Екатерина Бижко Отзыв написан четверг, 23 октября4 просмотра
Я повинна була їхати рейсом Гданськ-Львів.Забронювала квитки за 2 неділі до поїздки. Зі мною зв'язався оператор щоб підтвердити квитки,ми домовились що оплата буде при посадці (так як з цим перевізником ніколи не їздила,хотіла перестрахуватися,щоб не залишитися з дитиною без грошей і квитків в чужій країні).За день до поїздки вранці(я ще спала і не бачила цих повідомлень) мені пише оператор і каже що треба оплатити на перед квитки. Через 15 хв після цього повідомлення оператор знов пише що так як я не відповіла на повідомлення мої квитки скасовано. Я коли прокинулась і побачила ці повідомлення написала що я просто спала і не встигла їх прочитати але як я зрозуміла то їх це не дуже хвилює. Потім мені подзвонили і сказали що в них повна посадка,і якщо я наперед не сину гроші то мої білети скасовано. Я перейшла на їх сайт і знайшла там номер гарячої лінії,зателефонувала і не раз але ніхто не брав трубку. Потім знов написала оператору і запитала чому я не можу додзвонитися на гарячу лінію,на що мені відповіли "а що я хотіла там дізнатися". Я дуже розчарована,мені довелось їхати з пересадками на ж/д і добре що хоч були квитки.
Скасували поїздку - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
отзыв
Комментарии к отзыву