Ecolines автобусные билеты на международные перевозки отзывы клиентов

Ecolines автобусные билеты на международные перевозки отзывы клиентов
Ecolines автобусные билеты на международные перевозки
2.5 5
715 отзывов / 23461 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

ШАХРАЇ! НЕ купуйте квитки завчасно!

Ірина Ірина пятница, 26 сентября
ШАХРАЇ!!
НЕ КУПУЙТЕ квитки в Еколайн завчасно. Спочатку продають квитки по завищеній ціні, а вже коли відбили гроші пускають на 20 відсотків дешевше.
Придбала квитки з аеропорту Краків до Львова за місяці до Львова за 2 місяці, бо їхали з дитиною. Взагалі існує практика раннього бронювання, що передбачає більш вигідні ціни. Але не у цього перевізника. В автобусі з'ясувалося,... Читать отзыв
ШАХРАЇ!!
НЕ КУПУЙТЕ квитки в Еколайн завчасно. Спочатку продають квитки по завищеній ціні, а вже коли відбили гроші пускають на 20 відсотків дешевше.
Придбала квитки з аеропорту Краків до Львова за місяці до Львова за 2 місяці, бо їхали з дитиною. Взагалі існує практика раннього бронювання, що передбачає більш вигідні ціни. Але не у цього перевізника. В автобусі з'ясувалося, що дорослий квиток коштує 1000 грн., тобто на 20 відсотків дешевше. Про порядність годі й говорити.
Чомусь перевізник "Flixbus " при скасуванні рейсу пропонує квитки на інший зручний більш дорожчій рейс без доплат, а ці нахабно спочатку відбивають гроші з
добропорядних пасажирів, а потім скидає ціни, щоб вже хоч якось заробити.
ГАНЬБА,АФЕРИСТИ!
Достоинства:
  1. Хоч прибув вчасно.
Недостатки:
  1. Обдурюють пасажирів, маніпулюючи цінами.
  2. Ігноруючи вимоги Закону України "Про звернення громадян "

Зручно та доступно для міжнародних поїздок

Олександр Олександр понедельник, 22 сентября
Користувався послугами Ecolines для поїздки до Польщі. Автобус прибув вчасно, сидіння були зручними, особливо на довгій дистанції. Ціни на квитки були доступними, що є важливим плюсом. Також хочу відзначити чистоту в автобусі та ввічливість персоналу.

Кожен раз новий цирк

Kateryna Kateryna вторник, 9 сентября
Перевізник має рейси в Росію, переконатись можете на їх не-укр версії сайту. Платити окупантам податки в третій рік повномасштабної їм нормально, а як організувати нормальний сервіс так "ви шо, війна в країні, терпіть". Постійно запізнюються та переносять рейси. От просто КОЖЕН раз мені так "щастить". Планувати будь-що нема сенсу, якщо Ви їдете з ними. Можуть спонтанно вирішити повезти Вас... Читать отзыв Перевізник має рейси в Росію, переконатись можете на їх не-укр версії сайту. Платити окупантам податки в третій рік повномасштабної їм нормально, а як організувати нормальний сервіс так "ви шо, війна в країні, терпіть". Постійно запізнюються та переносять рейси. От просто КОЖЕН раз мені так "щастить". Планувати будь-що нема сенсу, якщо Ви їдете з ними. Можуть спонтанно вирішити повезти Вас в Київ через Умань і прибути на 5 годин пізніше. Можуть привезти в комендантську і ви будете ще до ранку сидіти на автостанції, яка абсолютно не обладнана для ночівлі, не розраховуйте, що буде комфорт "як на вокзалах в Європі", це просто смішно) Там ні розеток, ні місця де можна прилягти спину розрівняти, просто сидите в темноті до ранку на незрунчому залізному кріслі. Вокзал зачиняють на ключ і мадам йде спати, навіть покурити не вийдете. І це після того як ти й так був купу годин в дорозі. При цьому немає не те що компенсації за незручності, а навіть вибачень чи відповіді від підтримки. Ну бо клієнти за низьку ціну все схавають. От і вирішуйте чи поважаєте ви себе. Краще заплатіть більше але нормальному перевізнику який не працює на рф і цінує клієнтів.

