатели 9 стран Европейского сообщества, о чем подтверждают полученные награды Gazela Biznesu, e-Diament... подробнее

Обувь
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 1.9
482 отзыва
salomon.in.ua
salomon.in.ua

Рейтинг: 4.8
245 отзывов
newbalance.in.ua
newbalance.in.ua

Рейтинг: 4.9
270 отзывов
​LC Waikiki
​LC Waikiki

Рейтинг: 1.8
60 отзывов
Интернет-магазин — MD-Fashion
Интернет-магазин — MD-Fashion

Рейтинг: 4.3
575 отзывов
VOVK интернет-магазин
VOVK интернет-магазин

Рейтинг: 2.2
75 отзывов
Обувь LAPTI
Обувь LAPTI

Рейтинг: 2.5
77 отзывов
Обувь Mida
Обувь Mida

Рейтинг: 2.4
993 отзыва
Chester
Chester

Рейтинг: 3.2
87 отзывов
Salomon
Salomon

Рейтинг: 5
2 отзыва