За 5 днів придбала квиток, плануючи поїздку, але не користувалася раніше цим перевізником. І більше не користуватимусь. Хоча у перевізника добре знають, що люди орієнтуються хоча б на вигляд автобуса як на білеті і на офіційному сайті, але при зміні перевізника Оператор не сповістив (мають всі мої дані), що в цей рейс Київ_Познань, Івано-Франківськ _Гданьськ буде не та фірма і не той колір автобуса. Прибула на АС Київ на вул.Петлюри о 10:20. Наближається час відправки, 12:30, а мого перевізника не було. Сконтактовуюсь о 12 :26 з оператором, він називає колір червоний і приблизно не точний номер місця посадки або 32 або 36. Хоча стояли вони два червоних через один між ними білий. Я спостерігаю два цих червоних автобуса, які одночасно задкують на виїзд. Махаю одному, а він не зупиняється, хоча то не зовсім був мій, але так само їхав до Львова. Знову телефоную до оператора, він каже, що до водія повідомить, що б забрав мене. Пройшло ще пару минут і мовчок. Знову до оператора, він дав мені номер цього водія. Питаю водія: чого ви раніше свого часу виїхали? На прохання зупинитися, я ще встигала, на що він мені каже: нанімай таксі і здоганяй в Житомир ми поїхали. Ну це ж нелюд просто, ще звинуватив, що я спізнилася. Доганяли його до зоопарка. Це взагалі, що за така схема розвести на бабки, що це гопстопнікі, додаткові витрати і стресу з підсадкою до першого ліпшого "таксиста", який зажадав 1000 грн за ці наздоганялки за 5 км Наступний такий раз люди!!!! ні які "таксистів", тільки викликати поліцію!!! І хай тоді доводить той воділа, хто не має розуму. хай він мене не недооцінює аж так. Маю всі докази вихідних дзвінків і чеків з часом закупів, як підтвердження знаходження на місті посадки без запізнень. Бо він аж надто наполягав на моєму спізненні у спробі виправдати свою хибу!!! Тепер я буду вам усім перевізника в разі чого звонити кожен день і питать чи не змінилося щось на рейсі
Достоинства:
Плюси у шахрая "таксиста"- пограбував на 887грн за 5 км
Недостатки:
Оператор не виконав обов'язок оповістити пасажира, придбавшого квиток за 5 днів до подорожі, про суттеві зміни на рейсі, які судячи по відгуками відбуваються у постійному порядку.
відправка рейса завчасно, ніж вказано в білеті, наражання на небезпеку, безглуздий ігнор на прохання дочекатися відсталого по їх вині, пасажира. Ображання клієнта при виясненні обставин відшкодовувати витрати на які сам же і наразив.
Хто відшкодовуватиме збитки? Мене кинули на 100зл. - Отзывы о East Eest Eurolines (ewe.ua)
Прибула на АС Київ на вул.Петлюри о 10:20. Наближається час відправки, 12:30, а мого перевізника не було. Сконтактовуюсь о 12 :26 з оператором, він називає колір червоний і приблизно не точний номер місця посадки або 32 або 36. Хоча стояли вони два червоних через один між ними білий. Я спостерігаю два цих червоних автобуса, які одночасно задкують на виїзд. Махаю одному, а він не зупиняється, хоча то не зовсім був мій, але так само їхав до Львова. Знову телефоную до оператора, він каже, що до водія повідомить, що б забрав мене. Пройшло ще пару минут і мовчок. Знову до оператора, він дав мені номер цього водія. Питаю водія: чого ви раніше свого часу виїхали? На прохання
зупинитися, я ще встигала, на що він мені каже: нанімай таксі і здоганяй в Житомир ми поїхали. Ну це ж нелюд просто, ще звинуватив, що я спізнилася. Доганяли його до зоопарка. Це взагалі, що за така схема розвести на бабки, що це гопстопнікі, додаткові витрати і стресу з підсадкою до першого ліпшого "таксиста", який зажадав 1000 грн за ці наздоганялки за 5 км Наступний такий раз люди!!!! ні які "таксистів", тільки викликати поліцію!!! І хай тоді доводить той воділа, хто не має розуму.
хай він мене не недооцінює аж так. Маю всі докази вихідних дзвінків і чеків з часом закупів, як підтвердження знаходження на місті посадки без запізнень. Бо він аж надто наполягав на моєму спізненні у спробі виправдати свою хибу!!! Тепер я буду вам усім перевізника в разі чого звонити кожен день і питать чи не змінилося щось на рейсі
отзыв
Комментарии к отзыву