Просто жах

Оксана Оксана понедельник, 8 сентября
Перевезення просто жах! Зламані сидіння, то не працює підлокітник то не опускається сидіння. Дізнатися інформаціб про зупинки не має де. Ми сиділи з дитиною на 2 поверсі, кондиціонер не працював. Душно. Пересадка аби як. Сам бігаєшь та намаєшься дізнатися хочаб яку інформацію. Автобус затримався на 2 години та нікому не прийшло смс про те, де автобус. Смс надішло на другий... Читать отзыв Перевезення просто жах! Зламані сидіння, то не працює підлокітник то не опускається сидіння. Дізнатися інформаціб про зупинки не має де. Ми сиділи з дитиною на 2 поверсі, кондиціонер не працював. Душно. Пересадка аби як. Сам бігаєшь та намаєшься дізнатися хочаб яку інформацію. Автобус затримався на 2 години та нікому не прийшло смс про те, де автобус. Смс надішло на другий день після того як вже приїхали. Були куплені місця з дитиною поруч, в результаті нам кажуть пересаджуватися на інші місця. Та ще і дитина окремо. Навіщо робити стрес під час поїздки - невідомо. Я більше цим перевізником не буду користуватися і нікому не раджу

Жахливий перевізник, зневага до пасажирів!!!

Олена Олена 1 сентября, 2025 год
Жахливий перевізник !!!! Замовила білет 2 тижні до відправлення, писало комфорт+ , в результаті чекаю вже 6 годину автобус, смс повідомляють 4 рази, що автобус затримуються, на гарячій лінії просто відфутболюють дзвінки , нічого конкретного не відповідають !!! Останній раз їду з цим перевізником!! Вже страшно уявити що мене чекає в дорозі з цим перевізником!!!
Достоинства:
  1. Відсутні
Недостатки:
  1. Зневага до клієнта!!!! Безвідповідальність !!!!

Поездка с перевозчиком Autolux-Ecolines

Виктория Виктория 17 августа, 2025 год
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF
Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе... Читать отзыв
Транспортный маршрут Киев-Рига (11:00) 16 августа, 2025 год
Номер автобуса: WI 119 MF

Это худшая транспортная компания Украины! ООО «Автолюкс» – абсолютное воплощение неуважения к пассажирам. Автобус опоздал более чем на 5 (!) часов, и никто даже не извинился и не предупредил о столь длинном опоздании. Услуги, которые рекламируют на сайте (Wi-Fi, кондиционер, комфорт) – в реальности отсутствуют! Wi-Fi вовсе не работал , кондиционер был сломан, пассажиров укачивало, в салоне грязь и вонь, липкие подлокотники кресел, явно давно никто не убирал.

Отдельное "впечатление" оставили водители: хамство, курение прямо на остановках и вблизи салона, полное игнорирование просьб пассажиров. На замечания реагировали грубо, заявляя дословно: *«Мы что хотим, то и делаем. Руководства на нас нет, можем высадить любого недовольного на трассе».* Это не просто наглость, это угроза безопасности!

Но настоящим шоком стало то, что одного пассажира(девушку) с маленьким ребёнком водитель отказался брать только из-за гражданства (Беларусь). Это уже не только непрофессионализм, но и дискриминация, унижение человеческого достоинства.

Компания абсолютно игнорирует жалобы – в интернете десятки аналогичных историй, и ни одна из них не была решена. Складывается впечатление, что руководство «Автолюкса» покрывает своих некомпетентных и неквалифицированных водителей.

Автолюкс – это не перевозчик, а издевательство над людьми. Опоздания, антисанитария, хамство, угрозы и дискриминация пассажиров. Категорически не рекомендую пользоваться их услугами! Это компания, которой нельзя доверить даже поездку на соседнюю улицу, не говоря уже о дальних рейсах.

