Поїздка, яку хотілося б забути - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)

East Eest Eurolines (ewe.ua)
Отзыв написан 26 апреля, 2025 год 82 просмотра
Вперше скористалась послугами компанії «East West Eurolines» і зважаючи на комфортність автобусів на заявленому маршруті «Херсон-Гданськ-Оснабрюк-Кельн» (з пересадкою у Львові) сподівалась на вдалу поїздку. Пересадка пройшла швидко та злагоджено, обидва автобуси призначені для міжнародних пасажирських перевезень, двоповерхові, обладнані зручними кріслами та достатньою відстанню між ними, розетками, вайфаєм та туалетом. Туалет в автобусі, що курсував до Львова був зачинений протягом всієї поїздки, однак мені це не ніяк заважало. В кожному місті на автовокзалах було достатньо часу щоб скористатися місцевими туалетами. Негативний досвід з цим перевізником грунтується на 12 годинному запізненні по моєму маршруту «Умань-Мюнстер» до місця призначення, оскільки поїздка замість заявлених 32 год. 20 хв. зайняла майже дві доби (45 годин) та побила антирекорд моїх невдалих поїздок. Відразу зазначу, що основна причина такого запізнення це очікування на кордоні, за яке а ні компанія-перевізник, а ні водії відповідальності не несуть. Але є одне велике «але» на яке адміністрації компанії-перевізника та водіям варто було б звернути увагу. Маю надію, що перевізник інколи читає відгуки своїх пасажирів та робить відповідні висновки щоб стати кращим. Якби не це «але», поставила б йому чотири зірочки у своєму відгуку і мої враження були б набагато кращими. Гадаю для вас не новина, що існують сайти та сервіси на яких можна відстежувати черги на кордонах, інформація на яких періодично оновлюється. Ними користуються не лише досвідчені водії, а й пасажири. Тому у мене, як у пасажира виникає цілком логічне питання. Невже не можна замість прикордонно-пропускного пункту на якому відбувається постійне скупчення черги, скористатися іншим, більш альтернативним та менш завантаженим пунктом? Навіщо свідомо їхати на кордон, де кількість автобусів постійно збільшується і стояти там 12 годин? Навіщо їхати на «Краківець» з чергою автобусів, якщо на сусідньому «Грушеві» їх було 0?
Так, кількість автобусів на кордоні, який ми перетинали була відносно не великою. Наш автобус був сьомим у черзі до шлагбауму українського кордону, але час очікування до нього зайняв 10 годин. Далі 2 години було витрачено на проходження польського кордону, зʼясування питань та оформлення штрафу польськими прикордонниками із пасажиркою автобуса, яка везла заборонену кількість алкоголю, ковбасних виробів і сала та відправки автобуса на додаткову перевірку. Тож завдяки одній пасажирці, яка свідомо везла заборонену кількість продуктів близько 70 пасажирів автобуса були змушені чекати закінчення всіх процедур. Тому хочеться також звернутися до людей, які свідомо ігнорують правила Польщі щодо ввезення дозволених товарів тим самим підставляючи, як водіїв так і всіх пасажирів. Завдяки вашим завідомо неправомірним діям страждаєте не лише ви, отримавши величезні штрафи і вилучення продукції, а й інші пасажири у тому числі діти, люди похилого віку та водії. Руйнуються плани людей, оскільки хтось не встиг на літак, хтось приїздить пізно вночі і вимушений довго чекати на потяг, у когось не витримує здоров’я, бо незаплановані дві доби в автобусі це дійсно важке випробування для будь-якого організму і будь-якого віку. Інколи вмикайте мозок і думайте про наслідки та інших людей.
Чи поїду я ще раз з цим перевізником? Важко сказати, можливо. Але жах 2-х добової поїздки згадуватиму ще довго щоб знову покластися на щасливий випадок. Цього разу мені, як і іншим пасажирам не пощастило. Та все ж таки сподіваюсь, що адміністрація компанії-перевізника дослухається до порад і полегшить життя не лише водіям, а й майбутнім пасажирам внісши до свого графіка альтернативний пункт перетину кордону. І на останок хотілося б побажати цій компанії покращення комунікації водіїв з пасажирами. Для цього достатньо хоча б мінімального знайомства з пасажирами перед початком поїздки, короткого розʼяснення правил перетину кордону, наслідків незаконного перевезення товарів (бо як виявилось не всі їх знають) та організаційних моментів під час поїздки. Як правило дана практика заведена у багатьох перевізників. Тож компанії «East West Eurolines» ще є над чим працювати щоб удосконалити свій сервіс у сфері міжнародних пасажирських перевезень, скласти достойну конкуренцію та отримати більше вдячних пасажирів





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


East Eest Eurolines (ewe.ua)
Все отзывы

3.3 5
378 отзывов / 14097 просмотров
East Eest Eurolines (ewe.ua)
East Eest Eurolines (ewe.ua)

Пассажирские перевозки
Sem bus
Sem bus

Рейтинг: 4.3
20 отзывов
​MIST TRANS автобусные перевозки
​MIST TRANS автобусные перевозки

Рейтинг: 4.7
28 отзывов
​Автобусные перевозки VD-EXPRESS
​Автобусные перевозки VD-EXPRESS

Рейтинг: 3.7
36 отзывов
Royal company
Royal company

Рейтинг: 3.2
132 отзыва
Uklon.ua (заказ такси)
Uklon.ua (заказ такси)

Рейтинг: 1.2
1701 отзыв
BlaBlaCar
BlaBlaCar

Рейтинг: 1.2
1096 отзывов
КиевПасТранс
КиевПасТранс

Рейтинг: 1.3
1174 отзыва
Перевозчик Best Trip
Перевозчик Best Trip

Рейтинг: 1.8
5 отзывов
Маршрутное такси
Маршрутное такси

Рейтинг: 1.3
155 отзывов
Компания Рубикон (Rubikon)
Компания Рубикон (Rubikon)

Рейтинг: 3.9
240 отзывов