Складається враження наче Е-лайн тур уникає відповідальності за власні незрозумілі дії і не хоче слухати та приймати скарги потенційних пасажирів. Пояснюю ситуацію: 30.09 в першій половині дня ми з подругою забронювали через сайт блаблакар 2 прямих квитки на 25.10 з Бухаресту до Львова. Ближче обіду ці квитки нам скасували без пояснень. Подзвонивши за номером 0 (67) 320 01 13 ми дізналися від працівниці, що швидше всього квитки були розпродані і це оголошення вже не актуальне, його зараз відмітять на видалення з сайту блаблакар. Гаразд, може дійсно таке халепа, буває.
Близько 16:00 в цей ж день ми знайшли на сайті infobus квитки на 25.10 знову від Е.лайну, проте на рейс із пересадкою в Чернівцях. Я знову зателефонувала, щоб дізнатися чи ці квитки актуальні, і мене запевнили що місць достатньо. Буквально протягом 15 хв ми забронювали нові квитки. О пів на 12 ночі мені прийшло сповіщення що ці квитки знову скасовані! І знову без пояснень! Що це за дурдом? В цей момент я перевірила чи оголошення було видалено на блаблакарі, його там вже не було. А на infobus оголошення про рейс з пересадкою в Чернівцях досі було в актуальних.
Далі 01.10 днем мені прийшло сповіщення від блаблакар, що зʼявилися нові поїздки на 25.10 Бухарест - Львів і, увага, - оголошення від Е.лайну знову було актуальне! Ну що це за неподобство?! Навіщо продовжувати активувати оголошення на рейси, які скасовують через декілька годин після бронювання? На даний час у нас з подругою висить 8 400 грн в повітрі через цих йо-ло-пів. І ми не в змозі шукати інші рейси допоки не повернуться кошти! Ми просто втрачаємо час і можливості забронювати потрібну поїздку через отаку недокомпанію!
Сьогодні я намагалася звʼязатися за вище зазначеним номером, аби почути якісь логічні пояснення, але мої дзвінки просто ігнорувалися! Я знайшла номер головного офісу і там мої дзвінки просто збивали. В результаті я написала їм скаргу на електронну пошту головного офісу і збираюся рознести всюди цю ситуацію, аби люди знали що з такими недоперевізниками краще ніколи не звʼязуватися
Перевізник, який не повинен існувати - Отзывы о E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
Пояснюю ситуацію: 30.09 в першій половині дня ми з подругою забронювали через сайт блаблакар 2 прямих квитки на 25.10 з Бухаресту до Львова. Ближче обіду ці квитки нам скасували без пояснень. Подзвонивши за номером 0 (67) 320 01 13 ми дізналися від працівниці, що швидше всього квитки були розпродані і це оголошення вже не актуальне, його зараз відмітять на видалення з сайту блаблакар. Гаразд, може дійсно таке халепа, буває.
Близько 16:00 в цей ж день ми знайшли на сайті infobus квитки на 25.10 знову від Е.лайну, проте на рейс із пересадкою в Чернівцях. Я знову зателефонувала, щоб дізнатися чи ці квитки актуальні, і мене запевнили що місць достатньо. Буквально протягом 15 хв ми забронювали нові квитки. О пів на 12 ночі мені прийшло сповіщення що ці квитки знову скасовані! І знову без пояснень!
Що це за дурдом?
В цей момент я перевірила чи оголошення було видалено на блаблакарі, його там вже не було. А на infobus оголошення про рейс з пересадкою в Чернівцях досі було в актуальних.
Далі 01.10 днем мені прийшло сповіщення від блаблакар, що зʼявилися нові поїздки на 25.10 Бухарест - Львів і, увага, - оголошення від Е.лайну знову було актуальне! Ну що це за неподобство?! Навіщо продовжувати активувати оголошення на рейси, які скасовують через декілька годин після бронювання? На даний час у нас з подругою висить 8 400 грн в повітрі через цих йо-ло-пів. І ми не в змозі шукати інші рейси допоки не повернуться кошти! Ми просто втрачаємо час і можливості забронювати потрібну поїздку через отаку недокомпанію!
Сьогодні я намагалася звʼязатися за вище зазначеним номером, аби почути якісь логічні пояснення, але мої дзвінки просто ігнорувалися! Я знайшла номер головного офісу і там мої дзвінки просто збивали. В результаті я написала їм скаргу на електронну пошту головного офісу і збираюся рознести всюди цю ситуацію, аби люди знали що з такими недоперевізниками краще ніколи не звʼязуватися
отзыв
Комментарии к отзыву