Жахливі умови

Eugenia Eugenia 14 августа, 2025 год
Рідко пишу негативні відгуки, але ця подорож - це просто жах. Автобус двоповерховий, на нижньому поверсі кондиціонер не працював! Також на нижньому поверсі знаходилась туалета, яка всю дорогу смерділа, що неможливо було ні їсти, ні спати.
Який толк від кавомашини, екрану телевізора, якщо автобус не може забезпечити базові потреби?
Один з водіїв був дуже хамовитий, неприємний. Їдуть без... Читать отзыв
Рідко пишу негативні відгуки, але ця подорож - це просто жах. Автобус двоповерховий, на нижньому поверсі кондиціонер не працював! Також на нижньому поверсі знаходилась туалета, яка всю дорогу смерділа, що неможливо було ні їсти, ні спати.
Який толк від кавомашини, екрану телевізора, якщо автобус не може забезпечити базові потреби?
Один з водіїв був дуже хамовитий, неприємний. Їдуть без зупинки більше 6 годин, а перша зупинка 10 хвилин і коли запізнюєшся на 1 ХВИЛИНУ то демонстративно зачиняють двері автобуса і читають лекцію про те, що треба було раніше приходити. Якщо ви хочете їхати з комфортом, без стресу то обирайте інші фірми.
Недостатки:
  1. Хамовиті водії, не працює кондиціонер, туалет жахливо пахне.

Відмінили пересадку вночі

Валерия Валерия 6 августа, 2025 год
Їхали автобусом Берлін Ріга через Варшаву, повинна була бути пересадка. О 23 годині вечора повідомили, що пересадки не буде, добирайтеся самі, а кошти за квиток вам повернемо. Це пздц!!! В службі підтримки навіть не в курсі про цю ситуацію

Автобусні квитки

Таня Таня 4 августа, 2025 год
Шкода, що раніше не бачила відгуки.... Це жахливо, вже понад 6 годин очікуємо автобус. Щойно оголосили, що рейс Київ -Щецин затримується на невизначений час. З диспетчером зв'язатись ще той квест. Якщо у перевізника проблеми з транспортом і водіями, для чого продавати квитки??? Перевізник мабуть абсолютно не цінує своїх клієнтів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!! Бережіть себе та свої нерви

дуже погано

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 3 августа, 2025 год
доїхали.
еколайнО "дяккую", що живі. а. ідіть розвивайтеся. най вас шлях лихий трафить. поганий перевізник

кончений пперевіізник

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 2 августа, 2025 год
і так. епопея триває. Рейс мався відправитися о 15:00 год 01.08.2025р. з Києва. Відправився о 23.50 год. Автобус брудний. хоча однією з причин затримки було прибирання. Кордон проходили з десятої ранку до 16.00. Два рази автобус ломався в Польщі. Станом на 19.00 автобус стоїть поломаний в Польщі.
Хочете теж пройти такий квест? Обирайте еколайнО.

Жахливо. Повна ж***а

Сергій Необовязково Сергій Необовязково 1 августа, 2025 год
01.08.25 рейс з Києва до Варшави, який мався бути о 15:00 год станом на 23:21 год до цих пір не виїхав. Хочете ще спробувати і ви свою удачу з еколайнОм?
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Трішки затримують рейси. На 8-12 годин. А може і більше

