Volodymyr Отзыв написан 2 февраля, 2020 год431 просмотр
Був клієнтом КS більше 5-ти років. Полтава, 50 Мб, 80- 100 -120- 155 грн. (Це так росли ціни за послуги, але *(гроші - це не головне). До 01.02.2020р. було усе гаразд. Потім щось трапилося (у них - у КиївСтар(КS)). 29.01.2020 без попередження, підступно тупо щез інтернет (у мене було 2 окремих під'єднання у сусідніх під'їздах в одному багатоповерховому будинку), за які я справно платив (хоча можна було прокинути дріт через балкони, але ж: *"гроші - це не головне"). ** Так от: порада від мене - не намагайтеся вирішити свої питання за допомогою т. з. "гарячої лінії" 460, 466 та ін. - марно, заощадьте свій час та нерви. На іншому кінці дроту-радіоканалу Вам НЕ ДОПОМОЖУТЬ! Це тупі мавпи, навчені декільком стандартним відповідям. Усе що я спромігся дізнатися - "проводяться якісь роботи". Які "робОти" виконуються та коли буде інтернет за 5 діб я від них так і не дізнався, хоча телефонував багато разів кожен день, спілкувався із багатьма представниками KS кожного дня. Сьогодні – ввечері, 02.02.2020 нарешті з'явилося їхнє чудо - інтернет, АЛЕ: вони (KS) обіцяли в SMS разом із підняттям ціни за послугу (зі 120 до 155 грн.) підняття швидкості із 50 до 100Мб, але не так сталося, як гадалося... Багаторазові вимірювання різними засобами сповістили про швидкість близько 50 (як і було). Щодо спілкування із операторами KS – дивись текст вище**. В процесі дізнання я навіть знайшов номер тел. чувака з Полтави, який працює на KS та проводить робОти у нашому будинку. Здогадайтесь з 3-х спроб «ітог» спілкування… Зараз я маю послуги місцевого провайдера білшої швидкості та за менші гроші… Fack you АО "Киевстар"!!! P. S. На другій адресі Інет так і не з'явився досі... P. P. S. Так, телефонував... **
Достоинства:
Раніше було все ОК.
Недостатки:
Високі тарифи, швидкість набагато нижче від заявленої, ніяка підтримка (краще не телефонувати, хоча якщо міцні нерви та маєте час та натхнення чомуб ні...)
Тікайте хлопці - Отзывы о Домашний интернет Киевстар
** Так от: порада від мене - не намагайтеся вирішити свої питання за допомогою т. з. "гарячої лінії" 460, 466 та ін. - марно, заощадьте свій час та нерви. На іншому кінці дроту-радіоканалу Вам НЕ ДОПОМОЖУТЬ! Це тупі мавпи, навчені декільком стандартним відповідям.
Усе що я спромігся дізнатися - "проводяться якісь роботи". Які "робОти" виконуються та коли буде інтернет за 5 діб я від них так і не дізнався, хоча телефонував багато разів кожен день, спілкувався із багатьма представниками KS кожного дня.
Сьогодні – ввечері, 02.02.2020 нарешті з'явилося їхнє чудо - інтернет, АЛЕ: вони (KS) обіцяли в SMS разом із підняттям ціни за послугу (зі 120 до 155 грн.) підняття швидкості із 50 до 100Мб, але не так сталося, як гадалося... Багаторазові вимірювання різними засобами сповістили про швидкість близько 50 (як і було). Щодо спілкування із операторами KS – дивись текст вище**.
В процесі дізнання я навіть знайшов номер тел. чувака з Полтави, який працює на KS та проводить робОти у нашому будинку. Здогадайтесь з 3-х спроб «ітог» спілкування…
Зараз я маю послуги місцевого провайдера білшої швидкості та за менші гроші…
Fack you АО "Киевстар"!!!
P. S. На другій адресі Інет так і не з'явився досі...
P. P. S. Так, телефонував... **
отзыв
Комментарии к отзыву