Повна безвідповідальність

Лариса Лариса 28 июля, 2025 год
Був придбан квиток Київ-Таллінн з двома пересадками Варшава і Рига.
22.07.25 автобус Київ-Варшава відправився з Києва з запізненням на 3 години, про що прийшло попередження аж за півгодинки (!!!)+ на кордоні стояли 8 годин .
Через це всі стиковки було втрачено.
Компанія запропонувала заміну білету Варшава-Рига замість о 6:15 ранку на 22:00, на кінцеву станцію Таллінн в такому випадку я... Читать отзыв
Був придбан квиток Київ-Таллінн з двома пересадками Варшава і Рига.
22.07.25 автобус Київ-Варшава відправився з Києва з запізненням на 3 години, про що прийшло попередження аж за півгодинки (!!!)+ на кордоні стояли 8 годин .
Через це всі стиковки було втрачено.
Компанія запропонувала заміну білету Варшава-Рига замість о 6:15 ранку на 22:00, на кінцеву станцію Таллінн в такому випадку я б потрапила близько 21:00 наступного дня, тобто весь маршрут Київ-Таллін компанією ecoline збільшився б на добу і затягнувся б майже на ТРИ ДОБИ!!! (Замість 33 годин)
Розумію, що ситуація на кордоні - це форс-мажор, але ж автобус запізнився з відправленням на 3 години!!
У Таллінні я мала бути в не раніше 17:00 24.07.25, бо в мене заздалегідь був куплен квиток на визначну подію.
Враховуючи це, довелось самостійно купувати квитки до Таллінна.
Втративши чимало нервів і багато грошей, марно намагаюсь додзвонитись до компанії, аби повернути гроші за невикористані квитки.
Телефони, які телефонували мені щодо заміни квитка, тепер тупо скидають дзвінок.
На Київський номер 044 не дзвоню, бо я у роумінгу, і не хочу ще й тут втратити гроші на дзвінки через цю недокомпанію.
Нікому не раджу цього безвідповідального перевізника.
Достоинства:
  1. Які б не були плюси вони ніякі у порівнянні з мінусами

Поездка с перевозчиком Ecolines

Елена Цехановская Елена Цехановская 27 июля, 2025 год
Ехала автобусом компании Ecolines 18.07.2025 по маршруту Житомир-Краков, время посадки в Житомире
должно было состояться в 15:20, но рейс задержался на 2,5 часа. Об этом пассажиров предупредили заранее, и мне не пришлось находиться на вокзале в ожидании лишнее время. Водители очень адекватные, приятные, внимательные. Туалет в течении всей поездки содержался в чистоте, никаких специфических запахов, скорее, наоборот; в наличии туалетная... Читать отзыв
Ехала автобусом компании Ecolines 18.07.2025 по маршруту Житомир-Краков, время посадки в Житомире
должно было состояться в 15:20, но рейс задержался на 2,5 часа. Об этом пассажиров предупредили заранее, и мне не пришлось находиться на вокзале в ожидании лишнее время. Водители очень адекватные, приятные, внимательные. Туалет в течении всей поездки содержался в чистоте, никаких специфических запахов, скорее, наоборот; в наличии туалетная бумага, мыло, вода. Мы простояли на границе 10,5 часов, но это не испортило моего впечатления именно от команды водителей. Люди на своем месте и умеют разговаривать с пассажирами. Очень хочется, чтобы они прочитали этот отзыв, а также руководство компании. Мне есть с чем и кем сравнить, поэтому посчитала своим долгом не промолчать. Спасибо вам большое за приятную поездку! Поездка - Поездка с перевозчиком Ecolines

Зручний спосіб подорожувати між країнами

Олександр Олександр 23 июля, 2025 год
Нещодавно скористався послугами Ecolines для поїздки в Польщу. Автобус прибув вчасно, був чистим і комфортабельним. Водій був ввічливим і професійним. Ціни на квитки були прийнятними, а процес бронювання виявився досить простим.

Поломки, запізнення, хамство

Вікторія Вікторія 18 июля, 2025 год
Скарга стосується не всього екіпажу автобусу, а саме стюардеси Наталії, яка супроводжувала рейс Роттердам-Ріга 17.07.2025-18.07.2025
Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти).
Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5... Читать отзыв
Скарга стосується не всього екіпажу автобусу, а саме стюардеси Наталії, яка супроводжувала рейс Роттердам-Ріга 17.07.2025-18.07.2025
Сервіс жахливий, Стюардеса закривала двері перед обличчям пасажирів, хамила, тримала на вулиці по декілька хвилин (при цьому автобус продовжував стояти).
Але найнеприємніше в рейсі було те, що в Польщі виявилася несправність автобусу, вирішення цих моментів на шиномонтажі та, відповідно, затримка рейсу на 3,5 години.
Але Наталія обрала не пояснити ситуацію, не допомагати інформаційно пасажирам, а просто сказати «У нас технічні проблеми, вирішуємо» і лягти спати.
Автобус мав прийти у Варшаву о 06:05 ранку, у багатьох пасажирів там мала бути пересадка, в тому числі вже о 07:00. При цьому лишалось ще близько 230 км шляху.
Ми всі розуміємо, що в дорозі може бути будь-яка ситуація, але пасажир заслуговує на повагу, нам просто необхідно розуміти, як в такій ситуації діяти далі.
Але інформації ми все ще не мали, а Наталія спала!
Розбудивши її приблизно о 06:10, і ввічливо перепитавши як нам (пасажирам) бути в цій ситуації, я почула тільки сварку, хамство, незадоволення з боку Наталії («ви вже не встигаєте, ні ніякого звʼязку з компанією, ніякої інформації для вас не буде, я вам вже все сказала»)
Тільки після того, як люди стали перейматись, що представник компанії не тільки не йде на зустріч, а навпаки, вона, обізвавши мене, сказала, що «заспокойтесь, істеричка, вас зачекають…плювати на відгуки про компанію та на наші проблеми…»
За декілька хвилин вона уточнила моє прізвище та імʼя із коментарем «ага, чудесно» ( у мене серйозні підозри, що ця особа може зробити щось неприємне або небезпечне)
як можна після такого порадити Ecolines до співпраці?
Просто жах і огида..

Зручно та доступно для міжнародних поїздок

Олексій Олексій 16 июля, 2025 год
Користувався послугами Ecolines для поїздки до Польщі. Автобус прибув вчасно, був чистим та комфортним. Ціни на квитки доступні, а персонал був дуже ввічливий і готовий допомогти. Загалом, задоволений сервісом і рекомендую для міжнародних перевезень.

Відгук про ECOLINES: жахливий досвід, зіпсовані нерви та додаткові вит

Майя Гарькавая Майя Гарькавая 11 июля, 2025 год
Їхала з Берліна до Дніпра з пересадками у Варшаві та Києві — і це був справжній кошмар.
Автобус, звісно ж, запізнився, тому ми не встигли на наступний рейс у Варшаві.
Водії поводилися вкрай хамовито. Під час видачі багажу один із них вдарив мене чужим чемоданом по коліну, яке в мене і так травмоване. Жодних вибачень. На запитання, де наш автобус,... Читать отзыв
Їхала з Берліна до Дніпра з пересадками у Варшаві та Києві — і це був справжній кошмар.
Автобус, звісно ж, запізнився, тому ми не встигли на наступний рейс у Варшаві.

Водії поводилися вкрай хамовито. Під час видачі багажу один із них вдарив мене чужим чемоданом по коліну, яке в мене і так травмоване. Жодних вибачень. На запитання, де наш автобус, відповіли, що “це не до них”, бо гроші ми платили не їм. Просто уявіть, як нервували люди в іншому автобусі, який був змушений чекати на нас 2 години! А в них також були плани, пересадки, квитки…

У Києві я, відповідно, також не встигла на свій автобус до Дніпра, довелося купувати квиток на потяг. Добре, що хоч залишалося одне місце — інакше не знаю, що б робила.

Це ще не все: в автобусі з Берліна до Києва (перевізник — Автолюкс, але в рамках рейсу ECOLINES) смерділо туалетом так, що було важко дихати. У туалеті не працювало світло, сидіння — зламані. Але якщо поставиш сумку в проході (бо немає куди її подіти) — від водія летить різке зауваження з неприємним тоном.

Підсумок:
• Зіпсовані нерви
• Додаткові витрати
• Хамство персоналу
• Відсутність відповідальності
• Жахливі умови в автобусі

Не рекомендую. І дуже сподіваюсь, що компанія хоча б колись зверне увагу на скарги пасажирів.

Зручно подорожувати з Ecolines

Олексій Олексій 1 июля, 2025 год
Користувався послугами компанії Ecolines для поїздки до Європи. Автобус прибув вчасно, був чистим та комфортним. Персонал був дуже ввічливий і готовий допомогти. Ціни на квитки були доступними, тому вважаю свій вибір вдалим.

Зручний спосіб подорожувати

Андрій Андрій 30 июня, 2025 год
Користувався послугами Ecolines для поїздки до Європи. Автобуси були чистими та комфортними, водії професійні. Ціни доступні, але розклад міг би бути більш гнучким.

Жахлива поїздка.

Ірина Ірина 23 июня, 2025 год
Їдучи з Варшави до Львова я заплатила 700грн за надбагаж(хоч не докінця впевнена,що він був,бо купувала 2 квитки ,а інша сумка була набагато легша),при тому що квиток коштував 950 грн.Коли попросила у водіїв пояснення,чому надбагаж коштує майже як квиток,то вони не пояснили нічого і взагалі негарно себе поводили.Квитанції ніякої теж не надали на моє прохання,навіть в електронному виді.Шановні водії,ви возите... Читать отзыв Їдучи з Варшави до Львова я заплатила 700грн за надбагаж(хоч не докінця впевнена,що він був,бо купувала 2 квитки ,а інша сумка була набагато легша),при тому що квиток коштував 950 грн.Коли попросила у водіїв пояснення,чому надбагаж коштує майже як квиток,то вони не пояснили нічого і взагалі негарно себе поводили.Квитанції ніякої теж не надали на моє прохання,навіть в електронному виді.Шановні водії,ви возите людей,а не тварин,і якщо людина щось питає у Вас то ви повинні дати відповідь,а не вести себе по-хамськи.Дуже незадоволена,нерекомендую нікому,адже важливу роль відіграє не лише комфортний проїзд,а й людське ставлення.НЕРЕКОМЕНДУЮ!!!!

Негативний відгук

Надія Надія 19 июня, 2025 год
Проблеми виникли при посадці в автобус Львів-Варшава, 19.06.2025 р., 8:20. Наші 4 місця поруч, які ми власне обумовили при покупці квитків (їдемо з грудною дитиною), були розформовані перевізником. 4-ри наші дзвінки з номера, на який було куплено квитки, на 044-954-90-10 були ігноровані перевізником. Лише при дзвінку з іншого номера телефону прийняли наш виклик. З пояснень представника цієї контори грудна дитина... Читать отзыв Проблеми виникли при посадці в автобус Львів-Варшава, 19.06.2025 р., 8:20. Наші 4 місця поруч, які ми власне обумовили при покупці квитків (їдемо з грудною дитиною), були розформовані перевізником. 4-ри наші дзвінки з номера, на який було куплено квитки, на 044-954-90-10 були ігноровані перевізником. Лише при дзвінку з іншого номера телефону прийняли наш виклик. З пояснень представника цієї контори грудна дитина 2024 р.н.мала їхати окремо від матері, (дали місця 32 і 24 з чужими людьми), бо це так передбачено їхніми правилами перевезення пасажирів щодо самовільної зміни місць перевізником.
Пасажири мають бути готові, що зворотній зв'язок перевізник не практикує, місця розформовує за власним розсудом і грудних дітей відсаджує сидіти окремо від батьків, бо це передбачено правилами.

Жахливий перевізник

Иирина Иирина 11 июня, 2025 год
В перше купила квитки до Кропивницького, і мабудь в останнє. Рейс переносили тричі, щоб виїхати о 17, від'їхали о 20.
Достоинства:
  1. Нема
Недостатки:
  1. Все

Найгірша поїздка з цим перевізником

Liliya Liliya 5 июня, 2025 год
Ми їхали з дітьми 04.06-05.06.25 з Києва до Катовіце, виїхали вчасно о 13.15, кордон повинні були проходити вночі, але о 4.30 ранку ми ще навіть не заїхали на кордон! Водій хамив, не відповідав на жодні наші питання, нічого не пояснював. У нас були квитки на літак, ми розрахували свій час, а тут змушені були забирати речі і переходити кордон пішки,... Читать отзыв Ми їхали з дітьми 04.06-05.06.25 з Києва до Катовіце, виїхали вчасно о 13.15, кордон повинні були проходити вночі, але о 4.30 ранку ми ще навіть не заїхали на кордон! Водій хамив, не відповідав на жодні наші питання, нічого не пояснював. У нас були квитки на літак, ми розрахували свій час, а тут змушені були забирати речі і переходити кордон пішки, попутними автобусами добиратись до потрібного місця!
Якби ж нормально одразу попередили, що відбувається на кордоні …..і нас таких було пів автобуса! Водій ще заставив нас самих залазити в багажник шукати свої чемодани і діставати їх, зі словами: «вам треба, самі й доставайте»🫣 це просто жах! Таке відношення.
У них була онлайн реєстрація на кордоні, тобто вони прекрасно знали ситуацію і які вони по рахунку на проходження!
Скотське відношення до пасажирів!
Якщо Ви, раптом, будете їхати з цим горе-перевізником - закладайте на дорогу ще годин 5-10 на проходження кордону!!!

Чисто, вчасно, гарне ставлення водіїв

Eli Eli 25 мая, 2025 год
Поїздка з Варшави в Вінницю. Автобус виїхав вчасно і прибув за графіком. Прибуття було о 3ій ранку і автобус затримувався довше на попередніх зупинках, щоб притриматись графіку, хоча проходження кордону було швидким. Не маю нарікань, оскільки зручність місць, чистота автобусу, наявність вайфаю і працюючих туалетів, а головне - людяне ставлення водіїв зробили важку подорож досить легкою і приємною. Наповненість автобусу... Читать отзыв Поїздка з Варшави в Вінницю. Автобус виїхав вчасно і прибув за графіком. Прибуття було о 3ій ранку і автобус затримувався довше на попередніх зупинках, щоб притриматись графіку, хоча проходження кордону було швидким. Не маю нарікань, оскільки зручність місць, чистота автобусу, наявність вайфаю і працюючих туалетів, а головне - людяне ставлення водіїв зробили важку подорож досить легкою і приємною. Наповненість автобусу не була максимальною, тому залишалось багато місця для того, щоб комфортно поспати. Дякую

Жахливе ставлення водіїв.

Анна Анна 25 мая, 2025 год
Поїздка була 22-23 травня 2025 року.
Їхала з Умані автобусом Ecolines, то претензій до водіїв не було, але запізнилися на одну годину
Далі була пересадка до Кракова.
Коли вийшла у Львові, відійшла в туалет. Тут через хвилину мені телефонує чужий номер і починає криком кричати «де я є?! І чого я десь шатаюся!».
Сказати, що я... Читать отзыв
Поїздка була 22-23 травня 2025 року.
Їхала з Умані автобусом Ecolines, то претензій до водіїв не було, але запізнилися на одну годину
Далі була пересадка до Кракова.
Коли вийшла у Львові, відійшла в туалет. Тут через хвилину мені телефонує чужий номер і починає криком кричати «де я є?! І чого я десь шатаюся!».
Сказати, що я в шоці була це нічого не сказати.
Потім, коли я прийшла до цього автобуса, водій неадекватно почав вести розмову, що із за мене всі запізнюються і вони втомилися чекати.
Поведінка водія ненормальна, такі не мають працювати з людьми.

Перегляньте будь ласка, своїх працівників. Навчіть елементарних норм етикету.
Достоинства:
  1. + зручний автобус
  2. + чисто
  3. + туалет працює
Недостатки:
  1. - неадекватна поведінка водія
  2. - не моя проблема, що запізнився інший автобус.

Доброго дня!!!

Олег Тимофіів Олег Тимофіів 18 апреля, 2025 год
Сьогодні відправлявся із Луцька в 13:25 год пографіку ,запізнення на 30хв. до Варшави автобусом Еcolines .Хотів би сказати компанії щоб навчилиб своїх водіїв відливо розмовляти з своїми пасажирами ,дуже агресивні вони чи не вислані ,прийміть до уваги.

Приємно здивована

Adriana Adriana 10 апреля, 2025 год
Поїздка добре організована. Їхала з пересадкою з Берліну до Києва через Варшаву. Автобуси були пунктуальні. Навіть завжди чекали +5 хв на тих, хто міг би запізнитися. Надсилали смс повідомлення, що ваш автобус ще чекає 5 хв на такій-то колії, що великий плюс. На багаж видають номерки, що теж дуже сподобалося, так як в багатьох перевізників нічого з вище перерахованого немає... Читать отзыв Поїздка добре організована. Їхала з пересадкою з Берліну до Києва через Варшаву. Автобуси були пунктуальні. Навіть завжди чекали +5 хв на тих, хто міг би запізнитися. Надсилали смс повідомлення, що ваш автобус ще чекає 5 хв на такій-то колії, що великий плюс. На багаж видають номерки, що теж дуже сподобалося, так як в багатьох перевізників нічого з вище перерахованого немає взагалі. В салоні є автомат з безкоштовним чаєм та кавою. Короче, 10 з 10. FlixBus міг би тільки в мадерновості автобусів позмагатися, але всього іншого вони не мають.

Ніколи знову!!!

Nadiia Nadiia 7 апреля, 2025 год
Автобус відмінили, не попередили. Квитки купували завчасно на мене і трьох дітей навмисне на передні місця.
Посадили в інший автобус, який ще й запізнився, на місця в кінці салону і розміщені окремо один від одного.
В автобус пропустили п'янючу пасажирку, яка гнула матюки на весь салон.

Комфорт клієнта- не на першому місці

Анна Анна 24 марта, 2025 год
Вже декілька років їжджу цією фірмою. Якщо адекватні водії попадуться, то поїздка буде нормальна. А якщо ні, то це ад. Сидіння супер, апарат для кави теж. Не розумію, чому, але коли автобус стоїть, то водії не відкривають двері, щоб можна було вийти пройтись і подихати свіжим повітрям або ж запалити. На прохання часто відмовляють, при чому завжди відключена кліматизація. Людям... Читать отзыв Вже декілька років їжджу цією фірмою. Якщо адекватні водії попадуться, то поїздка буде нормальна. А якщо ні, то це ад. Сидіння супер, апарат для кави теж. Не розумію, чому, але коли автобус стоїть, то водії не відкривають двері, щоб можна було вийти пройтись і подихати свіжим повітрям або ж запалити. На прохання часто відмовляють, при чому завжди відключена кліматизація. Людям з астмою і анемією - удачі ! Туалет часто смердить та без паперу, рейси часто спізнюються без попередження, якось спізнився на 40 хв. Комфорт для пасажирів не на першому місці, тому 3 зірки
Достоинства:
  1. Зручні крісла, є простір для ніг
  2. Туалет ( часто в поганому стані)
  3. Безкоштовний апарат з кавою
  4. Попадаються адекватні водії
Недостатки:
  1. Туалет часто брудний та без паперу
  2. Не має провітрювання, особливо другий поверх
  3. Неможливість подивитися положення сидінь при замовленні квитка
  4. Попадаються дуже хамські водії
  5. Запізнення
Ecolines автобусные билеты на международные перевозки
Ecolines автобусные билеты на международные перевозки
Рейтинг 2.5 из 5 на основании 715 отзывов

Пассажирские перевозки
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 отзывов
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 отзывов
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 отзывов
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва
Вопросы и ответы